Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Nej heldigvis ikke, har min bror og 3 af hans kammerater sidende .. eller det vil sige min bror er gået ud for at bede ham om at smutte hvilket ikke går så godt lige nu, kan også høre at en af naboerne er gået der ud og truer med at ringe til politiet... SUK! 

hold op hvor kan han blive dejligt til grin hvis politiet møder op.. og han er fuld siger du, sikke en selskabelig fyr du har haft.. er da lige før jeg ville sige at du skulle fejre at du er sluppet af med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Sucker for love

Politiet har været her.. de kom lige midt i at han stod og råbte og skreg alt muligt med "vent du bare so - jeg skal nok komme igen" 

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Politiet har været her.. de kom lige midt i at han stod og råbte og skreg alt muligt med "vent du bare so - jeg skal nok komme igen" 

tænk at han vil være det bekendt overfor sine egne børn.. hmm.. sikke moden han er.. han skrider og så står han bagefter og truer dig med alt muligt imens der er en masse vidner. dét er da godt nok dumt

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

tænk at han vil være det bekendt overfor sine egne børn.. hmm.. sikke moden han er.. han skrider og så står han bagefter og truer dig med alt muligt imens der er en masse vidner. dét er da godt nok dumt

Jep - alt for dumt! 

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Jep - alt for dumt! 

hvad siger din bror og hans venner til det?

og har du tænkt dig at fortælle hans forældre om denne hændelse? for der må da også være en grænse for hvad du vil finde dig i.. et punkt hvor du tænker at NU må det være nok.

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

hvad siger din bror og hans venner til det?

og har du tænkt dig at fortælle hans forældre om denne hændelse? for der må da også være en grænse for hvad du vil finde dig i.. et punkt hvor du tænker at NU må det være nok.

De sagde én ting da politiet var kørt med ham: Til grin - og det grinte vi så af lidt.

Jeg ved det ikke rigtigt, jeg synes der er grænser for hvor meget jeg vil fortælle dem om hvad han gør 

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

De sagde én ting da politiet var kørt med ham: Til grin - og det grinte vi så af lidt.

Jeg ved det ikke rigtigt, jeg synes der er grænser for hvor meget jeg vil fortælle dem om hvad han gør 

forståeligt nok, var også mere nysgerrig ( hvis man kan bruge det ord i den sammenhæng) om du havde gjort dig nogle overvejelser på den fløj. men det lyder meget fornuftigt at undlade visse detaljer også for din eks´s skyld ( selvom han næppe fortjener det) 

men hvad katten er han så pissed på dig over? at du opdagede det, eller at du smadrede "hans" xbox og sladrede til hans forældre?

han lyder altså pænt sagt som en underlig fisk.

og din bror lyder til at være god og rigtig opbakning til dig,og som en der virkeligt vil gøre meget for dig.

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

forståeligt nok, var også mere nysgerrig ( hvis man kan bruge det ord i den sammenhæng) om du havde gjort dig nogle overvejelser på den fløj. men det lyder meget fornuftigt at undlade visse detaljer også for din eks´s skyld ( selvom han næppe fortjener det) 

men hvad katten er han så pissed på dig over? at du opdagede det, eller at du smadrede "hans" xbox og sladrede til hans forældre?

han lyder altså pænt sagt som en underlig fisk.

og din bror lyder til at være god og rigtig opbakning til dig,og som en der virkeligt vil gøre meget for dig.

Jeg tror det er en blanding af de tre ting men jeg ved det ikke, hvis jeg kender ham ret så kommer der er en "Undskyld skat, jeg fortryder virkelig jeg har gjort det bla bla bla giv mig en chance mere"-besked i morgen  Men ja, han er en underlig fisk .. 

Min bror derimod.. han er den skønneste, han har altid været den person jeg har stolet mest på gennem hele mit liv og ved han har det på samme måde med mig 

Anmeld

19. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Jeg tror det er en blanding af de tre ting men jeg ved det ikke, hvis jeg kender ham ret så kommer der er en "Undskyld skat, jeg fortryder virkelig jeg har gjort det bla bla bla giv mig en chance mere"-besked i morgen  Men ja, han er en underlig fisk .. 

Min bror derimod.. han er den skønneste, han har altid været den person jeg har stolet mest på gennem hele mit liv og ved han har det på samme måde med mig 

hvis det sker, så må du jo stå fast og sige " ved du hvad makker, det kan godt være du fortryder, men hvad du har gjort ER og forbliver utilgiveligt.. du er mine børns far og derfor skal jeg samarbejde med dig, og jeg skal snakke med dig om alt der involvere dem, men mere end det bliver det ikke".

og det lyder da også sådan, men jeg håber da at der snart falder ro på i jeres lille hjem, om ikke andet for din og for dit/jeres barns skyld

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

Hold da helt op!
Aldrig i mit liv har jeg "mødt" så tapper en kvinde som dig!
Jeg kan ikke sige hvordan jeg selv havde taklet situationen men nok noget mere barnligt og ansvarsløst! Hvor er du SEJ med endnu mere SEJ på!! Jeg kan ikke sige noget om din eks da det bare vil lyde sådan her: biiib bib biiiiiib bib bib biiiiiiiib !
GODT du har sparket ham af H(!!) til !!
Og den med xboxen var bare så ond på en virkelig genial måde
Stort tillykke med din søn i morgen! Håber han får en hel igennem fantastisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.