Arrrghhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Ja men man er jo sød og gør noget for ham... Men når man ikke rigtigt får noget igen så gider man jo ikke til sidst.... Jeg lavede samme nr med madpakken og så blev han vildt sur hvis jeg en dag ikke havde lavet den.. Så fik jeg sgu nok og sagde at jeg bare ikke laver den mere... så nu står han for det selv... Nu må det jo bare være det samme med aftensmaden så...

ja  hvis det ender ud med sure miner - så stop det--- så kan han lave lidt mad til dig i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

giver dig et kæmpe skulder klap syntes det er sejt for han skal bare lære at sætte pris på det du gør, når du knokler for hans skyld

Tror aldrig han rigtig lære det... han er blevet opfostret med at mor (eller anden kvinde i huset) opvarter ham og at alting kun handler om ham og det er svært at pille af ham... Men fint nok han må gerne tro sådan, men det er bare ikke sådan det bliver...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

ja  hvis det ender ud med sure miner - så stop det--- så kan han lave lidt mad til dig i stedet

Mad til mig? Jeg er heldig hvis det sker bare en gang hvert halve år...

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

altså hvis det kun drejer sig om de 15 min så synes jeg ærlig talt ikke det er så slemt. og hvis det alligevel er fast rutine så ville jeg gøre maden klar 15min efter det aftalte tidspunkt.

Anmeld

21. december 2011

MetteS81

Hehe, godt du gør noget ved sagen!! Kan godt forstå du blir irriteret! Og det er da dig der har ret til at være sur, ikke ham!

Giv gerne en opdatering når han er sat på plads... 

Anmeld

21. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Tror aldrig han rigtig lære det... han er blevet opfostret med at mor (eller anden kvinde i huset) opvarter ham og at alting kun handler om ham og det er svært at pille af ham... Men fint nok han må gerne tro sådan, men det er bare ikke sådan det bliver...

jamen han må jo lære at blive voksen og du ikke er hans mor men hans kæreste/kone

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Mad til mig? Jeg er heldig hvis det sker bare en gang hvert halve år...

nye tiden kan komme

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Hehe, godt du gør noget ved sagen!! Kan godt forstå du blir irriteret! Og det er da dig der har ret til at være sur, ikke ham!

Giv gerne en opdatering når han er sat på plads... 

Skal se om jeg husker det

Men jeg tror nu ikke der bliver ændret så meget ved hans adfærd.. han har aldrig kunne overholde vores aftaler (eller aftaler med andre for den sags skyld).. han kommer ALTID for sent... Så er det jo bare hvordan jeg vælger at tackle det og lige med det her med maden, der vælger jeg at han må lave sin egen mad fremover... Og så skal jeg bare snart have et job (bliver nok svært som gravid) så jeg kan tjene nogle penge, få en bil og være mere fri.. han overholder nemlig heller aldrig tiden hvis han skal hente mig i bil et sted, og så ender jeg med at stå og vente på ham, nogle gange om til 15 min...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen han må jo lære at blive voksen og du ikke er hans mor men hans kæreste/kone

Det lærer han nok aldrig desværre.. Han er blevet alt for forkælet af sin mor altid... Efter tre år har jeg endnu ikke kunne lave om på det...

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

nye tiden kan komme

Tja vil da glæde mig til det hvis det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.