Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Sucker for love

Lukasmor skriver:

Hold da helt op!
Aldrig i mit liv har jeg "mødt" så tapper en kvinde som dig!
Jeg kan ikke sige hvordan jeg selv havde taklet situationen men nok noget mere barnligt og ansvarsløst! Hvor er du SEJ med endnu mere SEJ på!! Jeg kan ikke sige noget om din eks da det bare vil lyde sådan her: biiib bib biiiiiib bib bib biiiiiiiib !
GODT du har sparket ham af H(!!) til !!
Og den med xboxen var bare så ond på en virkelig genial måde
Stort tillykke med din søn i morgen! Håber han får en hel igennem fantastisk dag

Hehe mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

hvis det sker, så må du jo stå fast og sige " ved du hvad makker, det kan godt være du fortryder, men hvad du har gjort ER og forbliver utilgiveligt.. du er mine børns far og derfor skal jeg samarbejde med dig, og jeg skal snakke med dig om alt der involvere dem, men mere end det bliver det ikke".

og det lyder da også sådan, men jeg håber da at der snart falder ro på i jeres lille hjem, om ikke andet for din og for dit/jeres barns skyld

Det har jeg skam også tænkt mig 

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

Sucker for love skriver:

Det har jeg skam også tænkt mig 

Super.

Jeg håber, at du/I trods alt får en dejlig dag og et stort tillykke med din lille dreng.

Anmeld

19. november 2011

Sucker for love

SussieThyssen skriver:

Super.

Jeg håber, at du/I trods alt får en dejlig dag og et stort tillykke med din lille dreng.

Mange tak 

Anmeld

19. november 2011

Kofoed.

Hård nat? Håber dagen i dag bliver god, både for din søn og også for din skyld.

Hvis jeg havde været dig, så var jeg stadig oppe og ringe. Ingen tvivl, han fortjener ikke så sej en kvinde som dig!

Anmeld

19. november 2011

chael

26 lange sider, har jeg kæmpet mig igennem

Har ikke noget nyt at tilføje, alt det der slukkes skrives, er skrevet.

Jeg forstå bare ikke een ting? Hvordan kan han selv syntes at en ny kvinde er vigtigere, end hans egen søn. Han er jo virkelig egoist til figerspidserne.

Hvordan kan den nye kvinde, med god samvittighed, ødelægge en lille drengs 1 årige fødselsdag og gøre hans far ikke er der?? Det er mig ubegribeligt.

Og så vil jeg lige give Sussie ret, vær den kolde, modne kvinde og stolte mor, ihvertfald når x'en er tilstede, og ikke flere destruktioner, for det kommer der intet godt ud af.

Og så lige en masse af dem her det fortjener du vidst

*Camilla

Anmeld

19. november 2011

Camulla

Kære TS. 

Jeg har fulgt din tråd siden igår aftes og det var det første jeg tjekkede, da jeg vågnede her til morgen. Hold op, du har fyldt i mine tanker! Du er squ sej ja, og han fortjener kun den tøs han nu er sammen med... Puha, kunne slet ikke overskue at være i din situation, men jo før du fandt ud af, hvilken støbning han er lavet af, jo bedre. Og dejligt du har så mange fantastiske mennesker omkring dig - både herinde og IRL... 

Jeg kan ikke sige, kun ønske, at jeg havde tacklet ham og hele situationen så bravt, modent og overskudsagtigt som du har - så hatten af for dig og din måde at tænke og gøre tingene på! 

Jeg ønsker din søn hjertelig tillykke med fødselsdagen idag, han skal nok få en dejlig dag trods alt, og det er jo det vigtigste Held og lykke med alting og kæmpe til dig...

Mange hilsner fra Camilla. 

Anmeld

19. november 2011

Mille83

Sucker for love skriver:

Jeg vil nok ikke sige at jeg har det godt, men jeg klare mig - hvis der er noget der kan hjælpe på det så er det min bror, han har altid været min store helt og den jeg har stolet mest på af alle mennesker - på trods af at jeg har en søster som jeg også er tæt med 

Nej selvfølgelig har du det ikke godt, men jeg er rigtig glad for at høre din bror kommer  - Så kan du få et stort kram af ham 

Anmeld

19. november 2011

Bassemor<3

Hold nu op jeg synes det er en barnlig opførsel han lægger for dagen ! 

Det han har gjort er TOTAL utilgiveligt og derfor tror jeg også han er meget ked af det, og mange mænd opfører sig desværre som idioter når de har dummet sig. Og det at han så drak sig fuld gjorde det ikke bedre. 

Tror hans aften har været en af de værste, ikke sammenlignet med din overhovedet, da den har været omænd ikke, værre ! 

også derfor han nok først et par dage efter skriver den der "undskyld, tilgiv mig sms". 

Håber han tager sig en weekend og tænker tingene igennem, han skal trods alt få tingene til at fungerer med dig de næste mange år, pga. jeres børn ! 

Håber virkelig for dig og børnene at han tager sig sammen ! 

Anmeld

19. november 2011

anna-jonas

Sujan skriver:

Idiot...

Skriv at du ikke lige vidste at det var en hemmelighed.. og du intet har sagt der ikke er sandt. Men de nok undre sig over hvor han er I morgen så derfor har du sagt det.. og nej hvorfor skulle du kunne klare det selv.. er han klar over hvad han har gjort. Det ville ingen da kunne klare selv.. du er jo gravid og skal tage dig af jeres søn også... Sikke en idiot.

God formulering.......................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.