Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Muffinmus

Jeg prøvede at sætte noget i gang for flere uger siden med fik bare et link til facebook julehjælp hvilket jeg så hjalp med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

bullerbassen

Pia. skriver:

Syntes idéen er rigtig god - jeg gjorde det sidste år - jeg købte en julegave og et sødt kort til en mor her inde som ikke havde de store midler til sin søn ... Og så sendte jeg den til hende op til Jul, jeg modtog efterfølgelende et billede af hendes søn der åbnede Lego og bøger - Hun var så taknemmelig - Fantastisk at kunne gøre en forskelig ...

Vi kan ikke hjælpe alle, men så hjælp i det mindste bare en enkel - hvis vi alle tænkte sådan og stolede på hinanden, så ville vi komme langt...

Men ja desværre sidder der nogen som vil udnytte sig af situationen, som andre allerede har skrevet...

Knus Pia.

Så sød en tanke

Har selv iår sendt en gave til en familie med en pige som ikke havde så meget at gøre godt med. Håber den er havnet det rigtige sted.

Da jeg som andre har hørt at der sidder folk derude og udnytter muligheden.

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde den, har du evt. et link? For så har jeg da evt. nogle ting jeg kan donere.

https://www.facebook.com/groups/248547078521185/ 

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Jeg kan ikke søge den frem - ville se om jeg kunne hjælpe nogle

Kan du evt. linke?

https://www.facebook.com/groups/248547078521185/ 

Anmeld

30. november 2011

K&S

30. november 2011

Hasselnødden

K&S skriver:

Glæden er min

Anmeld

30. november 2011

Benjamins'mor

30. november 2011

Hasselnødden

Frk-Lotusblomst skriver:

Synes det er en riiiiigtig smuk tanke.
Og jeg vil se hvad jeg kan gøre, hvis der er nogen der ligesom Soleil og Nathja "tør" at stå frem..

Folk skriver om at de er blevet taget ved næsen sidste år, og hvor er det dog træls... Derfor vælger jeg at jeg gerne vil møde/aflevere de givne ting personligt til den familie der har brug for det! og vil så lige pointere at jeg i en sådan situation selvfølglig overholder en aftalt tavshedpligt, hvilket vil sige jeg ikke råber op om hvor familien bor, navn o.s.v

Jeg kan ikke bidrage med gaver da jeg ikke har noget til børn..
Men jeg er allerede begyndt at købe madvarer ind til jul og nu har vi så besluttet at vi ikke skal holde jul hjemme i år alligevel. Derfor vil jeg gerne forære det væk og købe mere til: Dvs, svesker, kirsebærsause, madæbler, 1 and, grødris, slik, julekager. og mandelgave.
Og e.v.t købe nogen pakker til pakkeleg

Ved ikke lige hvordan det skal administreres alt dette. Men i og med jeg gerne vil møde familien skal det jo lige siges jeg er fra jylland, nærmere bestemt østjylland. Jeg kommer dog til sønderjylland, århus, esbjerg, og er ikke ked af at skulle køre 100 km norpå for at skulle aflevere det.

Jeg bor lidt udenfor Tørring og vil da super gerne med på turen hvis det er  at der er plads og du er frisk på selskab. Er pæd. stud. og kender alt til tavshedspligt og respekt for andre i al almindelighed.

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Benjamins'mor skriver:

Tak.

En fornøjelse

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Hasselnødden skriver:

Jeg bor lidt udenfor Tørring og vil da super gerne med på turen hvis det er  at der er plads og du er frisk på selskab. Er pæd. stud. og kender alt til tavshedspligt og respekt for andre i al almindelighed.

Selskab er kun hyggeligt.
Tørring, som ved Hedensted, Gjerlev, Skanderborg (Ry), eller Tørring hvor?.
Men ja, intet problem.. Synes det er mere personligt man aflevere det til personerne..

Og ja, er socialrådgiverstuderende så tavshedspligten er self i højsædet her. Og ja alminelig respekt for folk og deres privatliv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.