Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Soleil

Dubai skriver:

Hvilket koen er dine boern? Og hvor i landet er i fra? Du behoever ikke skrive by, men bare saadan omtrent?

Jeg har en dreng på snart 12 og en pige på 7 og vi kommer fra sønderjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Hulubulu86

Soleil skriver:

Jeg har en dreng på snart 12 og en pige på 7 og vi kommer fra sønderjylland

Er det mest gave-maessigt eller julemad/hygge i har brug for?

Anmeld

30. november 2011

Soleil

Det er nok lidt af hvert. Jeg har ikke den store familie, så børnene får kun gave af mig den aften, samt deres far og hans familie når de skal derhjem.

Mad/hygge ville være en kæmpe gave så de også kan mærke december måneds julehygge

Anmeld

30. november 2011

Soleil

nathja skriver:

hedder den bare glæd børnene?

Ja og du skal søge om medlemskab

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

nathja skriver:

hedder den bare glæd børnene?

Ja præcis - lige ud af landevejen

Anmeld

30. november 2011

nathja

Soleil skriver:

Ja og du skal søge om medlemskab

okay takker vi der har dårlige kår må jo søge hvor vi kan.. herhjemme er bilen sat til salg selvom den er nødvendig for at kunne komme rundt til familien i jylland.. og nogen af møblerne er også væk..

Anmeld

30. november 2011

nathja

Hasselnødden skriver:

Ja præcis - lige ud af landevejen

super har lige ansøgt..så må vi se

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

nathja skriver:

super har lige ansøgt..så må vi se

Anmeld

30. november 2011

Pia.

Baagøe skriver:

Hej piger og enkelte herrer

I den kommende tid vil der i visse hjem være mangel på ressourcer til forskellige ting. Derfor tænkte jeg på om vi her på baby.dk kunne lave vores egen julehjælp eller indsamling til at hjæpe disse individer. Personligt har jeg en del ting at kunne donere i form af legetøj og tøj - det meste nyt, men jeg har ikke tid til at stå for selve indsamlingen og allokering af produkter.

Men jeg håber, der er andre, der synes, det kunne være en god idé.

Hvad siger I?

Kh. Linda

Syntes idéen er rigtig god - jeg gjorde det sidste år - jeg købte en julegave og et sødt kort til en mor her inde som ikke havde de store midler til sin søn ... Og så sendte jeg den til hende op til Jul, jeg modtog efterfølgelende et billede af hendes søn der åbnede Lego og bøger - Hun var så taknemmelig - Fantastisk at kunne gøre en forskelig ...

Vi kan ikke hjælpe alle, men så hjælp i det mindste bare en enkel - hvis vi alle tænkte sådan og stolede på hinanden, så ville vi komme langt...

Men ja desværre sidder der nogen som vil udnytte sig af situationen, som andre allerede har skrevet...

Knus Pia.

Anmeld

30. november 2011

Georgia

Hvor håber jeg dog, at man med denne tråd, ikke vil udnytte så mange guld gruppe mennesker, som i alle er.
Til dagligt (lige pt) føler jeg også, at vi er ved at styrte. Begge fyrret og en tårnhøj husleje. Vi lever også for 2500 om mdr. max! Men det for mig ikke til at give op, jeg siger til mig selv hver dag - Vær dig selv evig taknemmelig for at vi alle er sunde og raske, at vi har hinanden, at børnene trives som de skal og at vi har og er en familie.
Her skal det nok fungere. At sælge et stykke tøj her og der, er med til at gøre rigtig meget forskel herhjemme i December.

MEN, jeg har KLART overskuddet og lysten til at hjælpe andre omkring Silkeborg med julegaver. MEGET GERNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.