Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Muhmi

Sucker for love skriver:

Er virkelig ked af at du har skulle igennem det - har altid vidst at sådan noget gør ondt... MEN IKKE SÅ ONDT! 

Det var bestemt heller ikke sjovt dengang.... Nu her er jeg blevet en stærkere person af det og jeg vil ALDRIG finde mig i at blive behandlet som en dum tøs der ikke aner hoved og hale i tingene igen! De tror jo vi er dumme og at vi ikke kan lægge to og to sammen, det at han var mig utro, ja det er ondt nok i sig selv... Men at du tror jeg er dum, det sårer sku næsten endnu mere!

Det gør så ondt så ondt, man stoler jo på den person man er sammen med, og ligeså snart man har lagt de to og to sammen, ja så har de jo brudt det allerhelligste man kan give dem, vores tillid til at de ALTID vil os det bedste..... Der findes simpelthen ikke ord for hvor ondt det gør indeni og hvor tom man føler sig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Miss Church

Sucker for love skriver:

MÅ JEG GODT SVINE HENDE TIL NU?! 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

JAAAH!! 

Sådan en "biiiiib"

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

MANGE TAK!! 

Nej hvor er jeg rasende - igen! jeg var lige faldet lidt ned... men nu er jeg da først helt oppe og ringe!! 

Kan jeg sgu godt forstå, puha, han skulle have en ordenlig omgang vebale tæsk. Klaphoved.

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

Jep, go ahead 

Og lov mig at den Xbox ikke når frem til ham i live 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

hmm.. jeg troede en xbox kunne holde til noget.. at blive kastet ned i asfalt holder den i hvert fald ikke til ... og når man så hælder vand ud over den... så er den sku ikke meget værd mere...

har skrevet til ham:

Du skal være velkommen til at hente din latterlige xbox .. eller det der er tilbage af den, men så nærrig som du er så ville jeg sku nok ikke køre efter den.. dine spil dem ville jeg heller ikke køre efter for jeg kan altså ikke huske hvor de er... men der ligger nogle der ligner dem utrolig meget ude på vejen .. men synes dine plejer at være hele.

Anmeld

18. november 2011

H+S Skjolgborg.

Sucker for love skriver:

Hvis nogen nogensinde skulle være så uheldige at opleve sådan noget - så lad for gudsskyld være med at høre Sys Bjerre's Marlene - jeg har lige gjort det... og hold kæft man får mange gode idéer ... 

nej den skal man ikke høre *GH*.

nu har jeg læst alle tråden endtil nu og jeg syntes han er en stor narrøv og hun også men jeg ville heller ikke skrive til hende og svine hende til med mindre hun hved i er sammen og ud fra det du skrev de have skrev sammen på FB lyder det jo ikke til hun hved det.

Jeg syntes dit brev til hende lyder godt

Mega tillykke med søn håber i tros alt får en god dag og jeg ville nok tag og ringe til hans forældre i dag/aften og få en god snak med dem om det her og sige de er velkommen i morgen også.

Mvh henriette som har opleve ligne også.

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

louise4060 skriver:

Hvad ville du gøre at din kæreste egentlig havde en anden familie ved siden af.. En familie han havde startet før dig.. Og du først finder ud af det den dag du fuldstændig uforstående blir svinet til af en kvinde du ikke aner hvem er?!

Jeg ville trække mig ud af forholdet, jeg skal ikke være skyld i at andres forhold går i stykker..

Og hade ham til evig tid, andet kan man ikke gøre..

Anmeld

18. november 2011

mkb123

Ej nej nej! Hvad sker der dog for manden? Er han fuldstændig hjernelam!!! Føler så utroligt meget med dig, du fortjener ikke at blive behandlet sådan!

Og det, at hun har vidst besked om det han gør, er ikke kun chokererende men viser bare, at hun er lige så ulækker som ham! Kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan gøre det med god samvittighed!

Som en anden skrev, er der så ikke en der kan være ved dig - eller nogen du kan være ved? Du skal ikke sidde alene!  for dig!!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

Jep, go ahead 

Og lov mig at den Xbox ikke når frem til ham i live 

HEHEHEHE! Djævlen inde i mig sagde at asfalt og vand var sundt for den.. så den blev tyret ned i asfalten et par gange og bagefter slukkede vi lige dens tørst 

Anmeld

18. november 2011

MaybeBaby

Sucker for love skriver:

Hej Kathrine,

Skriv til hende: "sig til ham, at han kan finde sin Xbox i indkørslen, i hækken, i naboens træ og nå ja, controlleren er i tagrenden. Stigen står hvor den plejer!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.