Så kom jeg hele debatten igennem. Jeg har i chok.... Jeg har kvalme, jeg er varm, jeg har fået mit "stress" udslæt. Disse er ikke gode tegn. JEG ER RASENDE PÅ DINE VEGNE TS.

Men hold kæft hvor tager du det flot.. Xboxen er røget af H til, "den nye" er kontaktet, personligt havde hun nok hørt lidt mere fra mig.

Svigerforældrene er kontaktet og forstående. Du er i godt selskab med din bror og 3 af hans gutter. Og nu er din søn vel også hjemme? Måske du lige fik snakket lidt med din mor?
Og Nej det er sku ikke dig der er til grin. Det er sku da ham! Og tro mig, sådan noget rygtes og det skal nok være ham der kommer til at fremstå som staklen som Sussie også skriver...
Jeg sender alt min kærlighed til dig og din søn og den 2. på vej.

I må have en fantastisk fødselsdag imorgen.

.
Fantastisk kvinder der er herinde. Det er så dejligt du har fundet vej til ro igennem baby.dk... Og når du igen føler netur, så giv et pip fra dig. Så ved ejg der er mange herinde der vil være her til at hjælpe dig op igen.. Husk også at brug familien. Også svigerne.
I aften har du været igennem det der ville være mit værste mareridt. Jeg føler med dig...

MAsser af kindkys og klem herfra.
Anmeld