Baby.dk's egen julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Præcis. Spurgte grøn-ært, da hun var den første der faldbød sin hjælp

Jeps, det er helt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeps, det er helt fint

Det er i hvert fald dejligt, at der er nogen der har tiden og overskuddet til at agere tovholder. Jeg kan blot donere nogle ting

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Det er i hvert fald dejligt, at der er nogen der har tiden og overskuddet til at agere tovholder. Jeg kan blot donere nogle ting

Ja det er rigtig skønt at de vil. Og at der er nogen der kan donere.

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er rigtig skønt at de vil. Og at der er nogen der kan donere.

Det er skønt at kunne donere, når man har muligheden for at gøre andre mennesker glade

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Det er skønt at kunne donere, når man har muligheden for at gøre andre mennesker glade

Det ar du helt ret i.

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Det ar du helt ret i.

Håber, det bliver en succes

Anmeld

4. december 2011

Frk-Lotusblomst

Baagøe skriver:

Det skal det nu nok blive.

Anmeld

5. december 2011

grøn · ært

Jeg har mailet Zafir om det er muligt at ligge Julehjælps-trådene øverst på forsiden gennem hele jule-måneden. Således at jeg ikke skal oppe den konstant - det vil forstyrre 'billedet'. Nu er der godt nok allerede een der har kommenteret på tråden "Baby.dk's Julehjælp", men jeg håber den bliver fri af kommentare osv., således at det er nemt at scolle igennem og se, hvilke ønskelister der er blandt de forskellige familier. Hvis der er kommentarer imellem det hele, bliver det hurtigt uoverskueligt.

Og hvis julehjælpen kan ligge øverst på forsiden konstant, er vi sikre på, at de familier der har brug for hjælp, ser, at vi på baby.dk har oprettet Julehjælp.

Jeg har endnu ikke hørt fra chefen, men jeg håber hun kan se vigtigheden i det og vil ligge det på forsiden 

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

Frk-Lotusblomst skriver:

Det skal det nu nok blive.

Forhåbentlig

Anmeld

6. december 2011

Pige2009

grøn · ært skriver:

Jeg har mailet Zafir om det er muligt at ligge Julehjælps-trådene øverst på forsiden gennem hele jule-måneden. Således at jeg ikke skal oppe den konstant - det vil forstyrre 'billedet'. Nu er der godt nok allerede een der har kommenteret på tråden "Baby.dk's Julehjælp", men jeg håber den bliver fri af kommentare osv., således at det er nemt at scolle igennem og se, hvilke ønskelister der er blandt de forskellige familier. Hvis der er kommentarer imellem det hele, bliver det hurtigt uoverskueligt.

Og hvis julehjælpen kan ligge øverst på forsiden konstant, er vi sikre på, at de familier der har brug for hjælp, ser, at vi på baby.dk har oprettet Julehjælp.

Jeg har endnu ikke hørt fra chefen, men jeg håber hun kan se vigtigheden i det og vil ligge det på forsiden 

Super duper Good work!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.