Neon skriver:
Jamen det er da fantastisk, hvis du synes det var fedt at leve sådan.. Jeg synes bare det er fint at SU'en hjælper en til at opnå en hvis levestandart. For jeg tvivler på det er de færreste der kan klare at leve så sparesomt i 3-5 år, uden at det påvirker dem psykisk. Også har vi bare en masse mennesker, som skal have hjælp på en anden måde...
Må indrømme at nogle af de bedste minder er fra da jeg var studerende... Så jo på én eller anden måde har det da været fantastisk!
Jeg har heller aldrig sagt at su'en ligger lige til sidebenet og at man kan leve super lækkert på det.. Folk har så grueligt misforstået mig i denne debat... Jeg mener at man skal lade være med at brokke sig når får smidt su i hovedet fordi man tager en uddannelse...
Men ærlig talt, så gider jeg sådan set ikke forklare mig selv mere, i må tro det i vil tro..
I skal bare vide at jeg aldrig kunne finde på at brokke mig over at jeg får kontanthjælp, for den har fa'mer hjulpet mig det her år hvor jeg har været på barsel og uden mulighed for at finde job!
Anmeld