Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

måske du forkæler ham for meget. min kæreste laver selv sine madpakker og vi skiftes til at lave mad og den der ikke laver mad, vasker så op i stedet.

Ja det gør jeg nok... Må jeg jo så bare stoppe med.. Vi havde faktisk en aftale engang om at en lavede mad og en anden lavede madpakker... Men den holdt desværre ikke særlig længe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Kunne du ikke bare lave mad til den tid, du ønsker ar spise, og så opvarmer han det, når han kommer hjem? Ja undskyld, men jeg kan altså ikke se det store problem og det er jo ikke flere timer, han bliver væk men 15 min - hvor ham endda sender en sms for at sige, han bliver forsinket. Igen, ikke noget jeg ville blive sur over.

Det er da et problem når det sker så tit... Det er da pisse irriterende at man aldrig kan regne med om han nu kommer til tiden.. Og nogle gange egner maden sig ikke lige til at blive varmet op måske...

Det er fint at du har det ok med at manden bare kommer dumpende når han har lyst efter du har gjort dig umage for at have maden færdig til det tidspunkt han ønsker, men jeg synes det er respektløst at have den opførsel så ofte... Jeg synes godt man kunne gøre lidt for at prøve at overholde tiden... Finder jeg mig i det, forventer han jo også bare jeg finder mig i alt muligt og så ender man med at være den der bare hopper og springer for den anden og det gider jeg ikke... Når man giver en finger er det ikke meningen man skal tage hele armen...

Men som jeg har skrevet flere gange nu, så gider jeg bare ikke lave mad når han er ude mere.. Så må han klare den selv...

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

hvis det er et problem hver gang, så lad være med at blive ved med at sige det til ham, bare spis når kl. er 20 så overholder du din del af aftalen, så  bliver han vel træt af kold mad på et tidspunkt ?

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

hvis det er et problem hver gang, så lad være med at blive ved med at sige det til ham, bare spis når kl. er 20 så overholder du din del af aftalen, så  bliver han vel træt af kold mad på et tidspunkt ?

Ja det kan man jo håbe... Jeg vil jo bare helst gerne spise lidt før, og spiser kun sent for hans skyld og når han så alligevel ikke kommer til tiden.. Så kan jeg jo ligeså godt spise selv tidligt og så må han selv finde ud af noget når han kommer hjem...

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

Anonym skriver:

Ja det kan man jo håbe... Jeg vil jo bare helst gerne spise lidt før, og spiser kun sent for hans skyld og når han så alligevel ikke kommer til tiden.. Så kan jeg jo ligeså godt spise selv tidligt og så må han selv finde ud af noget når han kommer hjem...

jeg har også en kæreste der tit ikke tænker over hvornår man normalt spiser aftensmad, så jeg er holdt op med at spørge, jeg siger bare, vi spiser kl. det og det, jeg gider nemlig heller ikke spise sent  og når han det ikke, ja så må han jo varme maden, og det har han faktisk sagt han synes godt om fordi så er han fri for at fo skæld ud hver gang han kommer "for sent" hjem, han er trods alt en mand som selv bestemmer og ikke skal have kom hjem tider 

Kan godt se det er lidt sværre hvis det er fordi badminton osv ligger lige i aftensmadstiden, men kan i ikke evt. spise før så ? 

Anmeld

22. december 2011

JJH

Jeg har også en mand der altid kommer for sent til aftaler, derfor siger jeg ofte et forkert tidspunkt. f.eks hvis vi skal til tante olgas fødselsdag kl 7, så siger jeg vi skal være der 6 halv 7, så kommer vi til tiden. manden ved det godt og syntes det er fint. Med hensyn til maden så aftaler vi f.eks mad kl 7 og jeg går i gang så jeg er klar halv otte. Jeg modtager ham med et smil på læben og vi har en dejlig aften. mit liv er for kort til at gå og mugge over sådanne småting. Jeg straffer jo ikke kun ham ved at blive sur, men ødelægger også min egen aften.

