UPDATE: ny frisure til mig!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Mira0911

MaleneJensen skriver:

Oki det da godt nok for dårligt.. Syntes sq du skal gå ned og klage over det..!

Oki lyder dejligt

Jeg kontakter hust-half-price.dk... Gå ned til frisøren igen får jeg intet ud af... hun forstår ikke dansk særlig godt... inden hun begyndte at klippe mig, skulle jeg forklare hende mange gange at det var den frisure på billedet jeg vil have... Hun smilede bare, så regnede med at hun forstod det... Hvilket hun så ikke gjorde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Mira0911

pussekat skriver:

haha ja om 2 månde kan det da godt være du kan til at se ud som på billde når ja så kan du jo få forår hår

Ja hvis det bare vokser lidt og får frisuren når jeg skal holde barnedåb til februar så er det fint... Det skal se ordentligt ud til dåben... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej forhåbentlig ikke da..

Nej... Men tror desværre de tager fuld pris for rettelser... Så overvejer at vente til starten af februar, det skal se ordentlig ud til dåben.. 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Det var godt Ellers på med en nissehue og lad det gro :p

Ja vil slet ikke have noget imod at have nissehue på... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

NNM skriver:

nej overhovedet ikke. det er bare så surt når man får den forkerte frisyre

Ja mega meget... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Hehe nu er der jo forskel på page.....det kan blive lavet i mange fede frisurer 

Jeg selv får klippet mit hår til skuldrene og så med etager, og det har jeg holdt ved, fordi jeg synes det klær mig  jeg får det så også farvet i 2 farver, hvilket selvfølgelig også lige sætter prikket over i´et. Men man skal helt bestemt vælge den slags frisure man har det bedst med 

Men som sagt....den frisure du ville have haft er fed  Hvis jeg endelig skulle have kort hår (hvilket jeg næppe tror jeg får lyst til hehe), så ville jeg bestemt også vælge den. den virker fed, moderne og frisk.

Godt du i det mindste kan få rettet det foreste op....kan godt forstå du er blevet ked af resultatet 

Ja men er blevet enig med mig selv om at vente med til blive klippet til Februar, inden dåben for det skal se ordentlig ud dertil... Så det får lov at vokse fra nu og frem til starten af februar... Så er jeg sikker på at få den ønskede frisure... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Benjamins'mor skriver:

Rigtigt flot!

Tak... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Bemærk at hendes frisure er "trukket" frem. Hvor din ligger som en midterskiling. Så frem me voksen og træk håret frem og ned i siderne.

Ja men den ene er stadig ikke klippet som på billedet...  nogle steder er håret alt for kort, i nakken er det skævt og slet ikke klippet som når man har kort hår.. Det er klippet som page frisure... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

wmillapigenw skriver:

den er pæn til dig! men den fris ligner slet ikke den på billedet!

Tak... Nej den ligner overhovedet ikke... 

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg kan godt forstå du er skuffet, det ikke klippet som du regnet med. MEN det er så pænt til dig med kort hår så frisk, det skal bare lige klippes til lidt forskellige steder. 

Tak søde... er blevet enig med mig selv om at lade det vokse ud til februar og så få det klippet i den rigtige frisure inden dåben... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.