Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

l.kjoeller

Det fortjener du ikke. farvel til ham og find en som sætter pris på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sucker for love

enrigtigfar? skriver:

Allerførst - sikke en nedtur - øv for dig (men godt at "katten er ude af sækken", så du kan komme videre med dit liv)

Dernæst - det her er jo den vildeste tråd!!! Fuck vild med dans!! Det frådende hævngerrige baby.dk assassin squad er på krigsstien

I er sateme nogen skrappe tøser

Jeg er helt enig i han skal "straffes" - stadig indenfor lovens rammer - men som Sussie også skriver, så er der også en dag imorgen og i bliver unægtelig nok nød til at tale sammen på et tidspunkt når i har 2 børn (han må dæleme også få travlt - 3 børn med 2 forskellige og nu en ny "eneste ene")

Fint nok at du "tabte" hans xbox da du skulle stille den ud til ham - men så heller ikke mere - han vil højst sandsynlig ku melde dig for hærværk.

Du skal også ændre dine passwords til din tlf, baby.dk, facebook osv, da man aldrig ved hvad for noget lort han kan finde på (du ku jo evt ændre hans password også og slette hans profil)

Husk også at gemme sms'erne fra ham - især hvis de begynder at få truende karakter - "bare vent so" er helt sikkert en der skal gemmes...

Og så op med humøret - livet bliver SÅ meget bedre når du får ham ud af systemet, kommer ovenpå igen - og sidst men ikke mindst når hans nye forhold går i stykker (for selvfølgelig gør det dét)

Eeeej.. JEG HAR GLEMT VILD MED DANS - NOOOOO!!! 

Han er en meget travl mand ... tror jeg, det er vist den fjerde eneste ene for han var også hende som er mor til hans ældste utro 

Hvis nu xbox'en er købt i mit navn.. så er den jo sådan set min - så kan han ikke rigtig melde mig for hærværk vel? .. det håber jeg da ikke 

Alle koder er skam ændret, det er en ren refleks for mit vedkommende 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

delimus skriver:

Hold kæft det lyder lige præcis som min eks  

Løb for livet og se dig ikke tilbage, havde jeg nær sagt.
Det der er så usundt for dig, som noget det kan være.
Du er nød til at konfrontere ham med det omgående.... 

Han er konfronteret og smidt ud, det stod ret hurtigt klart for mig at det var det jeg skulle gøre 

Anmeld

18. november 2011

Findusinde

enrigtigfar? skriver:

Allerførst - sikke en nedtur - øv for dig (men godt at "katten er ude af sækken", så du kan komme videre med dit liv)

Dernæst - det her er jo den vildeste tråd!!! Fuck vild med dans!! Det frådende hævngerrige baby.dk assassin squad er på krigsstien

I er sateme nogen skrappe tøser

Jeg er helt enig i han skal "straffes" - stadig indenfor lovens rammer - men som Sussie også skriver, så er der også en dag imorgen og i bliver unægtelig nok nød til at tale sammen på et tidspunkt når i har 2 børn (han må dæleme også få travlt - 3 børn med 2 forskellige og nu en ny "eneste ene")

Fint nok at du "tabte" hans xbox da du skulle stille den ud til ham - men så heller ikke mere - han vil højst sandsynlig ku melde dig for hærværk.

Du skal også ændre dine passwords til din tlf, baby.dk, facebook osv, da man aldrig ved hvad for noget lort han kan finde på (du ku jo evt ændre hans password også og slette hans profil)

Husk også at gemme sms'erne fra ham - især hvis de begynder at få truende karakter - "bare vent so" er helt sikkert en der skal gemmes...

Og så op med humøret - livet bliver SÅ meget bedre når du får ham ud af systemet, kommer ovenpå igen - og sidst men ikke mindst når hans nye forhold går i stykker (for selvfølgelig gør det dét)

Først og fremmest!! til TS, kæmpe kram! Dumme svin!!!

Dernæst...

Tårene triller ned af kinderne på mig af grin pga dette..

Det er sku den sjoveste kommentar jeg længe har hørt, men nøøøj hvor har du ret!

Anmeld

18. november 2011

enrigtigfar?

Sucker for love skriver:

Eeeej.. JEG HAR GLEMT VILD MED DANS - NOOOOO!!! 

Han er en meget travl mand ... tror jeg, det er vist den fjerde eneste ene for han var også hende som er mor til hans ældste utro 

Hvis nu xbox'en er købt i mit navn.. så er den jo sådan set min - så kan han ikke rigtig melde mig for hærværk vel? .. det håber jeg da ikke 

Alle koder er skam ændret, det er en ren refleks for mit vedkommende 

Hahahaha - perfekt, så har han ikke en skid at komme efter - du må gøre hvad du vil med dine ting

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Sasja77 skriver:

Det der er bare FANDENS godt skrevet Sussie! Den har jeg lige gemt i sindet og den skal tages frem og budskabet bringes videre hvis jeg eller en veninde nogensinde kommer til at stå i en sådanne skilsmisse situation!

Mange tak

Anmeld

18. november 2011

enrigtigfar?

Findusinde skriver:

Først og fremmest!! til TS, kæmpe kram! Dumme svin!!!

Dernæst...

Tårene triller ned af kinderne på mig af grin pga dette..

Det er sku den sjoveste kommentar jeg længe har hørt, men nøøøj hvor har du ret!

Tak

Men det er jo rigtigt! Man skal ikke fucke med jer - jeg er seriøst bange for et par stykker af jer

Hell hath no fury like a woman scorn! (og hendes vanvittige possé)

Anmeld

18. november 2011

Findusinde

enrigtigfar? skriver:

Tak

Men det er jo rigtigt! Man skal ikke fucke med jer - jeg er seriøst bange for et par stykker af jer

Hell hath no fury like a woman scorn! (og hendes vanvittige poss&eacute

Jeg blir faktisk også lige bange for nogle herinde... Puh, men igen, ved slet ikke hvordan jeg ville reagere i samme sitation... Tror bare jeg ville trække mig tilbage som et såret dyr...

Du har ganske ret i dit citat.. Tror det er det farligste at gøre..

(Det siger min mand ihvertfald)

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

enrigtigfar? skriver:

Tak

Hell hath no fury like a woman scorn! (og hendes vanvittige poss&eacute

Vi er skam ikke farlige  ... kun lidt en gang imellem haha 

Anmeld

18. november 2011

baby012

HOLD KÆFT ET SVIN !!!!!!!!!!!! AD! 

minder mig om min x - lov mig du ikke tager ham tilbage.. uha, havde det været mig, tror jeg jeg havde smidt x-boxen i skridtet på ham ! (skulle nok kunne få det til at kunne lade sig gøre) . øv for en nederen oplevelse ! rigtig ked a at det skulle ske for dig  

håber du efter omstændighederne er okay, og at han har fået den straf han så inderligt fortjener ! 

forresten tillykke med den bette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.