For fanden, nogle gange pisser kæresten mig fandme af... ja undskyld men helt ærligt...
Han går til fodbold og badminton og kommer næsten altid for sent hjem i forhold til hvad vi har aftalt...
Idag siger han så da han går om jeg har maden klar kl 20. Ja hvis du er hjemme kl 20, siger jeg så. Jeg er hjemme senest kl 20, siger han.
Fint jeg laver mad så den er klar kl 20 og fandme om han så ikke skriver kl 20 at han bliver 15 min forsinket.
Jeg er så ærlig talt temmelig muggen da han kommer og så bliver han sur på mig, og får det til at lyde som om det er MIG der har gjort noget forkert.. Hvad sker der lige for det altså...!!!
Og han gør det hver gang jeg bliver sur over noget han laver. Så nægter han at tale til mig, fordi han mener det er mig der er gal på den...
Ja ja, hvorfor er jeg så sammen med ham, det gad i ikke finde jer i osv osv, tænker i nok nu... han har jo masser af gode sider, men det der pisser mig simpelthen af at han ikke kan tage det ansvar og sige undskyld i det mindste, men skal skyde skylden over på mig på den måde... Arrrghhh er så træt af det altså... Hvordan lærer man en mand at tage ansvar og overholde sine aftaler, eller i det mindste sige undskyld...
Anmeld