Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

raca

vi passer hver vores arbejde så NEJ... jeg mener ikke det er noget der høre til i arbejdstiden...

vi har korte kordinerings beskeder i tidligt morgen til middag også når vi køre hjem..men det er noget i stil med henter du.. køber du mælk, OL.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

4xGreve

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Åh ja det gør vi, vi kan slet ikke gå en dag uden at ha hørt fra hinanden, ikke helt på samme måde som i starten men stadig i stor stilnog vil ikke kunne leve uden...

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

4xGreve skriver:

Åh ja det gør vi, vi kan slet ikke gå en dag uden at ha hørt fra hinanden, ikke helt på samme måde som i starten men stadig i stor stilnog vil ikke kunne leve uden...

Sikken dejligt

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

raca skriver:

vi passer hver vores arbejde så NEJ... jeg mener ikke det er noget der høre til i arbejdstiden...

vi har korte kordinerings beskeder i tidligt morgen til middag også når vi køre hjem..men det er noget i stil med henter du.. køber du mælk, OL.

Hehhe okayy

Anmeld

5. januar 2012

Muffin_girl

Giraffen skriver:

Jeg tolker meget mere kærlighed i hvad han gør - hvis han fx har støvsuget eller ordnet vasketøj arhmen altså det tager jeg som den største kærlighedserklæring, men sådan er vi jo så forskellige

Sådan noget betyder også meget for mig

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Ja, da! Min eks og jeg skrev sammen lige til det sidste - også søde beskeder

Anmeld

5. januar 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Skriver i tit sammen ? Eller bare sådan en gang imellem ? 

tror det er tre fire gange om dagen hehe og en del når han har pauser

Anmeld

5. januar 2012

Mor-til-asta-09

AalborgPigen skriver:

Ja det gør vi.. Men nok mest hvis jeg lige skal fortælle ham noget eller fortælle han ska hente den bette osv... 

Anmeld

5. januar 2012

Lullaby

Nej faktisk ikke. Kun hvis vi skal minde hinanden om noget eller sådan. Jeg glemmer det fordi jeg oftest slet ikke har pause og så er det jo for sent når jeg kører hjem

Anmeld

5. januar 2012

TR

AalborgPigen skriver:

Ja nemlig . Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.