Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

gonefishing

Sucker for love skriver:

FEDT - nu står han så ude på vejen og råber op om alt muligt .. tror han er fuld.. men det er da fedt, så kan jeg lige blive tilgrin på hele vejen!

så ringer du til politiet og siger du er bange for ham! - jeg er ked af at sige det her, men af erfaring så kan det godt betale sig at være offer engang imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Sucker for love

Kofoed. skriver:

Hård nat? Håber dagen i dag bliver god, både for din søn og også for din skyld.

Hvis jeg havde været dig, så var jeg stadig oppe og ringe. Ingen tvivl, han fortjener ikke så sej en kvinde som dig!

Ja meget hård nat, jeg har ikke kunnet sove overhovedet og lå bare og ventede på at Phillip vågnede så da han vågnede kl. 5.30 ca der var jeg for en gangs skyld lykkelig over at han var vågnet så tidligt.

Og gæsterne kom kl. 10 og de vidste alle hvad der var sket igår (og så så jeg nok også ret smadret ud!) så da Phillip havde pakket sine gaver ud og vi havde fået noget mad og noget kage der begyndte de lige så stille at gå for "de kunne godt se at så mange mennesker på en gang det kunne jeg ikke lige klare lige nu" hvilket de nok havde ret i 

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

chael skriver:

26 lange sider, har jeg kæmpet mig igennem

Har ikke noget nyt at tilføje, alt det der slukkes skrives, er skrevet.

Jeg forstå bare ikke een ting? Hvordan kan han selv syntes at en ny kvinde er vigtigere, end hans egen søn. Han er jo virkelig egoist til figerspidserne.

Hvordan kan den nye kvinde, med god samvittighed, ødelægge en lille drengs 1 årige fødselsdag og gøre hans far ikke er der?? Det er mig ubegribeligt.

Og så vil jeg lige give Sussie ret, vær den kolde, modne kvinde og stolte mor, ihvertfald når x'en er tilstede, og ikke flere destruktioner, for det kommer der intet godt ud af.

Og så lige en masse af dem her det fortjener du vidst

*Camilla

Jeg fatter heller ikke selv hvordan han kan gøre det, at han var utro det er en ting men at det eneste han tænker på efterfølgende det er hans forbandede xbox og ikke hans søn eller noget som helst andet det kan virkelig pisse mig af. 

Ikke engang ringe at sige tillykke kan han finde ud af.

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Ja meget hård nat, jeg har ikke kunnet sove overhovedet og lå bare og ventede på at Phillip vågnede så da han vågnede kl. 5.30 ca der var jeg for en gangs skyld lykkelig over at han var vågnet så tidligt.

Og gæsterne kom kl. 10 og de vidste alle hvad der var sket igår (og så så jeg nok også ret smadret ud!) så da Phillip havde pakket sine gaver ud og vi havde fået noget mad og noget kage der begyndte de lige så stille at gå for "de kunne godt se at så mange mennesker på en gang det kunne jeg ikke lige klare lige nu" hvilket de nok havde ret i 

det lyder som en hård dag.. håber da at du evt har nogen der kan passe sin søn lidt hvis det, så du kan få sovet ud

Anmeld

19. november 2011

1000Ben

Sucker for love skriver:

Jeg fatter heller ikke selv hvordan han kan gøre det, at han var utro det er en ting men at det eneste han tænker på efterfølgende det er hans forbandede xbox og ikke hans søn eller noget som helst andet det kan virkelig pisse mig af. 

Ikke engang ringe at sige tillykke kan han finde ud af.

Det ville jeg nok aldrig tilgive  Hvor jeg dog føler for dig og dine børn 

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

det lyder som en hård dag.. håber da at du evt har nogen der kan passe sin søn lidt hvis det, så du kan få sovet ud

Puha, jeg kan ikke engang sove så den står vist bare på afslapning i stedet for 

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

1000Ben skriver:

Det ville jeg nok aldrig tilgive  Hvor jeg dog føler for dig og dine børn 

Det tror jeg heller ikke at jeg kan  han har sendt en besked hvor der står at jeg lige må hilse og sige tillykke og atnhan er ked af det der skete igår ... men det er jo bare slet ikke det samme 

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Det tror jeg heller ikke at jeg kan  han har sendt en besked hvor der står at jeg lige må hilse og sige tillykke og atnhan er ked af det der skete igår ... men det er jo bare slet ikke det samme 

han kunne da om ikke andet tage og besøge sin søn, og komme med en gave.. hvad der er sket imellem jer to er forkert og noget lort, men det bør ALDRIG gå udover børnene

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Nu har jeg fået kæmpet mig igennem alle 27 sider, og kan da kun tilslutte mig alle de andre: Sikke en klaphat.

Kan slet ikke forstå at en anden kvinde og en xbox!!!  er vigtigere end hans børn.

Har han mødt en anden og er blevet forelsket, så må han jo sige det ligeud, så alle ved hvor de står.
Lige nu skal han vist bare holde sin mund og lade dig og sønnen være i fred, så I kan få lidt ro på. Der er jo en ny hverdag der skal startes op, og den har han jo valgt skal være uden ham.

Held og lykke i fremtiden, og STORT tillykke med din søns fødselsdag

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

han kunne da om ikke andet tage og besøge sin søn, og komme med en gave.. hvad der er sket imellem jer to er forkert og noget lort, men det bør ALDRIG gå udover børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.