Hasselnødden skriver:
Det var så lidt! - Og der skal også gøres opmærksom på at hvis de betvivler økonomien i familien, vil der blive bedt om indsigt i papirer vedr. økonomien. Men som udgangspunkt vælger de at tro på de familier der søger. Det er børn i alderen 0-17 år der bliver tænkt på. Har selv været i gemmerne og sendt et bagsæde fyldt med ting afsted - for hvorfor skal det stå og samle støv, når man kan glæde andre! Det er en fantastisk gruppe med over 1000 medlemmer. Og den er kun lige og lige blevet oprettet for en-to måneder siden! Der er mange engle derude! - Det skal også gøres opmæksom på at det ikke KUN til jul, men også fødselsdage - konfirmationer osv. fremover! Så skynd jer. Juleønsker ER fristen d. 2 december og de sidder klar til at tage imod jer! 
Jeg synes simpelthen at det er en fantastisk idé og jeg bliver så rørt når jeg ser sådanne sider 
Jeg har sendt en anmodning om medlemskab og så tager jeg den derfra 
idet jeg har 2 børn på henholdsvis snart 12 og 7, så tror jeg at jeg vil gå alt legetøjet igennem i weekenden og se om der evt er noget til familier herinde samt derinde, bare så jeg føler at jeg også hjælper på en eller anden måde og ikke kun ber om hjælp.

Anmeld