Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Wimmie

Honey<3 skriver:

Må TS give hende en grov sviner nu??

Hun kendte åbenbart godt til TS og drengene, men havde hun ikke gjort det, så var hun stadig med til at ødelægge noget, der skulle have været perfekt, så at undlade at svine hende til, det er storsindet synes jeg..

Som jeg har skrevet til TS, jep - nu er det ok 

Men jeg synes altid man er uskyldig indtil andet er bevist, og der er ingen grund til at svine nogen der vitterligt ER uskyldige. Hvis man ikke bevidst har været med til at ødelægge noget men selv er blevet holdt for nar, så kan man jo ende med at blive lige så såret uanset hvilken side man står på.

Men i dette tilfælde, hvor "den anden kvinde" rent faktisk vidste besked om mand og barn/børn, ja så er der ingen medlidenhed fra min side....selvom jeg nu stadig ikke går ind for at bruge de ord du skrev 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Det var svigerfar jeg snakkede med og han sagde bare:

"Forhelvede en idiot af en søn jeg har - det er jeg virkelig ked af at du skulle opleve Kathrine, du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre ikke? og selvfølgelig kommer vi da i morgen sådan en idiot skal ikke have lov til at ødelægge mit barnebarns fødselsdag!"

Seje svigerforældre du har 

Min mand ville godt nok også få det største møgfald af sine forældre hvis han lavede samme nummer 

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Sucker for love skriver:

"Forhelvede en idiot af en søn jeg har - det er jeg virkelig ked af at du skulle opleve Kathrine, du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre ikke? og selvfølgelig kommer vi da i morgen sådan en idiot skal ikke have lov til at ødelægge mit barnebarns fødselsdag!"

Det er altid noget, at du har støtte i dem!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

Seje svigerforældre du har 

Min mand ville godt nok også få det største møgfald af sine forældre hvis han lavede samme nummer 

Jeg tror også svigerfar har haft fat i ham for har lige fået denne besked:

Hvad f*nden bilder du dig ind? hold kæft hvor er du latterlig, du kan åbenbart ikke klare dig selv når du blander mine forældre ind i det. hvem tror du du er? 

Anmeld

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

Det var da en dejlig besked af få/høre.

Knus Henriette

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Hvad f*nden bilder du dig ind? hold kæft hvor er du latterlig, du kan åbenbart ikke klare dig selv når du blander mine forældre ind i det. hvem tror du du er? 

DERES barnebarns mor.....

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Hvad regner han med?  Selvfølgelig kan (skal) du da ikke "klare dig selv" som han så flot udtrykker det... Det er jo dig og dit liv der er blevet ødelagt af hans idioti, og regner han så med at du bare trækker på skuldrene og er ligeglad?

Men fedt at han sikkert har fået skæld ud af sine forældre - det bliver man aldrig for gammel til 

Anmeld

18. november 2011

Sujan

Sucker for love skriver:

Idiot...

Skriv at du ikke lige vidste at det var en hemmelighed.. og du intet har sagt der ikke er sandt. Men de nok undre sig over hvor han er I morgen så derfor har du sagt det.. og nej hvorfor skulle du kunne klare det selv.. er han klar over hvad han har gjort. Det ville ingen da kunne klare selv.. du er jo gravid og skal tage dig af jeres søn også... Sikke en idiot.

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Wimmie skriver:

Hvad regner han med?  Selvfølgelig kan (skal) du da ikke "klare dig selv" som han så flot udtrykker det... Det er jo dig og dit liv der er blevet ødelagt af hans idioti, og regner han så med at du bare trækker på skuldrene og er ligeglad?

Men fedt at han sikkert har fået skæld ud af sine forældre - det bliver man aldrig for gammel til 

Nemlig! For mig er det nu også ham der er latterlig! 

Anmeld

18. november 2011

pussekat

Clarasmor2010 skriver:

Føj hvor er han bare en kæmpe nar! Og hvor er hun bare en kost! Hvis hun har vidst det i to uger! Tænker hun slet ikke på at hun er med til at to små drenges forældre nu går fra hinanden?! De er begge nogle røvhuller! Og hvis jeg var dig ville jeg smide den latterlige Xbox a ht!! Sikkemen nar og kæft en so! Har ondt af dig men du skal nok komme videre! Du er for sej <3

haha hun kan da give der søn den i  fra far og han nye dame

så da en klaphat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.