Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Sujan skriver:

Idiot...

Skriv at du ikke lige vidste at det var en hemmelighed.. og du intet har sagt der ikke er sandt. Men de nok undre sig over hvor han er I morgen så derfor har du sagt det.. og nej hvorfor skulle du kunne klare det selv.. er han klar over hvad han har gjort. Det ville ingen da kunne klare selv.. du er jo gravid og skal tage dig af jeres søn også... Sikke en idiot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Bassemor<3

efter at have læst HELE tråden er jeg i chok ! 

Du er en super stærk pige og jeg er sikker på at du nok skal komme videre, sådan en idiot er ikke værd at være ked af det over ! 

Håber han holder sig væk og at hans kælling bliver lige så meget røvrendt ! han er godt nok ikke ret sød ! 

puuha jeg kunne blive ved, men mange af de andre indlæg siger vist det hele ! 

Stort kram fra mig !  og rigtig god fødselsdag til DIN søn i morgen ! 

Anmeld

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tror også svigerfar har haft fat i ham for har lige fået denne besked:

Hvad f*nden bilder du dig ind? hold kæft hvor er du latterlig, du kan åbenbart ikke klare dig selv når du blander mine forældre ind i det. hvem tror du du er? 

Jeg tro bare jeg have sms tilbage til ham når surt for dig  og  nej jeg ringede bare og sagde sandheden og af de var velkommen i morgen lige meget hvad skulle det ikke gå ud over jeres søn/deres barnbarn ligesom det han lige har gjort.Da du heller ville sige det til dem nu her til aften end af smager jeres søns 1 års fødselsdag med du ikke var der og alle ville spør indtil hvorfor.Så heller sige det nu til dem.

Det have jeg nok sms til ham og han var den der var lattelig og til grin for have du ikke opdaget ham så lod han den nok køre inu.

Godt din bror osv kommer og lave han nået så melder du ham sgu.

Fordi man har børn samme skal man ikke være venner osv men jeg håber da med tiden i kan løse tingen omkring børn og holde tingen i hovede og ro på når de er tilstede for ja man hænger desværre 18 år på sin eks når man har barn/børn sammen.Men lige nu tro jeg ikke det går i over hovede ses.

Stort knus fra mig af

Henriette

Anmeld

18. november 2011

mkb123

Sucker for love skriver:

Jeg tror også svigerfar har haft fat i ham for har lige fået denne besked:

Hvad f*nden bilder du dig ind? hold kæft hvor er du latterlig, du kan åbenbart ikke klare dig selv når du blander mine forældre ind i det. hvem tror du du er? 

øhh.. han kan jo ikke engang klare sig selv, når han skal knalde udenom?? Det er da dig der er den seje, selvom han prøver at rakke dig ned! Idiot!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

mkb123 skriver:

øhh.. han kan jo ikke engang klare sig selv, når han skal knalde udenom?? Det er da dig der er den seje, selvom han prøver at rakke dig ned! Idiot!

den replik låner jeg lige 

Anmeld

18. november 2011

twinboys

er rystet... godt ud til højre med ham... og tillykke med din søn i morgen

Anmeld

18. november 2011

jydeinden

hej TS

jeg har nu læst hele "debatten" og må indrømme jeg er i chok på dine vegne.

Synes det er skrækkeligt at en mand kan være så ligeglad, og i mit hoved er der INGEN gyldig undskyldning.

kan man være utro kan man sgu også have en vis del nok til at være ærlig omkring det.

At hans elskerinde er så åndsvag at være sammen med ham selvom hun har kendskab til jer, se dét gør jo bare hende lige så lidt værd som ham.

jeg håber inderligt at hans forældre møder op hos dig imorgen, og giver dig det største kram for det fortjener du.. at deres søn er et skvat kan de jo ikke gøre hverken fra eller til ved.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

twinboys skriver:

er rystet... godt ud til højre med ham... og tillykke med din søn i morgen

Mange tak 

- sad lige og kiggede din nye hjemmeside med Dagplejen, stort tillykke med den og held og lykke 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

jydeinden skriver:

hej TS

jeg har nu læst hele "debatten" og må indrømme jeg er i chok på dine vegne.

Synes det er skrækkeligt at en mand kan være så ligeglad, og i mit hoved er der INGEN gyldig undskyldning.

kan man være utro kan man sgu også have en vis del nok til at være ærlig omkring det.

At hans elskerinde er så åndsvag at være sammen med ham selvom hun har kendskab til jer, se dét gør jo bare hende lige så lidt værd som ham.

jeg håber inderligt at hans forældre møder op hos dig imorgen, og giver dig det største kram for det fortjener du.. at deres søn er et skvat kan de jo ikke gøre hverken fra eller til ved.

Hej 

Synes det er noget af det værste han kunne have gjort, og hende med! der findes bare ikke noget værre - det er lige før at mord er blidere... der mærker man jo i hvert fald ikke noget bagefter (lyder det dumt? )

Men er ret sikker på at de dukker op imorgen, det lød i hvert fald sådan på svigerfar .. eller hvad jeg nu skal kalde ham  

Anmeld

18. november 2011

Mille83

Hej TS

Har lige læst hele tråden igennem, den lyder mest af alt som en film, er virkelig i chock. 

Du lyder til og være ret cool og ovenpå, men er du sikker på du har det godt? - Håber din søn trods alt får en god fødselsdag imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.