Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

An&Jo

1000Ben skriver:

Det var en fake profil 

HVAD??

Er det så heller ikke profilens egen søn der blev lagt billeder op af efter fødselsdagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

1000Ben

An&Jo skriver:

HVAD??

Er det så heller ikke profilens egen søn der blev lagt billeder op af efter fødselsdagen??

Nej ALLE billeder kommer fra en amerikansk blog... Drengen hedder i virkeligheden Paul  Der var heller ikke nogle historier som var sande 

Anmeld

21. november 2011

An&Jo

1000Ben skriver:

Nej ALLE billeder kommer fra en amerikansk blog... Drengen hedder i virkeligheden Paul  Der var heller ikke nogle historier som var sande 

vildt.. :O

og så har jeg siddet hele weekenden og tænkt på hvordan hun havde det..

hvordan blev hun opdaget??

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

An&Jo skriver:

vildt.. :O

og så har jeg siddet hele weekenden og tænkt på hvordan hun havde det..

hvordan blev hun opdaget??

Ja samme her - der var en bruger herindefra som syntes at det lød som ALT for meget der skete inden for alt for kort tid og at alle hendes (hvis det da er en "hende") historier var lidt for "vilde" til at være sande.... - og ja, så blev der søgt lidt på billederne. Hendes FB var også taget fra en anden bruger herinde... Så det er lidt vildt. 

Anmeld

21. november 2011

2721

1000Ben skriver:

Seriøst? Hold da op

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Seriøst? Hold da op

Yep, det er lidt vildt 

Anmeld

21. november 2011

Frk.Nissen

Nu har jeg siddet og læst det hele.

Og den slutter med at det er en fake profil?  Er der en som kan fortælle mig, hvad det går ud på? Hvordan I fandt ud af det?

Anmeld

21. november 2011

An&Jo

1000Ben skriver:

Ja samme her - der var en bruger herindefra som syntes at det lød som ALT for meget der skete inden for alt for kort tid og at alle hendes (hvis det da er en "hende") historier var lidt for "vilde" til at være sande.... - og ja, så blev der søgt lidt på billederne. Hendes FB var også taget fra en anden bruger herinde... Så det er lidt vildt. 

synes da også at der skete rigtig meget på en gang, og så dagen før en fødselsdag osv, men sad og havde ret ondt af hende..

men godt der er nogen der er opmærksomme.. men tænk sig at stjæle en FB fra en anden..

Anmeld

21. november 2011

mn

Sucker for love skriver:

Troede lige det hele gik så fint - udover et par skænderier ind i mellem og at jeg er super nysgerrig hvergang hans telefon ringer - hvilket jo er super logisk når han med det samme den ringer farer op og kigger på skærmen og så løber udenfor og tager den og står derude og snakker flere timer.. det føles i hvert fald sådan, der kan nemt gå 1 time i hvert fald.

I nat vågnede jeg så og opdagede at han sad inde i stuen og snakkede, jeg lod som ingenting og lagde mig til at sove igen men kunne ikke sove, kl. var vel lige omkring 4 og jeg kunne tydeligt hører alt hvad han sagde bl.a. "Ja vi må lige finde en dag snart smukke"  og længere inde i samtalen sagde han så "Haha nu har vi snakket i 2½ time" (det er ikke så mærkeligt at hans telefonregning er helt sindsyg den her måned!) Jeg kunne simpelthen ikke sove så jeg stod op og gik på toilet og med det samme jeg åbner døren inde fra soveværelset der siger han 2 sek og kommer så ind i stuen hvor han har lagt sig ned og lader som om han sover. Da så jeg kommer ind i sengen igen går der måske 2 minuter så snakker han igen. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op mere, og nu skal han lige pludselig på arbejde i morgen selvom jeg ved at han har bedt om at få fri for vi skal holde sønnens 1års fødselsdag! Han sidder konstant med den der åndsvage telefon og hvis ikke han snakker  så skriver han og han sidder bare og ligner sådan en forelsket teenager som smiler og fniser og jeg ved ikke hvad, og hvis han er på facebook eller msn eller noget og jeg kommer bare i nærheden af ham så drejer han skærmen så jeg ikke kan se hvad han laver.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg er så knust 

- skulle lige ud med det

Nu har jeg læst hele debatten og må ærligt indrømme jeg sad og tænkte: Hvor er du sej! Jeg tror jeg havde gjort præcis det samme så længe jeg vidste tingene stod i mit navn. hatten af for dig håber det blev en okay fødselsdag trods alt det her.

Anmeld

21. november 2011

Karo

metteswn skriver:

Nu har jeg læst hele debatten og må ærligt indrømme jeg sad og tænkte: Hvor er du sej! Jeg tror jeg havde gjort præcis det samme så længe jeg vidste tingene stod i mit navn. hatten af for dig håber det blev en okay fødselsdag trods alt det her.

Det var en fake profil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.