SussieThyssen skriver:
Kære TS!
Så må den gamle kone her hellere komme lidt på banen. 
Først skal du have et kæmpeknus, fordi du tager det så roligt, og er en klog pige.
Lige nu er du oprørt og vred..selvfølgelig er du det, men når du er faldet lidt ned, så vil du uden tvivl også blive ked af det, ja..så lyder det til, at du har et godt bagland i form af brødre, forældre og svigerforældre, pas godt på dem.
Men lad være med at hade for meget, og lad være med at begå dumheder i form af hævn.
Det der med at ødelægge hans x-box er ret barnligt, men jeg kan godt forstå du lader dig overtale til det, når folk ligefrem sidder og hepper på dig, men den slags ting bringer kun endnu mere had med sig, og vil hos den ældre generation, dine svigerforældre bestemt ikke være populært og nedsætte dig i deres øjne.
Og er der noget du IKKE har brug for lige nu, så er det at dine svigerforældre ser sig gale på dig.
Så træk vejret og brug det gode hoved, som du uden tvivl har.
Den bedste måde er at være tavs over for ham, og lade hans forældre give ham den omgang han trænger til.
Vær sød ved dem og få et godt samarbejde med dem. Husk at være loyal..dvs at du ikke giver din x nogen grund til at være på nakken af dig. Det er dine børns far, og du skal have et samarbejde kørende med ham i mange, mange år, så brug dine svigerforældre som stødpude.
I morgen siger du til dem, at du forfærdeligt gerne vil have en snak med dem om tingene en af de nærmeste dage. Og når du er parat, så få en god og fornuftig snak med dem.
Fortæl dem at det ikke skal gå ud over dem, at du og deres søn ikke mere kan leve sammen, for bedsteforældre er noget af det mest værdifulde, der findes og at du vil gøre alt for at tingene skal glide, men at du også vil bede om deres råd og hjælp til at dæmme op for konflikter.
Jeg taler af erfaring søde TS, for da min første mand og jeg gik fra hinanden, da min den ældste kun var 4 mdr, der var min svigermor bare verdens bedste og hjalp og støtte alt det hun kunne.
Hun var ofte den, der tog fat i sin søn, når jeg følte at det ville ende i en konflikt om et eller andet, så brug dine svigerforældre, positivt.
Ikke flere hævnaktioner og ikke flere grimme ord, lov mig det, for ellers sætter du dig selv lavere end han er.
Lad ham gå sin vej, vær høflig men kold over for ham og hold distancen til ham alt det du kan.
At se ham som en sølle stakkel, der har sat alt over styr, er faktisk det bedste middel, han er dig ikke værdig, og han har ikke fortjent dig...så enkelt er det.
Og så får du endnu engang 1000 knus.

Kærligst
Sussie
Hvor er det bare godt skrevet.
Samtidig vil jeg bare huske TS på at gemme alle de beviser der er for utroskab, truende adfærd, aflyste aftaler ja alt hvis i en dag skulle ende i retten.
Håber virkelig i får en dejlig 1 års fødselsdag alligevel, det er en fødselsdag for os som mødre der betyder rigtig meget.