Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.506 visninger
79 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Pige2009

Hej piger og enkelte herrer

I den kommende tid vil der i visse hjem være mangel på ressourcer til forskellige ting. Derfor tænkte jeg på om vi her på baby.dk kunne lave vores egen julehjælp eller indsamling til at hjæpe disse individer. Personligt har jeg en del ting at kunne donere i form af legetøj og tøj - det meste nyt, men jeg har ikke tid til at stå for selve indsamlingen og allokering af produkter.

Men jeg håber, der er andre, der synes, det kunne være en god idé.

Hvad siger I?

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

SS82

Syns det kunne være en fantastisk ide.

Anmeld

30. november 2011

nathja

det er virkelig en smuk ide..

Anmeld

30. november 2011

celkt

god ide, .- men det kræver jo, der e rnogen, der har mod til at stå frem herinde, og indrømme, at de behøves hjælp.

Lad os se, hvad det bliver til, men god ide. 

Anmeld

30. november 2011

Hulubulu86

Jeg synes det er en god ide og vil ogsaa gerne donere lidt, men har heller ikke tid til selv at staa for ret meget

Haaber dog det kan blive ''organiseret'' lidt da sidste aars juletraad blev ''udnyttet'' lidt af nogen. Hellere hjaelpe 10 familier end give en enkelt familie i overflod

Anmeld

30. november 2011

Koen.

Dubai skriver:

Jeg synes det er en god ide og vil ogsaa gerne donere lidt, men har heller ikke tid til selv at staa for ret meget

Haaber dog det kan blive ''organiseret'' lidt da sidste aars juletraad blev ''udnyttet'' lidt af nogen. Hellere hjaelpe 10 familier end give en enkelt familie i overflod

Anmeld

30. november 2011

Bshizzle

Syntes det er en fin ide og en smuk tanke at hjælpe folk der ikke selv har råd

Men desværre har man oplevet at folk spiller fattig eller overhovedet ikke har brug for hjælpen..   

Jeg ville med glæde hjælpe de folk som virkelig har brug for hjælpen.. men syntes osse der skulle ligges et bevis ligende for det..

Anmeld

30. november 2011

freiasmor

virkelig god idé

Anmeld

30. november 2011

Soleil

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke Jeg vil gerne krybe til korset og sige at jeg har brug for hjælp. Jeg satte mit elskede kamera til salg igår i håbet om at nogen vil købe det, så jeg har mulighed for at give mine børn en dejlig jul.

Havde jeg selv pengene, ville jeg elske at hjælpe andre, da jeg ved hvor hårdt det er at vide at man ikke kan give sine børn det man gerne vil.

Så ja, jeg er en af dem der ikke har det der skal til, grundet økonomisk krise

Anmeld

30. november 2011

nathja

ja jeg er sgu ikke bange for at sige at vi står rigtig dårligt for tiden.. 2 voksne, 2 børn og en på vej og med at rådighedsbeløb efter alt er betalt på max 2500 i en god måned. (da vi er gift må vi kun have hvad der svarer til 1 indtægt selvom vi har børn)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.