Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Soleil

Georgia skriver:

Hvor håber jeg dog, at man med denne tråd, ikke vil udnytte så mange guld gruppe mennesker, som i alle er.
Til dagligt (lige pt) føler jeg også, at vi er ved at styrte. Begge fyrret og en tårnhøj husleje. Vi lever også for 2500 om mdr. max! Men det for mig ikke til at give op, jeg siger til mig selv hver dag - Vær dig selv evig taknemmelig for at vi alle er sunde og raske, at vi har hinanden, at børnene trives som de skal og at vi har og er en familie.
Her skal det nok fungere. At sælge et stykke tøj her og der, er med til at gøre rigtig meget forskel herhjemme i December.

MEN, jeg har KLART overskuddet og lysten til at hjælpe andre omkring Silkeborg med julegaver. MEGET GERNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Soleil

Jeg har skrevet det tidligere og gør det igen: Jeg synes det er SÅ smuk en tanke det her, sidder og bliver helt varm om hjertet

Jeg håber vitterligt ikke at der er nogen der udnytter det her - Jeg kan slet ikek forstå at man kan få sig selv til at gøre det

Anmeld

30. november 2011

Lone Jakobsen

jeg synes ideen er rigtig god.

men oplevede desværre i sidste års tråd at blive taget godt ved næsen af noget der senere viste sig at være en fake profil.

jeg har også prøvet at hjælpe på an af fb. siderne, men også der oplever jeg at det ikke helt er troværdigt.

så jeg vil utroligt gerne hjælpe hvis nogen mangler lidt godter til julen. vi bager meget og laver meget konfekt herhjemme, så hvis nogen ku bruge lidt af det, så ku det være mit tilbud. jeg er dog ikke int. i at sende det, så det skal være en i området.

Anmeld

30. november 2011

K&S

Hasselnødden skriver:

Her vil jeg gøre jer opmærksom på GLÆD BØRNENE på facebook. Især dig Soleil, inden den. 2 december kan du søge om gaver til dine børn. Spørg dine børn om hvad de ønsker sig, skriv listerne ned. Der har været en kæmpe landsindsamling igang, det er brugt legetøj og meget andet. Men gå ind og søg på den og se under dokumenter hvad den går ud på ! I skal nok få en fantastisk dejlig jul ! Skynd dig, er sikker på de står til rådighed for dig også

Jeg kan ikke søge den frem - ville se om jeg kunne hjælpe nogle

Kan du evt. linke?

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Synes det er en riiiiigtig smuk tanke.
Og jeg vil se hvad jeg kan gøre, hvis der er nogen der ligesom Soleil og Nathja "tør" at stå frem..

Folk skriver om at de er blevet taget ved næsen sidste år, og hvor er det dog træls... Derfor vælger jeg at jeg gerne vil møde/aflevere de givne ting personligt til den familie der har brug for det! og vil så lige pointere at jeg i en sådan situation selvfølglig overholder en aftalt tavshedpligt, hvilket vil sige jeg ikke råber op om hvor familien bor, navn o.s.v

Jeg kan ikke bidrage med gaver da jeg ikke har noget til børn..
Men jeg er allerede begyndt at købe madvarer ind til jul og nu har vi så besluttet at vi ikke skal holde jul hjemme i år alligevel. Derfor vil jeg gerne forære det væk og købe mere til: Dvs, svesker, kirsebærsause, madæbler, 1 and, grødris, slik, julekager. og mandelgave.
Og e.v.t købe nogen pakker til pakkeleg

Ved ikke lige hvordan det skal administreres alt dette. Men i og med jeg gerne vil møde familien skal det jo lige siges jeg er fra jylland, nærmere bestemt østjylland. Jeg kommer dog til sønderjylland, århus, esbjerg, og er ikke ked af at skulle køre 100 km norpå for at skulle aflevere det.

Anmeld

30. november 2011

Soleil

Frk-Lotusblomst skriver:

Synes det er en riiiiigtig smuk tanke.
Og jeg vil se hvad jeg kan gøre, hvis der er nogen der ligesom Soleil og Nathja "tør" at stå frem..

Folk skriver om at de er blevet taget ved næsen sidste år, og hvor er det dog træls... Derfor vælger jeg at jeg gerne vil møde/aflevere de givne ting personligt til den familie der har brug for det! og vil så lige pointere at jeg i en sådan situation selvfølglig overholder en aftalt tavshedpligt, hvilket vil sige jeg ikke råber op om hvor familien bor, navn o.s.v

Jeg kan ikke bidrage med gaver da jeg ikke har noget til børn..
Men jeg er allerede begyndt at købe madvarer ind til jul og nu har vi så besluttet at vi ikke skal holde jul hjemme i år alligevel. Derfor vil jeg gerne forære det væk og købe mere til: Dvs, svesker, kirsebærsause, madæbler, 1 and, grødris, slik, julekager. og mandelgave.
Og e.v.t købe nogen pakker til pakkeleg

Ved ikke lige hvordan det skal administreres alt dette. Men i og med jeg gerne vil møde familien skal det jo lige siges jeg er fra jylland, nærmere bestemt østjylland. Jeg kommer dog til sønderjylland, århus, esbjerg, og er ikke ked af at skulle køre 100 km norpå for at skulle aflevere det.

Hvor er du bare et hjertevarmt menneske og jeg synes det er en god idé at mødes med dem du vil donere det til

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Soleil skriver:

Hvor er du bare et hjertevarmt menneske og jeg synes det er en god idé at mødes med dem du vil donere det til

Tak for de pæne ord.. Det vil gøre godt for mig at give hjælp videre. Jeg har fået så meget kærlighed af folk omkring mig, mennesker herindefra og det tager intet af mig at hjælpe til med at en familie kan få dejlig julemad og hygge.

Anmeld

30. november 2011

Benjamins'mor

Hasselnødden skriver:

Ja præcis - lige ud af landevejen

Jeg kan simpelthen ikke finde den, har du evt. et link? For så har jeg da evt. nogle ting jeg kan donere.

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg kan ikke søge den frem - ville se om jeg kunne hjælpe nogle

Kan du evt. linke?

http://www.facebook.com/pages/Julehjælp/13556 4456496998

Var lige den jeg kunne finde..- Som Alexis i din virtuelle verden ahr brugt.

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg kan simpelthen ikke finde den, har du evt. et link? For så har jeg da evt. nogle ting jeg kan donere.

http://www.facebook.com/pages/Julehjælp/13556 4456496998

VAr lige den jeg kunne finde.. Ved at Alexis i den virtuelle verden ahr brugt denne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.