Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Grynt

Det lyder som en trist oplevelse du har været ude for. Men det lyder også til at være en oplevelse du er kommet dig rimlig hurtigt over, heldigvis for det da  Pøj pøj med graviditeten...var det 10, 12 eller 18 uger du var henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

2721

Vil bare sende et kram og som de fleste andre beundre jeg virkelig din styrke og sindsro oven på alt det han har og byder dig. Er ked af at læse du og dine børn skal opleve alt der her men heldigvis for din søn og kommende barn er du jo bare for sej
Kæmpe kram fra mig

Anmeld

20. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

Hej piger 

Lige et meget taknemmeligt indlæg herfra,

I er allesammen nogle utroligt skønne tøser og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle have klaret aftenen uden jer - jeg er super taknemmelig for denne side selvom jeg den dag jeg oprettede mig tænkte at jeg nok aldrig ville få brugt siden, men der må jeg da got nok sige at jeg tog fejl.

Jeg kan simpelthen ikke undvære siden mere, det er som om (som også skrevet tidligere) siden her er min bedsteveninde, som man bare stoler på og som ikke dømmer en - den som altid har et råd til hvad man skal gøre, der er altid noget man ikke selv har tænkt på eller noget man ikke tør før man har fået afvide at det kan man altså godt.

Og jeg er super glad for at i er som i er selvom i alle er meget forskellige - mange tak 

.

Super skreve.Håber i have en god dag tros alt søde.

Knus herfra Henriette

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

Kurt skriver:

Det lyder som en trist oplevelse du har været ude for. Men det lyder også til at være en oplevelse du er kommet dig rimlig hurtigt over, heldigvis for det da  Pøj pøj med graviditeten...var det 10, 12 eller 18 uger du var henne?

18+5 er jeg henne 

Anmeld

20. november 2011

Grynt

Sucker for love skriver:

18+5 er jeg henne 

Skønt Men undrede mig bare, for du beskrev et sted, at du den 2. nov var 10+0 og nu idag den 20. nov er du 18+5 måske det bare er mig der bare ikke forstår???

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

Kurt skriver:

Skønt Men undrede mig bare, for du beskrev et sted, at du den 2. nov var 10+0 og nu idag den 20. nov er du 18+5 måske det bare er mig der bare ikke forstår???

Det er en meget lang historie med læger der har taget fejl og rykket mig en hel del uger efterfølgende - åndsvage læger 

Anmeld

21. november 2011

Grynt

God historie....tror I virkelig på den????? Jeg tror hun er fuld af fup og gamle aviser!!!

Anmeld

21. november 2011

norenberg

som man jo kan læse i flere indlæg er det jo historier fra de varme lande....intet af det han/hun har skrevet er sandt...

Anmeld

21. november 2011

enrigtigfar?

Eeeh beee buuuh - what?!?

Anmeld

21. november 2011

1000Ben

enrigtigfar? skriver:

Eeeh beee buuuh - what?!?

Det var en fake profil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.