Sucker for love skriver:
Hej piger 
Lige et meget taknemmeligt indlæg herfra,
I er allesammen nogle utroligt skønne tøser og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle have klaret aftenen uden jer - jeg er super taknemmelig for denne side selvom jeg den dag jeg oprettede mig tænkte at jeg nok aldrig ville få brugt siden, men der må jeg da got nok sige at jeg tog fejl.
Jeg kan simpelthen ikke undvære siden mere, det er som om (som også skrevet tidligere) siden her er min bedsteveninde, som man bare stoler på og som ikke dømmer en - den som altid har et råd til hvad man skal gøre, der er altid noget man ikke selv har tænkt på eller noget man ikke tør før man har fået afvide at det kan man altså godt.
Og jeg er super glad for at i er som i er selvom i alle er meget forskellige - mange tak 
Allerførst et STORT knus til dig
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være for dig.
Du har en stor opgave for dig, når du nu skal have barn "alene". Jeg syntes, det var hårdt nok med en mand, der kunne tage over. Det er nu, du skal have trommet alle veninder og familiemedlemmer sammen og ikke være bange for at bede om hjælp.
Jeg håber og ønsker alt det bedste for dig. Én ting skal han dog have: Han har f* gjort det nemt for dig at nå frem til den konklusion, at de to har fortjent hinanden..
Kh Molly
Anmeld