VIPpigen skriver:
Sådan... Ja, altrså et fald, eller bare at blive tabt en meter, det giver vel stadig stor skade. Jeg var selv sammen med en som var mig utro, og desværre var jeg dum og blive, også selvom han op til flere gange var ved at finde sammen med andre mens vi var sammen.
Vores brud (hvilket er det bedste der er sket) var lidt pænere, han smuttede og jeg hjalp ham med at pakke ved at finde en sort sæk, at smide alle hans ting ned i, PS, og spil. Op til flere spil gik til fordi de ikke lå i deres cover.... UPS.... Men sækkene stod pænt til at han kom og hentede sine ting sammen med sine forældre....
Ved han stadig bor hjemme ved mor og far, ikke har styr på sit liv, og er ved at tage uddannelse nummer 7 eller sådan noget, hvor ingen af dem er afsluttet.
Og bedst af det hele, han skrev 3-4 måneder efter jeg havde født min datter, hvor jeg kunne fornemme at han ikke havde det godt sådan som han har det nu... Og jeg er LYKKELIG med min skønne kæreste, og vores pragtfulde datter.
HUSK: Du har jeres drenge og får de fleste fornøjelser, glæd dig over alle de ting han går glip af med dem (ved det er ondt, men tanken om hvad han går glip af er en god måde at bearbejde sorgen på når den rammer) og nyd at du har dem