Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Hasselnødden

Soleil skriver:

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke Jeg vil gerne krybe til korset og sige at jeg har brug for hjælp. Jeg satte mit elskede kamera til salg igår i håbet om at nogen vil købe det, så jeg har mulighed for at give mine børn en dejlig jul.

Havde jeg selv pengene, ville jeg elske at hjælpe andre, da jeg ved hvor hårdt det er at vide at man ikke kan give sine børn det man gerne vil.

Så ja, jeg er en af dem der ikke har det der skal til, grundet økonomisk krise

Her vil jeg gøre jer opmærksom på GLÆD BØRNENE på facebook. Især dig Soleil, inden den. 2 december kan du søge om gaver til dine børn. Spørg dine børn om hvad de ønsker sig, skriv listerne ned. Der har været en kæmpe landsindsamling igang, det er brugt legetøj og meget andet. Men gå ind og søg på den og se under dokumenter hvad den går ud på ! I skal nok få en fantastisk dejlig jul ! Skynd dig, er sikker på de står til rådighed for dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

grøn · ært

Det er en helt fantastisk idé og jeg håber dem der har brug for hjælp, står frem. For det er ikke et nederlag, at bede om hjælp! Vi er her for hinanden :-)

Jeg har masser af tid og vil gerne hjælpe med det praktiske! :-)

Anmeld

30. november 2011

Soleil

Hasselnødden skriver:

Her vil jeg gøre jer opmærksom på GLÆD BØRNENE på facebook. Især dig Soleil, inden den. 2 december kan du søge om gaver til dine børn. Spørg dine børn om hvad de ønsker sig, skriv listerne ned. Der har været en kæmpe landsindsamling igang, det er brugt legetøj og meget andet. Men gå ind og søg på den og se under dokumenter hvad den går ud på ! I skal nok få en fantastisk dejlig jul ! Skynd dig, er sikker på de står til rådighed for dig også

Tusind tusind tak skal du have, det vil jeg gøre med det samme

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Soleil skriver:

Tusind tusind tak skal du have, det vil jeg gøre med det samme

Det var så lidt! - Og der skal også gøres opmærksom på at hvis de betvivler økonomien i familien, vil der blive bedt om indsigt i papirer vedr. økonomien. Men som udgangspunkt vælger de at tro på de familier der søger. Det er børn i alderen 0-17 år der bliver tænkt på. Har selv været i gemmerne og sendt et bagsæde fyldt med ting afsted - for hvorfor skal det stå og samle støv, når man kan glæde andre! Det er en fantastisk gruppe med over 1000 medlemmer. Og den er kun lige og lige blevet oprettet for en-to måneder siden! Der er mange engle derude! - Det skal også gøres opmæksom på at det ikke KUN til jul, men også fødselsdage - konfirmationer osv. fremover! Så skynd jer. Juleønsker ER fristen d. 2 december og de sidder klar til at tage imod jer!

Anmeld

30. november 2011

Soleil

Hasselnødden skriver:

Det var så lidt! - Og der skal også gøres opmærksom på at hvis de betvivler økonomien i familien, vil der blive bedt om indsigt i papirer vedr. økonomien. Men som udgangspunkt vælger de at tro på de familier der søger. Det er børn i alderen 0-17 år der bliver tænkt på. Har selv været i gemmerne og sendt et bagsæde fyldt med ting afsted - for hvorfor skal det stå og samle støv, når man kan glæde andre! Det er en fantastisk gruppe med over 1000 medlemmer. Og den er kun lige og lige blevet oprettet for en-to måneder siden! Der er mange engle derude! - Det skal også gøres opmæksom på at det ikke KUN til jul, men også fødselsdage - konfirmationer osv. fremover! Så skynd jer. Juleønsker ER fristen d. 2 december og de sidder klar til at tage imod jer!

Jeg synes simpelthen at det er en fantastisk idé og jeg bliver så rørt når jeg ser sådanne sider

Jeg har sendt en anmodning om medlemskab og så tager jeg den derfra

idet jeg har 2 børn på henholdsvis snart 12 og 7, så tror jeg at jeg vil gå alt legetøjet igennem i weekenden og se om der evt er noget til familier herinde samt derinde, bare så jeg føler at jeg også hjælper på en eller anden måde og ikke kun ber om hjælp.

Anmeld

30. november 2011

Hasselnødden

Soleil skriver:

Jeg synes simpelthen at det er en fantastisk idé og jeg bliver så rørt når jeg ser sådanne sider

idet jeg har 2 børn på henholdsvis snart 12 og 7, så tror jeg at jeg vil gå alt legetøjet igennem i weekenden og se om der evt er noget til familier herinde samt derinde, bare så jeg føler at jeg også hjælper på en eller anden måde og ikke kun ber om hjælp.

Pay it forward  

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Rigtig god ide :-)

Jeg har desværre ikke pengene til at sende noget afsted med post.... Men hvis der er nogen omkring Solbjerg elle´r som kan møddes i Århus kan det godt være jeg kan finde noget :-) :-)

Anmeld

30. november 2011

Hulubulu86

Hvilket koen er dine boern? Og hvor i landet er i fra? Du behoever ikke skrive by, men bare saadan omtrent?

Anmeld

30. november 2011

sarahb

Der er Også Julehjælp På jubii´s debat forum som er blevet helt vildt stort...

Anmeld

30. november 2011

nathja

Hasselnødden skriver:

hedder den bare glæd børnene?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.