Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Darling<3

Hasselnødden skriver:

Hvad er formålet med at lade TS vrede gå ud over denne involverede person, som måske slet ikke er klar over at han både har kone og børn? Vreden bør rettes mod rette vedkommende.

Hvis du havde læst til side 13?? eller hoppet rundt i tråden, så ville du vide at den hemmelige idiot, godt ved at TS og drengene findes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

Hasselnødden skriver:

Hvis jeg fik en sviner, med den slags vendinger ville jeg tænke: Barnligt og det ville absolut ikke have nogen gavnlig effekt - samt "Tro da pokker han vil have mig, og ikke hende..."

Okay

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

Hvis nogen nogensinde skulle være så uheldige at opleve sådan noget - så lad for gudsskyld være med at høre Sys Bjerre's Marlene - jeg har lige gjort det... og hold kæft man får mange gode idéer ... 

Nå ja, men hun redder da katten  Sæt igang. Det er en glimrende sang  Havde det været USA kunne du lægge sag an for at sangteksten fik dig til at gøre det, der bliver sunget om

Anmeld

18. november 2011

Molly8

Sucker for love skriver:

Hej piger 

Lige et meget taknemmeligt indlæg herfra,

I er allesammen nogle utroligt skønne tøser og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle have klaret aftenen uden jer - jeg er super taknemmelig for denne side selvom jeg den dag jeg oprettede mig tænkte at jeg nok aldrig ville få brugt siden, men der må jeg da got nok sige at jeg tog fejl.

Jeg kan simpelthen ikke undvære siden mere, det er som om (som også skrevet tidligere) siden her er min bedsteveninde, som man bare stoler på og som ikke dømmer en - den som altid har et råd til hvad man skal gøre, der er altid noget man ikke selv har tænkt på eller noget man ikke tør før man har fået afvide at det kan man altså godt.

Og jeg er super glad for at i er som i er selvom i alle er meget forskellige - mange tak 

Allerførst et STORT knus til dig  Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være for dig.

Du har en stor opgave for dig, når du nu skal have barn "alene". Jeg syntes, det var hårdt nok med en mand, der kunne tage over. Det er nu, du skal have trommet alle veninder og familiemedlemmer sammen og ikke være bange for at bede om hjælp.

Jeg håber og ønsker alt det bedste for dig. Én ting skal han dog have: Han har f* gjort det nemt for dig at nå frem til den konklusion, at de to har fortjent hinanden..

Kh Molly

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

MÅ JEG GODT SVINE HENDE TIL NU?! 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

Sæt igang!!!!!!!!

Så Honey, spring ud i det med samtlige gloser du kan! Hun skal ned med nakken!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Hasselnødden skriver:

Nå ja, men hun redder da katten  Sæt igang. Det er en glimrende sang  Havde det været USA kunne du lægge sag an for at sangteksten fik dig til at gøre det, der bliver sunget om

det er så fedt at man kan ligge sag an mod alt muligt xD

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Honey<3 skriver:

Hvis du havde læst til side 13?? eller hoppet rundt i tråden, så ville du vide at den hemmelige idiot, godt ved at TS og drengene findes...

Jeg tog en side af gangen og er netop blevet færdig med indlægget, så skrev derfra hvor jeg var nået undervejs 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Hasselnødden skriver:

Jeg tog en side af gangen og er netop blevet færdig med indlægget, så skrev derfra hvor jeg var nået undervejs 

Haha, den havde jeg luret 

Anmeld

18. november 2011

FogL

Har du hørt mere fra ham ellers, ud over den sviner? Synes godt nok han er en klaphat, og hende ligeså! 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

ciepige skriver:

Har du hørt mere fra ham ellers, ud over den sviner? Synes godt nok han er en klaphat, og hende ligeså! 

Ikke andet end han skrev "bare vent so" til det med xbox'en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.