http://politiken.dk/debat/ECE1501598/jeg-er-traet-af-at-have-en-daarlig-dag-hver-dag/
Hva så... Hvad siger i til denne studerende som er så træt af det hele og føler sig utrolig fattig...??
"Faste udgifter:
Husleje: 3.150
El + varme: 400
Telefon: 150
Forsikring og fagforening: 100
Internet: 200
Uddannelseskort 460
Tøjvask (vaskeri) 200
Licens: 192
I alt: 4.852 kr.
Indkomst:
SU: 4.981
Mor: 200
I alt: 5.181 kr."
Jeg må indrømme at jeg Kan se flere forskellige ting der er galt med det buget........
For det første lejen... Tvivler på at en etværelses lejlighed eller et lejet værelse i bofællelskab, koster så meget... Og hvis man bor i egen lejlighed med stue og soveværelse, så skal man sgu lige tage sig sammen og finde noget billigere - og jo, man kan godt leje et væresle, da mange kbh lejligheder er kæmpe store og egner sig utrolig godt til bofælleskab.
For det andet: Tlf'en... Køb et taletidskort og så må folk ringe til dig hvis de vil dig noget og så må du fylde på hvis du virkelig har behov for at ringe.
For det trejde: Internetet... Jeps du skal sikkert bruge internet til dit studie, men så er biblioteket opfundet!
Og for det fjerde: Så burde moderen kunne vente med de 200,- når nu hun alligevel skal betale for transport og sikkert andre ting når nu du er på røven...
Tror lige jeg har sparet hende her 1000-1500 kroner...
Men hvad synes i... Er det helt galt det her eller har hun det virkelig så hårdt som hun skriver?
Husk en god tone, piger 
Anmeld