Mettemus skriver:
Det har du ret i - det er dyrt at starte et semester op. Som regl er der MANGE penge at spare ved at købe brugt (på fx www.pensum.dk), men det er selvrfølgelig ikke alt der kan findes der. For mit eget vedkommende har jeg opgivet at købe alle materialer fra start og i stedet undersøgt hvad der kan findes på biblioteker, hvad det reelle behov er og så ja - købt brugt
Men det koster ikke noget at blive optaget og følge umdervisningen - det var det jeg mente
Som du selv skriver, er det ikke alt man kan finde på Pensum.dk som man skal bruge.
nu tjekkede jeg lige hele hendes bogliste på den side, og i forhold til at kunne købe bøgerne igennem skolen fra ny, og så på pensum, er skolen faktisk billigst. (underligt nok)
Min kæreste har spurgt om man skulle have alle bøgerne fra start, og det skulle de desværre.
hvad Biblotek angår, ved jeg ikke om man kan bruge ret meget til hendes uddannelse, men en mulighed er det da..
det eneste fra skolens "indkøbsliste" vi ikke behøvede, var lommeregneren, da jeg allerede havde den foreskrevne model 
Men ja, undervisningen er ganske gratis
Anmeld