Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

TaAsJu

Sucker for love skriver:

Puha stakkels ham  

- så må du godt give ham et kram fra mig ... eller luft kram i hvert fald 

Skal jeg gøre.. Men det er jo kun til min fordel hun var en skovl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kan jeg godt forstå, men tænk på det ikke er dig de griner af men ham er du alene?

Nej heldigvis ikke, har min bror og 3 af hans kammerater sidende .. eller det vil sige min bror er gået ud for at bede ham om at smutte hvilket ikke går så godt lige nu, kan også høre at en af naboerne er gået der ud og truer med at ringe til politiet... SUK! 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Mor til 2, snart 3 skriver:

Skal jeg gøre.. Men det er jo kun til min fordel hun var en skovl...

Haha ja helt sikkert! 

Anmeld

19. november 2011

Maemi

Sucker for love skriver:

Troede lige det hele gik så fint - udover et par skænderier ind i mellem og at jeg er super nysgerrig hvergang hans telefon ringer - hvilket jo er super logisk når han med det samme den ringer farer op og kigger på skærmen og så løber udenfor og tager den og står derude og snakker flere timer.. det føles i hvert fald sådan, der kan nemt gå 1 time i hvert fald.

I nat vågnede jeg så og opdagede at han sad inde i stuen og snakkede, jeg lod som ingenting og lagde mig til at sove igen men kunne ikke sove, kl. var vel lige omkring 4 og jeg kunne tydeligt hører alt hvad han sagde bl.a. "Ja vi må lige finde en dag snart smukke"  og længere inde i samtalen sagde han så "Haha nu har vi snakket i 2½ time" (det er ikke så mærkeligt at hans telefonregning er helt sindsyg den her måned!) Jeg kunne simpelthen ikke sove så jeg stod op og gik på toilet og med det samme jeg åbner døren inde fra soveværelset der siger han 2 sek og kommer så ind i stuen hvor han har lagt sig ned og lader som om han sover. Da så jeg kommer ind i sengen igen går der måske 2 minuter så snakker han igen. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op mere, og nu skal han lige pludselig på arbejde i morgen selvom jeg ved at han har bedt om at få fri for vi skal holde sønnens 1års fødselsdag! Han sidder konstant med den der åndsvage telefon og hvis ikke han snakker  så skriver han og han sidder bare og ligner sådan en forelsket teenager som smiler og fniser og jeg ved ikke hvad, og hvis han er på facebook eller msn eller noget og jeg kommer bare i nærheden af ham så drejer han skærmen så jeg ikke kan se hvad han laver.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg er så knust 

- skulle lige ud med det

Hej TS! 
Nu har jeg kæmpet mig igennem hele "debatten" og har været fuldstændig optaget!

Nej nej nej, jeg er i chok over din EKS-kærestes opførelse!!!  Hvad i hele hule helvede bilder det store fede sv*n sig ind?! (ja, undskyld mit sprog) 

Jeg syntes du takler det helt perfekt, og du er en af de sejeste kvinder jeg nogensinde har hørt om! Virkelig 

Og godt at du har nogle omkring dig, det er altid godt 

Stort tillykke med sønnen i morgen, jeg håber at dagen bliver så tæt på perfekt som muligt, med svigerforældrene og det hele. 

DU er virkelig SEJ og en MEGET stærk kvinde - men pas på dig selv og din søn (og ham i maven!) 

Mathilde.

Ps. Det med Xbox'en har jeg grint meget længe over!!! GENIALT! 

Anmeld

19. november 2011

maria87

til dig og din søn og stort tillykke med ham imorgen ( faktisk idag) ... 

jeg synes du klare det super, håber ikke du / i får for mange problemer med ham... det sidste du har skrevet er nemlig at han står og ter sig lige nu... 

håber snart du får lidt ro og en go nattesøvn og så udnyt at dine brødre er der, så du kan være helt tryg og rolig 

Anmeld

19. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Sikke noget lort

Jeg håber du og din søn for en dejlig dag i dag. Et stort tillykke med ham.

