Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.385 visninger
323 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Sucker for love

Troede lige det hele gik så fint - udover et par skænderier ind i mellem og at jeg er super nysgerrig hvergang hans telefon ringer - hvilket jo er super logisk når han med det samme den ringer farer op og kigger på skærmen og så løber udenfor og tager den og står derude og snakker flere timer.. det føles i hvert fald sådan, der kan nemt gå 1 time i hvert fald.

I nat vågnede jeg så og opdagede at han sad inde i stuen og snakkede, jeg lod som ingenting og lagde mig til at sove igen men kunne ikke sove, kl. var vel lige omkring 4 og jeg kunne tydeligt hører alt hvad han sagde bl.a. "Ja vi må lige finde en dag snart smukke"  og længere inde i samtalen sagde han så "Haha nu har vi snakket i 2½ time" (det er ikke så mærkeligt at hans telefonregning er helt sindsyg den her måned!) Jeg kunne simpelthen ikke sove så jeg stod op og gik på toilet og med det samme jeg åbner døren inde fra soveværelset der siger han 2 sek og kommer så ind i stuen hvor han har lagt sig ned og lader som om han sover. Da så jeg kommer ind i sengen igen går der måske 2 minuter så snakker han igen. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op mere, og nu skal han lige pludselig på arbejde i morgen selvom jeg ved at han har bedt om at få fri for vi skal holde sønnens 1års fødselsdag! Han sidder konstant med den der åndsvage telefon og hvis ikke han snakker  så skriver han og han sidder bare og ligner sådan en forelsket teenager som smiler og fniser og jeg ved ikke hvad, og hvis han er på facebook eller msn eller noget og jeg kommer bare i nærheden af ham så drejer han skærmen så jeg ikke kan se hvad han laver.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg er så knust 

- skulle lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Zelinasmor

Jeg ville nok spørge om han troede du var idiot?

Jeg ville aldirg finde mig i den slags! Det er tydeligvis noget "flirteri". Ellers ville han vel være ærlig og sige hvem han snakkede med osv.

Læg kortene på bordet eller giv ham et los ud af døren.

Du får også lige en krammer!

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Hold da op en klaphat! Hvor er jeg ked af det på dine vejne. 

Hvis det var mig, gav jeg ham et ordentligt spark i røven ud af døren! 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

xoxotasha skriver:

Jeg ville nok spørge om han troede du var idiot?

Jeg ville aldirg finde mig i den slags! Det er tydeligvis noget "flirteri". Ellers ville han vel være ærlig og sige hvem han snakkede med osv.

Læg kortene på bordet eller giv ham et los ud af døren.

Du får også lige en krammer!

Det er også det jeg aller helst vil - men jeg har bare så svært ved det! 

Phillip bliver 1 i morgen og huset vil være fuld af gæster - i dag vil ikke ligefrem være en god dag at gøre det.. men jeg kan bare ikke klare at kigge på ham et sekund mere! 

Og jeg synes heller ikke ligefrem tanken om at være alene med 2 drenge fra marts af er særlig indbydende lige nu 

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Sucker for love skriver:

Phillip bliver 1 i morgen og huset vil være fuld af gæster - i dag vil ikke ligefrem være en god dag at gøre det.. men jeg kan bare ikke klare at kigge på ham et sekund mere! 

Og jeg synes heller ikke ligefrem tanken om at være alene med 2 drenge fra marts af er særlig indbydende lige nu 

Han skulle da have en røvfuld, hvad biiip bilder han sig ind? Tror han, at du er idiot?

Jeg håber snarligt, at du får sat en stopper for det hele, allermest håber jeg, at I finder ud af at det er JER, men jeg tror desværre ikke, at han vil stoppe.

Held og lykke med det hele.

(Hvorfor skulle du blive enlig fra marts?)

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Rockertand skriver:

Han skulle da have en røvfuld, hvad biiip bilder han sig ind? Tror han, at du er idiot?

Jeg håber snarligt, at du får sat en stopper for det hele, allermest håber jeg, at I finder ud af at det er JER, men jeg tror desværre ikke, at han vil stoppe.

Held og lykke med det hele.

(Hvorfor skulle du blive enlig fra marts?)

Ja han skulle så!

- Altså jeg mente med 2 drenge fra marts er 18+3 i dag og har termin den 17 april, men de vil sætte mig igang i slutningen af marts pga. nogle dumme problemer 

Anmeld

18. november 2011

Zelinasmor

Sucker for love skriver:

Det forstår jeg udemærket godt. Men ellers må du konfrontere ham med det og spørge ham hvad han vil.

Du fortjener på ingen måde sådan en behandling. Om ikke andet kan du mens han ikke er hjemme snarest muligt pakke dine ting og tage din søn med hjem til noget familie eller nogle venner og så simpelthen vente på at han selv kontakter dig.

Det er svært, men vil du hellere udnyttes? Nej vel?

Anmeld

18. november 2011

lycly

Han skjuler tydeligvis noget for dig, som IKKE er i orden. Jeg synes du skal fortælle ham at du udemærket er klar over at han har gang i noget. Jeg forstår slet ikke at du kunne gå i seng igen uden at gå ind og konfrontere ham. Jeg var flejnet HELT skråt. 

Synes helt klart du skal sige noget til ham. Hvis du ikke er helt klar til at sparke ham ud, så giv ham et ultimatum. 

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Sucker for love skriver:

Ja han skulle så!

- Altså jeg mente med 2 drenge fra marts er 18+3 i dag og har termin den 17 april, men de vil sætte mig igang i slutningen af marts pga. nogle dumme problemer 

Åh gud, du er også gravid med det fjols, ja, så har du i hvert fald under ingen omstændigheder brug for dén form for opførsel, som om det ikke er svært nok i forvejen.

for en god løsning på det hele.

(Tillykke med fødselsdagen til din dreng).

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Phillip er hos min mor til imorgen - han står i haven og snakker IGEN! 

kan jeg tillade mig at pakke hans tøj og smide det ud i haven og så bede ham om at smutte for jeg er ikke idiot? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.