Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

jydeinden

Sucker for love skriver:

Hej 

Synes det er noget af det værste han kunne have gjort, og hende med! der findes bare ikke noget værre - det er lige før at mord er blidere... der mærker man jo i hvert fald ikke noget bagefter (lyder det dumt? )

Men er ret sikker på at de dukker op imorgen, det lød i hvert fald sådan på svigerfar .. eller hvad jeg nu skal kalde ham  

synes bestemt ikke det lyder dumt.. kender selv følelsen. og sad og tænkte at det du skrev kunne jeg under andre omstændigheder havde skrevet ( hvis jeg havde haft børn med min eks kæreste).. for han var nemlig typen der utroligt nok kunne få spænding ud af at være utro ( tro det eller lad være.. det kan åbenbart lad sig gøre )

og jeg synes da bestemt godt du kan kalde ham svigerfar endnu, eller farfar ( for det er han jo til dit barn)

men håber da inderligt at du får en god dag imorgen om ikke andet så for dit barns skyld, og så er jeg glad for på dine vegne at du har selskab omkring dig til at mundtre dig lidt op, og holde øje med dig.. sød bror du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sucker for love

Mille83 skriver:

Hej TS

Har lige læst hele tråden igennem, den lyder mest af alt som en film, er virkelig i chock. 

Du lyder til og være ret cool og ovenpå, men er du sikker på du har det godt? - Håber din søn trods alt får en god fødselsdag imorgen 

Jeg vil nok ikke sige at jeg har det godt, men jeg klare mig - hvis der er noget der kan hjælpe på det så er det min bror, han har altid været min store helt og den jeg har stolet mest på af alle mennesker - på trods af at jeg har en søster som jeg også er tæt med 

Anmeld

18. november 2011

Frejsmor

Mage til narrøv skal man da lede længe efter!!!

Har læst hele din tråd og jeg er godt nok chokeret over at en mand kan være sådan et svin overfor sin kæreste og lille familie.. Jeg synes simpelthen bare du er så sej, den måde du håndterer det hele på!! Og også en lille ros til x-svigerforældrene, er dejligt at se de støtter dig og ikke deres idiot af en søn!!

Jeg har været ude for noget lignende selv, dog slet ikke i samme grad som dig, og der var ingen børn indblandet heldigvis!!

Føler med dig og håber din søns fødselsdag bliver rigtig god, på trods af omstændighederne!!

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Kære TS!

Så må den gamle kone her hellere komme lidt på banen.

Først skal du have et kæmpeknus, fordi du tager det så roligt, og er en klog pige.
Lige nu er du oprørt og vred..selvfølgelig er du det, men når du er faldet lidt ned, så vil du uden tvivl også blive ked af det, ja..så lyder det til, at du har et godt bagland i form af brødre, forældre og svigerforældre, pas godt på dem.

Men lad være med at hade for meget, og lad være med at begå dumheder i form af hævn.
Det der med at ødelægge hans x-box er ret barnligt, men jeg kan godt forstå du lader dig overtale til det, når folk ligefrem sidder og hepper på dig, men den slags ting bringer kun endnu mere had med sig, og vil hos den ældre generation, dine svigerforældre bestemt ikke være populært og nedsætte dig i deres øjne.
Og er der noget du IKKE har brug for lige nu, så er det at dine svigerforældre ser sig gale på dig.

Så træk vejret og brug det gode hoved, som du uden tvivl har.
Den bedste måde er at være tavs over for ham, og lade hans forældre give ham den omgang han trænger til.
Vær sød ved dem og få et godt samarbejde med dem. Husk at være loyal..dvs at du ikke giver din x nogen grund til at være på nakken af dig. Det er dine børns far, og du skal have et samarbejde kørende med ham i mange, mange år, så brug dine svigerforældre som stødpude.

I morgen siger du til dem, at du forfærdeligt gerne vil have en snak med dem om tingene en af de nærmeste dage. Og når du er parat, så få en god og fornuftig snak med dem.
Fortæl dem at det ikke skal gå ud over dem, at du og deres søn ikke mere kan leve sammen, for bedsteforældre er noget af det mest værdifulde, der findes og at du vil gøre alt for at tingene skal glide, men at du også vil bede om deres råd og hjælp til at dæmme op for konflikter.

