Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Bare du finder en løsning der virker for dig, så din aften ikke skal ødelægges pga det. det er livet for kort til.

jamen det har du da helt ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

kan kun sige her have det ikke gå så kun han få kold mad eller ikke når for vis han vil gå til nok ting kan han også give sig tid til at sms eller ring jeg kom 15 min sinde hjem så vil det være ok her og han her da ikke for 5 øre at være sur over tage dig samme mand vis det er nok som skal være sur så er det da dig du skal give han igen af det han give dig

og kan kun sige det er godt han ikke liv samme med mig så have han ikke få nok mad

Han skrev godt nok en sms om at han kom for sent, men jeg spurgte ham jo netop om han var sikker på at komme kl 20, fordi jeg ved han tit kommer for sent.. Og det lovede han.. Så er det jo træls at han ikke gør det... Men jeg gider ikke gå og bære nag i flere dage, jeg ville egentlig bare gerne høre hvad andre gjorde når deres mænd ikke overholdt aftalerne... Og jeg har fået en masse gode ideer, så nu er det slut med at jeg skal sidde og vente på ham

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Så er den da ikke længere end at han må få kold mad eller tage en rugbrød. Personligt ville jeg slet ikke spise så sent bare fordi han skulle noget.

Anmeld

22. december 2011

MLT

Du er ikke den eneste, som står med det problem 

Hvis jeg har brugt tid på at lave mad, og manden kommer senere hjem end aftalt, så begynder vi andre bare at spise, og så går vi fra bordet, når vi er færdige. Det er ikke vores problem, at han ikke kan snøvle sig færdig. Så må han spise kold mad, eller selv finde det frem igen, hvis det er ryddet af, inden han kommer hjem Mon ikke at han begynder at komme hjem til tiden, når han bliver træt af det?

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Så er den da ikke længere end at han må få kold mad eller tage en rugbrød. Personligt ville jeg slet ikke spise så sent bare fordi han skulle noget.

Vil jeg normalt heller ikke, var jo for at være flink og social, men gider jeg jo ikke når han alligevel ikke overholder aftalerne...

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Du er ikke den eneste, som står med det problem 

Hvis jeg har brugt tid på at lave mad, og manden kommer senere hjem end aftalt, så begynder vi andre bare at spise, og så går vi fra bordet, når vi er færdige. Det er ikke vores problem, at han ikke kan snøvle sig færdig. Så må han spise kold mad, eller selv finde det frem igen, hvis det er ryddet af, inden han kommer hjem Mon ikke at han begynder at komme hjem til tiden, når han bliver træt af det?

Ved jeg ikke, men man kan jo håbe

Håber det ændrer sig lidt når vi får baby, for vil da gerne at vi kan spise sammen som en familie.. selvfølgelig er vi nødt tila t spise før de dage han kommer sent hjem, men ellers håber jeg, at jeg kan regne med ham til den tid, at han kommer hjem i ordentlig tid

Man kan jo håbe han vokser med fader-rollen

Anmeld

22. december 2011

MLT

Anonym skriver:

Håber det ændrer sig lidt når vi får baby, for vil da gerne at vi kan spise sammen som en familie.. selvfølgelig er vi nødt tila t spise før de dage han kommer sent hjem, men ellers håber jeg, at jeg kan regne med ham til den tid, at han kommer hjem i ordentlig tid

Det håber jeg da også for jer hehe

Det er i hvert fald sent at spise klokken otte, når man har børn, efter min mening :p Han skal da bare være glad for, at du vil vente med at spise, og ikke mindst lave mad til ham, når han kommer så 'sent' hjem. Mange havde sikkert fået af vide, at de måtte nøjes med en rugbrød

Anmeld

22. december 2011

MLT

Anonym skriver:

Det er i hvert fald sent at spise klokken otte, når man har børn, efter min mening :p Han skal da bare være glad for, at du vil vente med at spise, og ikke mindst lave mad til ham, når han kommer så 'sent' hjem. Mange havde sikkert fået af vide, at de måtte nøjes med en rugbrød

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Ja jeg tror også han er glad for jeg gider det, han glemmer bare at fortælle mig det hehe... Og det kunne han jo fx ved at overholde tiden...

Anmeld

22. december 2011

lio

Så må du tage en snak med ham, ved mange mænd er svære at snakke med men hvis i ikke får situtionen afklaret ender det med endnu større irritation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.