Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Tja det lyder godt nok som en fristende måde at gøre det på.. men det er jo som regel "kun" 10-20 min han kommer for sent.. Så kan jeg næsten ikke smide den ud jo... Men gider da ærlig talt ikke stå og lave mad til den tid han bestiller og han så ikke kommer... det er sgu da et eller andet sted at pisse på mig synes jeg...

dét ér at pisse folk op og ned af ryggen...

bestiller han mad til en tid - er det MINDSTE han kan gøre - at komme til den tid han SELV har sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

sejt du har den holdning når han ikke sætter pris på det du gør

Jeg har i hvert fald fået nok nu.. Når det er stort set hver uge han gør det, så kan han ikke forvente jeg gider blive ved...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

dét ér at pisse folk op og ned af ryggen...

bestiller han mad til en tid - er det MINDSTE han kan gøre - at komme til den tid han SELV har sagt

Ja eller i det mindste undskylde når han kommer for sent istedet for bare at ignorere mig og tro det er ham der har ret... er sgu da for fanden ham der  har lavet en brøler...

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Ja eller i det mindste undskylde når han kommer for sent istedet for bare at ignorere mig og tro det er ham der har ret... er sgu da for fanden ham der  har lavet en brøler...

dét for du sjældent en mand til at indrømme

Anmeld

21. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har i hvert fald fået nok nu.. Når det er stort set hver uge han gør det, så kan han ikke forvente jeg gider blive ved...

nej han skal også rose dig for det du gør og fordi du gider

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

dét for du sjældent en mand til at indrømme

Kan ikke forstå det er så svært at sige "undskyld jeg kommer for sent, er glad for du gad lave mad"... Men når man tager det som en selvfølge at kæresten opvarter en i hoved og r*v, så indrømmer man selvfølgelig ikke en fejl...

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Kan ikke forstå det er så svært at sige "undskyld jeg kommer for sent, er glad for du gad lave mad"... Men når man tager det som en selvfølge at kæresten opvarter en i hoved og r*v, så indrømmer man selvfølgelig ikke en fejl...

det er dén forventning du skal have brudt.... så han sætter pris på det i stedet for

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej han skal også rose dig for det du gør og fordi du gider

Han skal da i hvert fald være taknemmelig for jeg har gidet gøre det hver eneste uge når han aldrig overholder aftalerne... men det er ris til egen røv, for det er slut nu.. Så kan han se hvor sjovt det er at skulle stå og begynde at lave mad kl 20.15 om aftenen fordi man ikke kan overholde sine aftaler...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

det er dén forventning du skal have brudt.... så han sætter pris på det i stedet for

Ja men man er jo sød og gør noget for ham... Men når man ikke rigtigt får noget igen så gider man jo ikke til sidst.... Jeg lavede samme nr med madpakken og så blev han vildt sur hvis jeg en dag ikke havde lavet den.. Så fik jeg sgu nok og sagde at jeg bare ikke laver den mere... så nu står han for det selv... Nu må det jo bare være det samme med aftensmaden så...

Anmeld

21. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Han skal da i hvert fald være taknemmelig for jeg har gidet gøre det hver eneste uge når han aldrig overholder aftalerne... men det er ris til egen røv, for det er slut nu.. Så kan han se hvor sjovt det er at skulle stå og begynde at lave mad kl 20.15 om aftenen fordi man ikke kan overholde sine aftaler...

giver dig et kæmpe skulder klap syntes det er sejt for han skal bare lære at sætte pris på det du gør, når du knokler for hans skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.