Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Neeej hvor det lettede at få ødelagt den forbandede xbox ... og så kan jeg se at jeg har arvet en hel ny computer - JUHUUU!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

hmm.. jeg troede en xbox kunne holde til noget.. at blive kastet ned i asfalt holder den i hvert fald ikke til ... og når man så hælder vand ud over den... så er den sku ikke meget værd mere...

har skrevet til ham:

Du skal være velkommen til at hente din latterlige xbox .. eller det der er tilbage af den, men så nærrig som du er så ville jeg sku nok ikke køre efter den.. dine spil dem ville jeg heller ikke køre efter for jeg kan altså ikke huske hvor de er... men der ligger nogle der ligner dem utrolig meget ude på vejen .. men synes dine plejer at være hele.

Hahahahaha!! Hvor er det fedt skrevet!

Anmeld

18. november 2011

Kris89

FØJ FØJ FØJ!!!!!

OG HVOR ER DU BARE SEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sidder me helt tårer i øjnene og er klar til at ødelægge alt herhjemme... jeg ville IKKE kunne hole hovedet så koldt...

DET ER SÅ SEJT AF DIG!!!

Hvad var svigerforældrenes reaktion?

SÅDAN EN NAR SKULLE KASTRERES!!!!!!

sørg for ikke at være alene... det her kan og skal du ikke stå alene om med et barn og en graviditet oven i...

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Neeej hvor det lettede at få ødelagt den forbandede xbox ... og så kan jeg se at jeg har arvet en hel ny computer - JUHUUU!! 

Godt for dig 

Men husk nu at passe på dig selv også... Nu er han vel ikke sådan en fyr der kan finde på at blive agressiv eller noget?

Håber du har nogen der kan støtte dig i denne tid.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

Godt for dig 

Men husk nu at passe på dig selv også... Nu er han vel ikke sådan en fyr der kan finde på at blive agressiv eller noget?

Håber du har nogen der kan støtte dig i denne tid.

Det tror jeg faktisk godt han kunne desværre  

Men min bror og 3 af hans kammerater kommer og som de selv udtrykte det "Chrasher på sofaen" så det har jeg det heeeeeeeeelt fint med 

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Det tror jeg faktisk godt han kunne desværre  

Men min bror og 3 af hans kammerater kommer og som de selv udtrykte det "Chrasher på sofaen" så det har jeg det heeeeeeeeelt fint med 

Det var godt - du skal bestemt ikke være alene i sådan en situation - synes det var fedt du ødelagde Xboxen, men det kan godt være du skal undertrykke din trang til at destruere flere af hans ting; ellers bliver det nok bare endnu værre. Som en anden skriver, så er det desværre endnu sværere når man har børn sammen og er nødt til at samarbejde om visse ting fremover.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Kris89 skriver:

FØJ FØJ FØJ!!!!!

OG HVOR ER DU BARE SEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sidder me helt tårer i øjnene og er klar til at ødelægge alt herhjemme... jeg ville IKKE kunne hole hovedet så koldt...

DET ER SÅ SEJT AF DIG!!!

Hvad var svigerforældrenes reaktion?

SÅDAN EN NAR SKULLE KASTRERES!!!!!!

sørg for ikke at være alene... det her kan og skal du ikke stå alene om med et barn og en graviditet oven i...

Det var svigerfar jeg snakkede med og han sagde bare:

"Forhelvede en idiot af en søn jeg har - det er jeg virkelig ked af at du skulle opleve Kathrine, du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre ikke? og selvfølgelig kommer vi da i morgen sådan en idiot skal ikke have lov til at ødelægge mit barnebarns fødselsdag!"

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Wimmie skriver:

Helt ærligt... Hvis den anden pige slet intet aner om at han er i et forhold, hvorfor har hun så fortjent at blive svinet til på den måde?

Så er hun jo lige så uskyldig som TS... Synes godt nok du er grov lige nu 

Giv hende da en chance for at forklare sig - indtil videre er det jo TS' kæreste der er skurken her.

Må TS give hende en grov sviner nu??

Hun kendte åbenbart godt til TS og drengene, men havde hun ikke gjort det, så var hun stadig med til at ødelægge noget, der skulle have været perfekt, så at undlade at svine hende til, det er storsindet synes jeg..

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

Det var godt - du skal bestemt ikke være alene i sådan en situation - synes det var fedt du ødelagde Xboxen, men det kan godt være du skal undertrykke din trang til at destruere flere af hans ting; ellers bliver det nok bare endnu værre. Som en anden skriver, så er det desværre endnu sværere når man har børn sammen og er nødt til at samarbejde om visse ting fremover.

Jeg skal nok forsøge at styre mig 

- Har så bedt min mor komme med Phillip for jeg er lidt bange for at han godt kunne finde på at dukke op hjemme hos dem og så tage phillip 

Anmeld

18. november 2011

Sildefisk

Sucker for love skriver:

Det var svigerfar jeg snakkede med og han sagde bare:

"Forhelvede en idiot af en søn jeg har - det er jeg virkelig ked af at du skulle opleve Kathrine, du siger bare til hvis der er noget vi kan gøre ikke? og selvfølgelig kommer vi da i morgen sådan en idiot skal ikke have lov til at ødelægge mit barnebarns fødselsdag!"

dejligt de ikke bare automatisk støtter op om deres søn, men kan se han er en idiot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.