Det er ikke sikkert denne måde duer til jer, men jeg har kun fået et bedre forhold ud af at løsne lidt op og trække på skulderne. og manden er altid evig taknemmelig over min mad og mit rolige væsen. (det fik jeg sjældent ros for før)

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

jeg har også en kæreste der tit ikke tænker over hvornår man normalt spiser aftensmad, så jeg er holdt op med at spørge, jeg siger bare, vi spiser kl. det og det, jeg gider nemlig heller ikke spise sent  og når han det ikke, ja så må han jo varme maden, og det har han faktisk sagt han synes godt om fordi så er han fri for at fo skæld ud hver gang han kommer "for sent" hjem, han er trods alt en mand som selv bestemmer og ikke skal have kom hjem tider 

Kan godt se det er lidt sværre hvis det er fordi badminton osv ligger lige i aftensmadstiden, men kan i ikke evt. spise før så ? 

han vil ikke spise før da han så bliver tung i mavem og ikke kan løbe rundt.. og det er jo også fair nok, men jeg gider bare ikke det der med at vente på ham... Han har det også fint nok med at jeg spiser før, men det er jo bare hyggeligere at sidde sammen... Men sådan kan det bare ikke lige blive den dag så

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Jeg har også en mand der altid kommer for sent til aftaler, derfor siger jeg ofte et forkert tidspunkt. f.eks hvis vi skal til tante olgas fødselsdag kl 7, så siger jeg vi skal være der 6 halv 7, så kommer vi til tiden. manden ved det godt og syntes det er fint. Med hensyn til maden så aftaler vi f.eks mad kl 7 og jeg går i gang så jeg er klar halv otte. Jeg modtager ham med et smil på læben og vi har en dejlig aften. mit liv er for kort til at gå og mugge over sådanne småting. Jeg straffer jo ikke kun ham ved at blive sur, men ødelægger også min egen aften.

Det er ikke sikkert denne måde duer til jer, men jeg har kun fået et bedre forhold ud af at løsne lidt op og trække på skulderne. og manden er altid evig taknemmelig over min mad og mit rolige væsen. (det fik jeg sjældent ros for før)

Normalt laver jeg først mad når han ER kommer hjem fra arbejde... Det er kun et problem der med badminton og fodbold... men jeg tror bare jeg vil gøre det sådan at han enten kan varme maden eller lave noget selv, så er vi jo uden om det problem med jeg sidder og venter på ham... Det med at lave den så den er færdig en halv time senere end aftalt, bliver bare næsten for sent synes jeg.. Jeg går jo tidligt i seng, så det med at spise halv ni-ni er bare for sent for mig... Så de dage må vi bare spise hver for sig

Anmeld

22. december 2011

JJH

Anonym skriver:

Normalt laver jeg først mad når han ER kommer hjem fra arbejde... Det er kun et problem der med badminton og fodbold... men jeg tror bare jeg vil gøre det sådan at han enten kan varme maden eller lave noget selv, så er vi jo uden om det problem med jeg sidder og venter på ham... Det med at lave den så den er færdig en halv time senere end aftalt, bliver bare næsten for sent synes jeg.. Jeg går jo tidligt i seng, så det med at spise halv ni-ni er bare for sent for mig... Så de dage må vi bare spise hver for sig

Bare du finder en løsning der virker for dig, så din aften ikke skal ødelægges pga det. det er livet for kort til.

Anmeld

22. december 2011

pussekat

Anonym skriver:

For fanden, nogle gange pisser kæresten mig fandme af... ja undskyld men helt ærligt...

Han går til fodbold og badminton og kommer næsten altid for sent hjem i forhold til hvad vi har aftalt...

Idag siger han så da han går om jeg har maden klar kl 20. Ja hvis du er hjemme kl 20, siger jeg så. Jeg er hjemme senest kl 20, siger han.

Fint jeg laver mad så den er klar kl 20 og fandme om han så ikke skriver kl 20 at han bliver 15 min forsinket.

Jeg er så ærlig talt temmelig muggen da han kommer og så bliver han sur på mig, og får det til at lyde som om det er MIG der har gjort noget forkert.. Hvad sker der lige for det altså...!!!

Og han gør det hver gang jeg bliver sur over noget han laver. Så nægter han at tale til mig, fordi han mener det er mig der er gal på den...

Ja ja, hvorfor er jeg så sammen med ham, det gad i ikke finde jer i osv osv, tænker i nok nu... han har jo masser af gode sider, men det der pisser mig simpelthen af at han ikke kan tage det ansvar og sige undskyld i det mindste, men skal skyde skylden over på mig på den måde... Arrrghhh er så træt af det altså... Hvordan lærer man en mand at tage ansvar og overholde sine aftaler, eller i det mindste sige undskyld...

hejsa

kan kun sige her have det ikke gå så kun han få kold mad eller ikke når for vis han vil gå til nok ting kan han også give sig tid til at sms eller ring jeg kom 15 min sinde hjem så vil det være ok her og han her da ikke for 5 øre at være sur over tage dig samme mand vis det er nok som skal være sur så er det da dig du skal give han igen af det han give dig

og kan kun sige det er godt han ikke liv samme med mig så have han ikke få nok mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.