Jeg taler af erfaring søde TS, for da min første mand og jeg gik fra hinanden, da min den ældste kun var 4 mdr, der var min svigermor bare verdens bedste og hjalp og støtte alt det hun kunne.
Hun var ofte den, der tog fat i sin søn, når jeg følte at det ville ende i en konflikt om et eller andet, så brug dine svigerforældre, positivt.

Ikke flere hævnaktioner og ikke flere grimme ord, lov mig det, for ellers sætter du dig selv lavere end han er.
Lad ham gå sin vej, vær høflig men kold over for ham og hold distancen til ham alt det du kan.
At se ham som en sølle stakkel, der har sat alt over styr, er faktisk det bedste middel, han er dig ikke værdig, og han har ikke fortjent dig...så enkelt er det.

Og så får du endnu engang 1000 knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Sucker for love skriver:

Hej 

Synes det er noget af det værste han kunne have gjort, og hende med! der findes bare ikke noget værre - det er lige før at mord er blidere... der mærker man jo i hvert fald ikke noget bagefter (lyder det dumt? )

Men er ret sikker på at de dukker op imorgen, det lød i hvert fald sådan på svigerfar .. eller hvad jeg nu skal kalde ham  

Kald du dem bare fortsat svigermor og svigerfar..det vil varme deres hjerter, og skabe sammenhold..eller farmor og farfar. 

Min ældstes farmor, som nu er 90 år vil ALTID være min svigermor, og jeg har altid kaldt hende Farmor Ruth eller svigermor, for selvom jeg ikke har levet sammen med hendes søn i 30 år så elsker jeg hende stadig som guld. 

Anmeld

18. november 2011

twinboys

Sucker for love skriver:

Mange tak 

- sad lige og kiggede din nye hjemmeside med Dagplejen, stort tillykke med den og held og lykke 

mange tak... håber også at du får noget medvind

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Sucker for love skriver:

Tror ikke han får andet end opmærksomhed i morgen 

- men hvad siger jeg lige til farmor og farfaren? 

"Øhm jeres søn kunne ikke komme han skulle vist nok være sammen med en eller anden anden tøs som var vigtigere end Phillip fordi han har et meget stort sex-behov" ... det kunne egentlig være lidt genialt - men så alligevel ikke 

De er voksne mennesker og hvorfor dække over ham, det er jo ikke dig der har skabt rodet i jeres liv.

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Honey<3 skriver:

Du skal skrive til hende, om hun godt er klar over at hun ligger og knalder din kæreste og at du iøvrigt venter hans andet barn til marts..

Eller - svin hende til på det groveste - bare ikke true hende på livet!

Kan du ikke finde hende på krak? Så kunne du da ringe hende op og give den hele armen..!

Hehe, kender det godt - eks kærester lever ikke i min verden - nævner dem kun hvis jeg er rigtig gal i hjernen

Hvad er formålet med at lade TS vrede gå ud over denne involverede person, som måske slet ikke er klar over at han både har kone og børn? Vreden bør rettes mod rette vedkommende.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Hej piger 

Lige et meget taknemmeligt indlæg herfra,

I er allesammen nogle utroligt skønne tøser og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skulle have klaret aftenen uden jer - jeg er super taknemmelig for denne side selvom jeg den dag jeg oprettede mig tænkte at jeg nok aldrig ville få brugt siden, men der må jeg da got nok sige at jeg tog fejl.

Jeg kan simpelthen ikke undvære siden mere, det er som om (som også skrevet tidligere) siden her er min bedsteveninde, som man bare stoler på og som ikke dømmer en - den som altid har et råd til hvad man skal gøre, der er altid noget man ikke selv har tænkt på eller noget man ikke tør før man har fået afvide at det kan man altså godt.

Og jeg er super glad for at i er som i er selvom i alle er meget forskellige - mange tak 

Anmeld

18. november 2011

Hasselnødden

Honey<3 skriver:

Tør ikke at skrive dem herinde, bliver nok smidt af siden for at have så grimt et sprog

Men noget med L*der, møgk*lling, fede skank, ubruglige s*k, Vamle narko s* - lidt blandet ord Så skal det bare rystes i sætninger så det bliver rigtig grimt , hehe...

Hvis jeg fik en sviner, med den slags vendinger ville jeg tænke: Barnligt og det ville absolut ikke have nogen gavnlig effekt - samt "Tro da pokker han vil have mig, og ikke hende..."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.