Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi passer hver vores arbejde så NEJ... jeg mener ikke det er noget der høre til i arbejdstiden...
vi har korte kordinerings beskeder i tidligt morgen til middag også når vi køre hjem..men det er noget i stil med henter du.. køber du mælk, OL.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester, imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ?
Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester, imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ...
Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ?
Åh ja det gør vi, vi kan slet ikke gå en dag uden at ha hørt fra hinanden, ikke helt på samme måde som i starten men stadig i stor stilnog vil ikke kunne leve uden...
4xGreve skriver: Åh ja det gør vi, vi kan slet ikke gå en dag uden at ha hørt fra hinanden, ikke helt på samme måde som i starten men stadig i stor stilnog vil ikke kunne leve uden...
Sikken dejligt
raca skriver: vi passer hver vores arbejde så NEJ... jeg mener ikke det er noget der høre til i arbejdstiden... vi har korte kordinerings beskeder i tidligt morgen til middag også når vi køre hjem..men det er noget i stil med henter du.. køber du mælk, OL.
Hehhe okayy
Giraffen skriver: Jeg tolker meget mere kærlighed i hvad han gør - hvis han fx har støvsuget eller ordnet vasketøj arhmen altså det tager jeg som den største kærlighedserklæring, men sådan er vi jo så forskellige
Jeg tolker meget mere kærlighed i hvad han gør - hvis han fx har støvsuget eller ordnet vasketøj arhmen altså det tager jeg som den største kærlighedserklæring, men sådan er vi jo så forskellige
Sådan noget betyder også meget for mig
Ja, da! Min eks og jeg skrev sammen lige til det sidste - også søde beskeder
AalborgPigen skriver: Skriver i tit sammen ? Eller bare sådan en gang imellem ?
Skriver i tit sammen ? Eller bare sådan en gang imellem ?
tror det er tre fire gange om dagen hehe og en del når han har pauser
Ja det gør vi.. Men nok mest hvis jeg lige skal fortælle ham noget eller fortælle han ska hente den bette osv...
AalborgPigen skriver: Ja nemlig . Lige mine ord
Ja nemlig . Lige mine ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128