Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

MariaE skriver:

Jeg prøvede at sætte noget i gang for flere uger siden med fik bare et link til facebook julehjælp hvilket jeg så hjalp med:-)

Jeg syne snok jeg havde set en anden tråd, kunne bare ikke finde den da jeg ledte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Hasselnødden

Frk-Lotusblomst skriver:

Selskab er kun hyggeligt.
Tørring, som ved Hedensted, Gjerlev, Skanderborg (Ry), eller Tørring hvor?.
Men ja, intet problem.. Synes det er mere personligt man aflevere det til personerne..

Og ja, er socialrådgiverstuderende så tavshedspligten er self i højsædet her. Og ja alminelig respekt for folk og deres privatliv.

Åh gud, er der så mange Tørring'er?  Det er Tørring i Hedensted kommune.

Og fantastisk, ville elske at tage på en berigende hjertevarm tur!  

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Hasselnødden skriver:

Åh gud, er der så mange Tørring'er?  Det er Tørring i Hedensted kommune.

Og fantastisk, ville elske at tage på en berigende hjertevarm tur!  

Jaaaaaah. heeh. Der er vist også en på midt fyn, meeeeeeen satsede på det var herovre når nu jeg skrev jeg var fra jylland.

Og jah, en hjertevarm tur, it is.

Så kom glad folkens.. Det er aldrig en skam at bede om hjælp når man virkelig behøver den!!

Anmeld

1. december 2011

kirsti

kan man ikke bare starte en tråd hvor dem der har brug for hjælp samles i første indlæg med navn og alder og køn på børnene og dem der så har noget der passer i aldersgruppe og køn kan så enten skrive i tråden eller sende en pb

Anmeld

1. december 2011

Frk-Lotusblomst

kan man ikke bare starte en tråd hvor dem der har brug for hjælp samles i første indlæg med navn og alder og køn på børnene og dem der så har noget der passer i aldersgruppe og køn kan så enten skrive i tråden eller sende en pb

Jeg tænker at det skal gøres mere privat, så det ikke kan googles..D.v.s at folk der har behov for hjælp skriver en Privat Besked til dem der vil stå for det administrative som f.eks Grøn-ært.
Her skriver de lige lidt om hvorfor de søger Baby.dks Julehjælp...

Så laver ADMINS en tråd hvor de netop som Kirsti siger skriver f.eks:

Famile A, kommer fra Randers omegn, ønsker sig en barbir dukke til datter på 5 år.

Famile B: Kommer fra Kolding området, ønsker sig en julekurv med diverse samt en traktor til deres søn på 3.

Og så byder man sig ind på dem, som Kirsti siger.. Og så får man brugernavn så man selv kan kontakte familien.. Derved er det kun ADMINS og den pågældende/depågældende der vil hjælpe familien der ved hvem det er..

Lidt ligesom på FB siderne..

Anmeld

1. december 2011

kirsti

Hvis ingen har meldt sig kan jeg godt stå for det 

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Pia. skriver:

Syntes idéen er rigtig god - jeg gjorde det sidste år - jeg købte en julegave og et sødt kort til en mor her inde som ikke havde de store midler til sin søn ... Og så sendte jeg den til hende op til Jul, jeg modtog efterfølgelende et billede af hendes søn der åbnede Lego og bøger - Hun var så taknemmelig - Fantastisk at kunne gøre en forskelig ...

Vi kan ikke hjælpe alle, men så hjælp i det mindste bare en enkel - hvis vi alle tænkte sådan og stolede på hinanden, så ville vi komme langt...

Men ja desværre sidder der nogen som vil udnytte sig af situationen, som andre allerede har skrevet...

Knus Pia.

Super fedt, Pia. Det er virkelig stort af dig!  Ja, det er jo så dilemmaet - at skille fårene fra bukkene

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg tænker at det skal gøres mere privat, så det ikke kan googles..D.v.s at folk der har behov for hjælp skriver en Privat Besked til dem der vil stå for det administrative som f.eks Grøn-ært.
Her skriver de lige lidt om hvorfor de søger Baby.dks Julehjælp...

Så laver ADMINS en tråd hvor de netop som Kirsti siger skriver f.eks:

Famile A, kommer fra Randers omegn, ønsker sig en barbir dukke til datter på 5 år.

Famile B: Kommer fra Kolding området, ønsker sig en julekurv med diverse samt en traktor til deres søn på 3.

Og så byder man sig ind på dem, som Kirsti siger.. Og så får man brugernavn så man selv kan kontakte familien.. Derved er det kun ADMINS og den pågældende/depågældende der vil hjælpe familien der ved hvem det er..

Lidt ligesom på FB siderne..

Super god idé Men er der nogen fra ADMIN der vil stå for det mon??

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Dubai skriver:

Jeg synes det er en god ide og vil ogsaa gerne donere lidt, men har heller ikke tid til selv at staa for ret meget

Haaber dog det kan blive ''organiseret'' lidt da sidste aars juletraad blev ''udnyttet'' lidt af nogen. Hellere hjaelpe 10 familier end give en enkelt familie i overflod

Det var netop også tanken bag mit indlæg

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Super god idé Men er der nogen fra ADMIN der vil stå for det mon??

Admins er ikke staff men nogen vi selv gør til admin for julehjælpen. F.eks Kirsti og Grøn - ært som har tilbudt deres hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.