Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

27 sider og ENDELIG færdig!

Og må jeg sige, HOLD KÆFT hvor jeg grinede da jeg læste det med xboxen og sad så lige samtidig og advarede min kæreste at hvis han nogensinde... Tja, så ved han jo hvor han kunne lede efter den!

Kæft en snotabe! Jeg sidder nærmest og ryster af raseri på dine vegne!  Hvor er det super flot at du reagerer som du gør! Jeg havde ALDRIG kunne nøjes med bare at smadre hans xbox.

Udover det STORT tillykke med Philip i dag, håber han har haft en god dag selvom hans far ikke var til stede.

Skriv ENDELIG hvis du har brug for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

MisMille

Puha, nu har jeg læst det hele igennem..

Du skal have et kæmpe !!! Også håber jeg at du har haft en god fødselsdag med din dejlige søn  Det er dejligt at høre du har en god familie, der er der for dig og støtter dig.. 

Anmeld

19. november 2011

Savannah

Kære Sucker for love.

Jeg har læst det meste af debatten nu og det gør mig så utrolig ondt at du er blivet stillet i dette mareridt af en situation. Men jeg kan læse, at du er enormt stærk og jeg synes du har tacklet situationen så flot. Jeg har selv været udsat for noget lignende - Dog uden børn indblandet.
Sørg for at beskytte dig selv og dine børn imod x'ens sure opstød og angreb - For de vil helt sikkert komme. Det er meget mærkeligt, at de gør en til lorten, når det er dem der har ødelagt det hele  
Super fedt træk med xboxen - Så kan han lære det. Det er kun fair. Han tramper på dig, du tramper på hans LIVSVITIGE xbox.
Forsøg at tilgiv ham - Så gør du dig selv en tjeneste. Hav ondt af ham - for at være så usselt et menneske. Det han har gjort kommer til at forfølge ham resten af livet, det har han sandsynligvis ikke overvejet..
Og hende tøsen - Hun lyder som en udmærket bolledukket uden hjerne. Det er da dejligt, at de to kan holde røven op på hinanden! Føj.
Forresten, husk at gem alle beskeder mellem jer, dem får du brug for i amtet

Kunne ikke gå forbi uden at give en virituel krammer, men nu blev det til en laaang smøre..  Håber du klarer den - Husk, du er stærk og du har ikke brug for ham!

Knus fra Caroline.

Anmeld

19. november 2011

Ansemusen

Honey<3 skriver:

Tak, så var det jo ikke helt dumt alligevel, det jeg skrev

Man er bare altid 2 om at ødelægge et forhold med utroskab - og det er uanset hvor mange der ved det!

Altså hvis den anden kvinde ikke ved, at fyren har en kæreste/kone, så er hun da på ingen måde skyldig!! Hun er jo i så fald også blevet ført bag lyset. På Facebook-dialogen lyder det for mig som om, han har fået hende til at tro, at de er kærester og at hun er hans livs udkårne. Hun tror han ikke vil være hjemme hos ham pga. køkkenombygning.

Det er da synd for både hans rigtig kæreste (nu Gudskelov ekskæreste) OG elskerinden, som tilsyneladende tror hun er hans kæreste...og den eneste af slagsen...!

Anmeld

19. november 2011

1000Ben

Sucker for love skriver:

Det tror jeg heller ikke at jeg kan  han har sendt en besked hvor der står at jeg lige må hilse og sige tillykke og atnhan er ked af det der skete igår ... men det er jo bare slet ikke det samme 

Nå det var da i det mindste en lille bitte mikro smule han gjorde så, men slet ikke noget i forhold til hvad han burde have gjort - MØDT OP TIL SIN SØNS FØDSELSDAG. Hvor er det dog dejligt at han "kun" bliver 1 år istedet for 3 eller 4 år for så ville han virkelig blive ked af det. 

Føler med jer derhjemme. Hold ud... 

Anmeld

19. november 2011

Camulla

Ansemusen skriver:

Altså hvis den anden kvinde ikke ved, at fyren har en kæreste/kone, så er hun da på ingen måde skyldig!! Hun er jo i så fald også blevet ført bag lyset. På Facebook-dialogen lyder det for mig som om, han har fået hende til at tro, at de er kærester og at hun er hans livs udkårne. Hun tror han ikke vil være hjemme hos ham pga. køkkenombygning.

Det er da synd for både hans rigtig kæreste (nu Gudskelov ekskæreste) OG elskerinden, som tilsyneladende tror hun er hans kæreste...og den eneste af slagsen...!

Den anden kæreste vidste det godt... det står et sted i tråden...

Anmeld

19. november 2011

Ansemusen

Camulla skriver:

Den anden kæreste vidste det godt... det står et sted i tråden...

Ja det ved jeg godt, men en herinde mente, at selvom hun ikke vidste det, skulle hun stadig have en sviner. Og det er jeg ikke enig i.

Anmeld

19. november 2011

sarahb

Jeg. Ikk sige andet end du skal være så stolt a den styrke du besidder.
Det er helt vildt, og så stærke kvinder som dig skulle der være flere af.
Vær stolt!!! Og du kommer til at klare dig så godt uden den idiot..
Han er til grin!!!

Anmeld

20. november 2011

Sucker for love

rikkeregnbue skriver:

27 sider og ENDELIG færdig!

Og må jeg sige, HOLD KÆFT hvor jeg grinede da jeg læste det med xboxen og sad så lige samtidig og advarede min kæreste at hvis han nogensinde... Tja, så ved han jo hvor han kunne lede efter den!

Kæft en snotabe! Jeg sidder nærmest og ryster af raseri på dine vegne!  Hvor er det super flot at du reagerer som du gør! Jeg havde ALDRIG kunne nøjes med bare at smadre hans xbox.

Udover det STORT tillykke med Philip i dag, håber han har haft en god dag selvom hans far ikke var til stede.

Skriv ENDELIG hvis du har brug for det!

Tror det er en rigtig god advarsel 

- jeg ville også utrolig gerne have flænset de vinterdæk han har stående ... men jeg har sat dem ud til vejen og sagt han må komme og hente dem og at de står ude ved vejen.. han har ikke været her endnu men der er flere biler der har stoppet op og studeret dem grundigt xD

Han har vist haft en skøn dag trods alt, han var i hvert fald rigtig rigtig glad 

Anmeld

20. november 2011

FamilenStorm

Hej Sucker For Love!!

Først En masse

Har fulgt med op sidelinjen siden det hele begyndte.. Og sikke en roman det har udvilket dig til.. Har grint, været hidsig, og været så ked ¨på dine og din søns vegne..

Men hold op en respekt jeg har for dig!! Du klare det jo SÅ flot... For sikke en klaphat til nar af en Xkæreste du har.. Du har lige gennemlevet en hver kvindes værste mareridt, og du formoder at holde hovedet koldt.. Hold kæft du er sej! Og syntes også det er virkelig stort at du ikke har valgt at skrive som anonym, men at du er stået frem...

Heldigvis er der mange øre og skuldre herinde, som du kan læsse af på og gudske lov for det.. For det vil da helt sikkert blive hårdt, når det hele lige bundfælder sig..

Men vi er her alle... Så du er bestemt ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.