Hvor er det godt at din bror og hans venner er hos dig. Jeg synes det er lidt uhyggeligt at din x skaber sig udenfor. Kommer din x til fødselsdagen i dag??

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

Så kom jeg hele debatten igennem. Jeg har i chok.... Jeg har kvalme, jeg er varm, jeg har fået mit "stress" udslæt. Disse er ikke gode tegn. JEG ER RASENDE PÅ DINE VEGNE TS. Men hold kæft hvor tager du det flot.. Xboxen er røget af H til, "den nye" er kontaktet, personligt havde hun nok hørt lidt mere fra mig. Svigerforældrene er kontaktet og forstående. Du er i godt selskab med din bror og 3 af hans gutter. Og nu er din søn vel også hjemme? Måske du lige fik snakket lidt med din mor?

Og Nej det er sku ikke dig der er til grin. Det er sku da ham! Og tro mig, sådan noget rygtes og det skal nok være ham der kommer til at fremstå som staklen som Sussie også skriver...

Jeg sender alt min kærlighed til dig og din søn og den 2. på vej. I må have en fantastisk fødselsdag imorgen..

Fantastisk kvinder der er herinde. Det er så dejligt du har fundet vej til ro igennem baby.dk... Og når du igen føler netur, så giv et pip fra dig. Så ved ejg der er mange herinde der vil være her til at hjælpe dig op igen.. Husk også at brug familien. Også svigerne.

I aften har du været igennem det der ville være mit værste mareridt. Jeg føler med dig...

MAsser af kindkys og klem herfra.

Anmeld

19. november 2011

maria87

Frk-Lotusblomst skriver:

Så kom jeg hele debatten igennem. Jeg har i chok.... Jeg har kvalme, jeg er varm, jeg har fået mit "stress" udslæt. Disse er ikke gode tegn. JEG ER RASENDE PÅ DINE VEGNE TS. Men hold kæft hvor tager du det flot.. Xboxen er røget af H til, "den nye" er kontaktet, personligt havde hun nok hørt lidt mere fra mig. Svigerforældrene er kontaktet og forstående. Du er i godt selskab med din bror og 3 af hans gutter. Og nu er din søn vel også hjemme? Måske du lige fik snakket lidt med din mor?

Og Nej det er sku ikke dig der er til grin. Det er sku da ham! Og tro mig, sådan noget rygtes og det skal nok være ham der kommer til at fremstå som staklen som Sussie også skriver...

Jeg sender alt min kærlighed til dig og din søn og den 2. på vej. I må have en fantastisk fødselsdag imorgen..

Fantastisk kvinder der er herinde. Det er så dejligt du har fundet vej til ro igennem baby.dk... Og når du igen føler netur, så giv et pip fra dig. Så ved ejg der er mange herinde der vil være her til at hjælpe dig op igen.. Husk også at brug familien. Også svigerne.

I aften har du været igennem det der ville være mit værste mareridt. Jeg føler med dig...

MAsser af kindkys og klem herfra.

Anmeld

19. november 2011

Frk-Lotusblomst

maria87 skriver:

Anmeld

19. november 2011

Bshizzle

Jeg vil osse bare lige indskyde at jeg har været med på sidelinien liiiiige siden det minut du startede tråden..
Jeg har bare ventet på updates og læst alle de søde dejlige råd og ros du har fået med på din vej

Men jeg vil osse bare lige fortælle dig at jeg syntes du er SÅ sej og tager det hele så godt..
Tråds det er pisse hårdt JA!.. men jeg er sikker på du nok skal klare den.
- Jeg vil altid stå til rådighed med kram og trøst hvis du får brug for det

Fuck din (x)kæreste... han har sku ikke fortjent dig!
Der er bedre fisk i havet, så du må bare tænke positivt og se frem ad..

TILLYKKE MED DIN DRENG

Jeg håber virkelig i får en dejlig fødselsdag og at han rigtig blir forkælet af hans alt for seje super Mor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.