Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Noahmor

Sucker for love skriver:

hmm.. jeg troede en xbox kunne holde til noget.. at blive kastet ned i asfalt holder den i hvert fald ikke til ... og når man så hælder vand ud over den... så er den sku ikke meget værd mere...

har skrevet til ham:

Du skal være velkommen til at hente din latterlige xbox .. eller det der er tilbage af den, men så nærrig som du er så ville jeg sku nok ikke køre efter den.. dine spil dem ville jeg heller ikke køre efter for jeg kan altså ikke huske hvor de er... men der ligger nogle der ligner dem utrolig meget ude på vejen .. men synes dine plejer at være hele.

SÅDAN! Håber du fik lidt aggressioner ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

hmm.. jeg troede en xbox kunne holde til noget.. at blive kastet ned i asfalt holder den i hvert fald ikke til ... og når man så hælder vand ud over den... så er den sku ikke meget værd mere...

har skrevet til ham:

Du skal være velkommen til at hente din latterlige xbox .. eller det der er tilbage af den, men så nærrig som du er så ville jeg sku nok ikke køre efter den.. dine spil dem ville jeg heller ikke køre efter for jeg kan altså ikke huske hvor de er... men der ligger nogle der ligner dem utrolig meget ude på vejen .. men synes dine plejer at være hele.

Griner højt fedt skreve.....

Henriette

Anmeld

18. november 2011

Sildefisk

Wimmie skriver:

Jep, go ahead 

Og lov mig at den Xbox ikke når frem til ham i live 

ejer den kvinde INGEN samvittighed???? !!!!!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Henriette35 skriver:

nej den skal man ikke høre *GH*.

nu har jeg læst alle tråden endtil nu og jeg syntes han er en stor narrøv og hun også men jeg ville heller ikke skrive til hende og svine hende til med mindre hun hved i er sammen og ud fra det du skrev de have skrev sammen på FB lyder det jo ikke til hun hved det.

Jeg syntes dit brev til hende lyder godt

Mega tillykke med søn håber i tros alt får en god dag og jeg ville nok tag og ringe til hans forældre i dag/aften og få en god snak med dem om det her og sige de er velkommen i morgen også.

Mvh henriette som har opleve ligne også.

Hun vidste det desværre godt, svaret på min besked var: 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

HEHEHEHE! Djævlen inde i mig sagde at asfalt og vand var sundt for den.. så den blev tyret ned i asfalten et par gange og bagefter slukkede vi lige dens tørst 

Nice 

Synes du er super sej - men husk også at få tudet og raset ud (når sønnen ikke lige er hos dig) og brug din familie og venner så du ikke er alene om det. 

Anmeld

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

Mange tak 

- Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for den her side nogle gange... den er som min bedste veninde, men med utrolig mange personligheder - men jeg kan ikke undvære den 

Dejligt af høre.

Henriette

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Noahmor skriver:

SÅDAN! Håber du fik lidt aggressioner ud. 

Det gjorde jeg bestemt.. han har nogle vinterdæk til hans bil stående ude i skuret.. måske mig og min bedsteven køkken kniv skal tage en tur derud 

Anmeld

18. november 2011

Noahmor

Sucker for love skriver:

Det gjorde jeg bestemt.. han har nogle vinterdæk til hans bil stående ude i skuret.. måske mig og min bedsteven køkken kniv skal tage en tur derud 

Godt. 

Det eneste du skal tænke på er at I snart har to børn sammen og er nødt til at snakke sammen ihvertfald de næste 18 år. 

Men kan godt forstå at det klør i fingrene for at tage dækkene også. 

Især når han også virker mere bekymret for sin xbox end sin søn. 

Anmeld

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

Hun vidste det desværre godt, svaret på min besked var: 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

Ok det er jeg ked af at høre hun gjorede. den sæk så.

Ja så var jeg nok flippe ud efter den besked og have nok også skrev grimt tilbage til hende + af hans ting kan han fuck af h til med og hente det på vejen i små stykker husk fejebakken og dig din kost til af få det op med nej lidt sjov til side. 

Men jeg have nok ikke skrev så pænt tilbage til hende.

knuss Henriette

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Sucker for love skriver:

har skrevet til ham:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.