Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Så må du tage en snak med ham, ved mange mænd er svære at snakke med men hvis i ikke får situtionen afklaret ender det med endnu større irritation.

Sådan noget gider han slet ikke snakke om... Han er nok den mest konfliktsky person jeg kender hehe.... Så her hos os hjælper det ikke at tale om tingene, der skal handles...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Vil jeg normalt heller ikke, var jo for at være flink og social, men gider jeg jo ikke når han alligevel ikke overholder aftalerne...

Næ og så må han jo lære det på den "hårde" måde

Anmeld

22. december 2011

pussekat

Anonym skriver:

Han skrev godt nok en sms om at han kom for sent, men jeg spurgte ham jo netop om han var sikker på at komme kl 20, fordi jeg ved han tit kommer for sent.. Og det lovede han.. Så er det jo træls at han ikke gør det... Men jeg gider ikke gå og bære nag i flere dage, jeg ville egentlig bare gerne høre hvad andre gjorde når deres mænd ikke overholdt aftalerne... Og jeg har fået en masse gode ideer, så nu er det slut med at jeg skal sidde og vente på ham

hejsa

ha ja de mand lov og lov men kan ikke alt tid hold det

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Næ og så må han jo lære det på den "hårde" måde

Netop!!

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

ha ja de mand lov og lov men kan ikke alt tid hold det

Nej det er de ikke så gode til...

Anmeld

22. december 2011

lio

Anonym skriver:

Sådan noget gider han slet ikke snakke om... Han er nok den mest konfliktsky person jeg kender hehe.... Så her hos os hjælper det ikke at tale om tingene, der skal handles...

Hvis handling skal hjælpe uden snak, så må det være afstraffelse, så som slet ikke lave mad til ham når han har brændt dig af. Sig maden serveres kl.xx. er du der ikke er der bare ikke mad til dig. såsmider du resterne væk så kan ikke kan spise det.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Hvis handling skal hjælpe uden snak, så må det være afstraffelse, så som slet ikke lave mad til ham når han har brændt dig af. Sig maden serveres kl.xx. er du der ikke er der bare ikke mad til dig. såsmider du resterne væk så kan ikke kan spise det.

jeg er bare bange for det kun gør tingene værre og han bare bliver totalt tøsefornærmet.... Og det orker jeg altså bare ikke rigtigt...

Anmeld

22. december 2011

lio

Anonym skriver:

jeg er bare bange for det kun gør tingene værre og han bare bliver totalt tøsefornærmet.... Og det orker jeg altså bare ikke rigtigt...

så må du leve med ham som han er. han ændrer sig ikke hvis han ikke selv ser et problem.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

så må du leve med ham som han er. han ændrer sig ikke hvis han ikke selv ser et problem.

Jeg tror aldrig han kommer til at se det som et problem.. Det er jo ikke ham det går ud over.... Jo hvis jeg gør som du skrev, men så bliver han bare pisse sur og så er det i sidste ende alligevel mig det går ud over... Tror bare den bedste løsning er at sige han må lave sin mad selv de dage...

Anmeld

22. december 2011

lio

Anonym skriver:

Jeg tror aldrig han kommer til at se det som et problem.. Det er jo ikke ham det går ud over.... Jo hvis jeg gør som du skrev, men så bliver han bare pisse sur og så er det i sidste ende alligevel mig det går ud over... Tror bare den bedste løsning er at sige han må lave sin mad selv de dage...

ja, det lyder nok som det letteste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.