Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

altså hvis det kun drejer sig om de 15 min så synes jeg ærlig talt ikke det er så slemt. og hvis det alligevel er fast rutine så ville jeg gøre maden klar 15min efter det aftalte tidspunkt.

Det har jeg også prøvet, men det ender altid med at han kommer for sent i forhold til maden... Og det er jo bare princippet i at han gør det HVER gang, og er så ligeglad med at jeg står og laver maden klar til ham til det tidspunkt han har bestilt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Tja vil da glæde mig til det hvis det sker

stil krav

Anmeld

21. december 2011

MetteS81

Anonym skriver:

Skal se om jeg husker det

Men jeg tror nu ikke der bliver ændret så meget ved hans adfærd.. han har aldrig kunne overholde vores aftaler (eller aftaler med andre for den sags skyld).. han kommer ALTID for sent... Så er det jo bare hvordan jeg vælger at tackle det og lige med det her med maden, der vælger jeg at han må lave sin egen mad fremover... Og så skal jeg bare snart have et job (bliver nok svært som gravid) så jeg kan tjene nogle penge, få en bil og være mere fri.. han overholder nemlig heller aldrig tiden hvis han skal hente mig i bil et sted, og så ender jeg med at stå og vente på ham, nogle gange om til 15 min...

Møgirriterende...måske han skal prøve lidt af sin egen medicin (tror jeg udtrykket hedder??). Fx at DU kommer for sent næste gang han skal hente dig..?

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

stil krav

Sådan fungerer det ikke her i huset... Det gider han bare ikke... Så det er lidt en kamp nogle gange om hvem der har ret til at forlange hvad hehe... Ja det lyder lidt voldsomt, men han finder sig ikke i krav fra mig, men jeg har så bare lært nu at jeg heller ikke skal finde mig i krav fra ham, dvs ikke mere aftensmad efter sport, ikke flere madpakker, osv...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Møgirriterende...måske han skal prøve lidt af sin egen medicin (tror jeg udtrykket hedder??). Fx at DU kommer for sent næste gang han skal hente dig..?

Jeg er faktisk begyndt på nogle gange at sige jeg kommer tidligere end jeg egentlig gør.. Netop for at sikre mig at han er der når jeg kommer.. Han kan jo sidde inde i en varm bil og vente på mig, jeg skal ofte stå udenfor i kulden og vente på ham....

Anmeld

21. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Det lærer han nok aldrig desværre.. Han er blevet alt for forkælet af sin mor altid... Efter tre år har jeg endnu ikke kunne lave om på det...

hold da op jamen ja det er ikke spor sjovt da

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet, men det ender altid med at han kommer for sent i forhold til maden... Og det er jo bare princippet i at han gør det HVER gang, og er så ligeglad med at jeg står og laver maden klar til ham til det tidspunkt han har bestilt...

kan godt se det er irriterende...men vil ikke sige det er så slemt et problem. det kan løses ved at du bare lader være med at lave mad og så skal han nok komme til tide

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Sådan fungerer det ikke her i huset... Det gider han bare ikke... Så det er lidt en kamp nogle gange om hvem der har ret til at forlange hvad hehe... Ja det lyder lidt voldsomt, men han finder sig ikke i krav fra mig, men jeg har så bare lært nu at jeg heller ikke skal finde mig i krav fra ham, dvs ikke mere aftensmad efter sport, ikke flere madpakker, osv...

måske du forkæler ham for meget. min kæreste laver selv sine madpakker og vi skiftes til at lave mad og den der ikke laver mad, vasker så op i stedet.

Anmeld

21. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kunne du ikke bare lave mad til den tid, du ønsker ar spise, og så opvarmer han det, når han kommer hjem? Ja undskyld, men jeg kan altså ikke se det store problem og det er jo ikke flere timer, han bliver væk men 15 min - hvor ham endda sender en sms for at sige, han bliver forsinket. Igen, ikke noget jeg ville blive sur over.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

kan godt se det er irriterende...men vil ikke sige det er så slemt et problem. det kan løses ved at du bare lader være med at lave mad og så skal han nok komme til tide

Det er jo så også det jeg har bestemt mig for at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.