Synes det er en riiiiigtig smuk tanke.
Og jeg vil se hvad jeg kan gøre, hvis der er nogen der ligesom Soleil og Nathja "tør" at stå frem..
Folk skriver om at de er blevet taget ved næsen sidste år, og hvor er det dog træls... Derfor vælger jeg at jeg gerne vil møde/aflevere de givne ting personligt til den familie der har brug for det! og vil så lige pointere at jeg i en sådan situation selvfølglig overholder en aftalt tavshedpligt, hvilket vil sige jeg ikke råber op om hvor familien bor, navn o.s.v
Jeg kan ikke bidrage med gaver da jeg ikke har noget til børn..
Men jeg er allerede begyndt at købe madvarer ind til jul og nu har vi så besluttet at vi ikke skal holde jul hjemme i år alligevel. Derfor vil jeg gerne forære det væk og købe mere til: Dvs, svesker, kirsebærsause, madæbler, 1 and, grødris, slik, julekager. og mandelgave.
Og e.v.t købe nogen pakker til pakkeleg

Ved ikke lige hvordan det skal administreres alt dette. Men i og med jeg gerne vil møde familien skal det jo lige siges jeg er fra jylland, nærmere bestemt østjylland. Jeg kommer dog til sønderjylland, århus, esbjerg, og er ikke ked af at skulle køre 100 km norpå for at skulle aflevere det.
Anmeld