Flodkilling skriver:
man må altså godt brokke sig over sine mænd, uden man behøver at skulle høre på: gå fra ham.
tror du det er noget med at han gerne vil føle sig fri? jeg kendte end som havde det på samme måde, han kom for sent bare for at vise : "du skal ikke fortælle mig hvornår jeg skal være hjemme. MOR" agtig
Han er HELT KLART typen der vil være "fri"... Jeg skal bestemt ikke sige hvad han skal gøre og hvornår han skal gøre det.. Men jeg synes faktisk han har ekstremt lang line.. I forhold til hvad jeg ellers hører rundt omkring... Han får virkelig lov til stort set alt hvad han vil, men jeg forventer altså at han overholder sine aftaler.. Havde han nu sagt at han først var hjemme kl 22, jamen så var det helt fint med mig, bare han så var hjemme der.. jeg er ligeglad med hvornår det er, bare han overholder tidspunktet når jeg står og laver mad til ham jo...
Mht det med at gå fra ham.. Gud hvor man hører den tit.. "det havde ikke gået herhjemme, så var han blevet smidt ud. Ud med ham!" Altså, vi har jo alle dårlige sider, det er jo ikke ensbetydende med at man skal gå fra hinanden. Ingen er jo perfekte, vel
- var bare derfor jeg nævnte det, at jeg gad ikke de kommentarer fra folk...
Anmeld