Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Pige2009

Hasselnødden skriver:

Her vil jeg gøre jer opmærksom på GLÆD BØRNENE på facebook. Især dig Soleil, inden den. 2 december kan du søge om gaver til dine børn. Spørg dine børn om hvad de ønsker sig, skriv listerne ned. Der har været en kæmpe landsindsamling igang, det er brugt legetøj og meget andet. Men gå ind og søg på den og se under dokumenter hvad den går ud på ! I skal nok få en fantastisk dejlig jul ! Skynd dig, er sikker på de står til rådighed for dig også

Super godt fif Flere af dem til de trængende tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Admins er ikke staff men nogen vi selv gør til admin for julehjælpen. F.eks Kirsti og Grøn - ært som har tilbudt deres hjælp.

Arrhhhh.... Så forstår jeg bedre Hvem skal vi foreslå?? Den der meldte sig først?

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

grøn · ært skriver:

Det er en helt fantastisk idé og jeg håber dem der har brug for hjælp, står frem. For det er ikke et nederlag, at bede om hjælp! Vi er her for hinanden :-)

Jeg har masser af tid og vil gerne hjælpe med det praktiske! :-)

Du er hermed valgt som ADMIN og dermed tovholder Hvordan havde du tænkt dig, det praktisk skulle foregå? Lotusblomst havde et godt forslag... omkring side 6 i denne tråd

Kanon at du vil påtage dig opgaven

Anmeld

4. december 2011

Bare mig..

Super sød ide, håber jeg kan hjælp men det er næmest at se om man kan, hvis man som i foreslår, laver en tråd om det der mangles. 

Kan man ikke låse trådenøverst på startsiden, så alle ser tråden? Som et debatindlæg der bare er låst fast? 

Men selvfølgelig kun låst i december mdr.

Anmeld

4. december 2011

grøn · ært

Du er hermed valgt som ADMIN og dermed tovholder Hvordan havde du tænkt dig, det praktisk skulle foregå? Lotusblomst havde et godt forslag... omkring side 6 i denne tråd

Kanon at du vil påtage dig opgaven

Fantastisk! Og jeg havde tænkt det nøjagtig som lotus forslår - det er også sådan det gøres på FB siden "Julehjælp". Rigtig smart :-)

Og så sender jeg KUN navn og adresse til dem der vil sende en pakke til den angivne familie. Jeg giver dem numre, istedet for bogstaver. Det er mere uendeligt :-) Så det bliver "Familie 1" osv.

Jeg tænker at oprette en helt ny tråd, hvor jeg beskriver og forklarer :-) 

Anmeld

4. december 2011

Laulund87

grøn · ært skriver:

Fantastisk! Og jeg havde tænkt det nøjagtig som lotus forslår - det er også sådan det gøres på FB siden "Julehjælp". Rigtig smart :-)

Og så sender jeg KUN navn og adresse til dem der vil sende en pakke til den angivne familie. Jeg giver dem numre, istedet for bogstaver. Det er mere uendeligt :-) Så det bliver "Familie 1" osv.

Fantastisk idé! Den vil jeg holde øje med og se om ikke jeg kan bidrage med noget

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Der er dog kun lige en ting.. Jeg vil personligt ikke sende noget, men kører gerne og mødes med familien.. Det er ikke for at blive anerkendt for hjælpen men får at det bliver mere personligt...Og fordi jeg ikke har nogen gave som sådan, men tænker emre i madvarer... Dog vil tavshedenpligten ikke blive brudt. Så måske du kan høre familierne om de personer /den person der vil hjælpe må aflevere det personligt og så skal man jo selvfølgelig have adresse og se om det er omkring en - så man ikke melder til at hjælpe i sønderjylland og man selv bor i jylland.

Hvis du skal bruge hjælp har Kirsti  også meldt sig .

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Arrhhhh.... Så forstår jeg bedre Hvem skal vi foreslå?? Den der meldte sig først?

Kan se du har hørt grøn -ært adHvis hun vil have hjælp er Kirsti der jo

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan se du har hørt grøn -ært adHvis hun vil have hjælp er Kirsti der jo

Præcis. Spurgte grøn-ært, da hun var den første der faldbød sin hjælp

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

grøn · ært skriver:

Kanon!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.