Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Muhmi

Ååååh...  Jeg kender det SÅ godt selv det der, desværre... Havde bare ikke et barn med manden, men han var ligeså slem..........

Hvis du nogensinde har behov for en skulder at græde ud ved som ved hvad du går igennem lige nu, så er du velkommen til at skrive en pb til mig... Gider nemlig ikke at skrive alle de ting han har gjort imod mig herinde....

Stakkels dig altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Det har jeg skam gjort  Og de kommer i morgen og så har vi aftalt ikke at snakke mere om det før fødselsdagen er overstået og jeg selv har lyst til det 

Lyder som nogen skønne svigerforældre

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muhmi skriver:

Ååååh...  Jeg kender det SÅ godt selv det der, desværre... Havde bare ikke et barn med manden, men han var ligeså slem..........

Hvis du nogensinde har behov for en skulder at græde ud ved som ved hvad du går igennem lige nu, så er du velkommen til at skrive en pb til mig... Gider nemlig ikke at skrive alle de ting han har gjort imod mig herinde....

Stakkels dig altså!

Er virkelig ked af at du har skulle igennem det - har altid vidst at sådan noget gør ondt... MEN IKKE SÅ ONDT! 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Kofoed. skriver:

Lyder som nogen skønne svigerforældre

Ja det er skønne 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

NEJ HVOR HAR JEG BARE KVALME OVER AT MAN KAN VÆRE SÅDAN OVERFOR ANDRE MENNESKER... FØJ! 

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

MÅ JEG GODT SVINE HENDE TIL NU?! 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

JA!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ikke true på livet.

Eller bare skriv: Hvordan fanden kan du for det første være dig selv bekendt, men for det andet tro, at han ikke vil gøre det samme ved dig? Du virker ikke særlig smart, men fred være ved det. Du må gerne få den nar, så længe jeg bare får mine penge. Forresten kan du jo hilse og sige, at han bare kan komme og hente den, han skal bare kigge i baljen med vand ude i indkørelsen.

Anmeld

18. november 2011

Sujan

Sucker for love skriver:

MÅ JEG GODT SVINE HENDE TIL NU?! 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

Du sviner hende bare til...

Hold kæft de er nogle onde mennesker... Har altid haft den holdning at man ikke kan gøre for hvis man bliver forelsket i en anden. Det kan man ikke selv styre.. men man kan forhelvede være mand nok til at snakke om det og få styr på sit forhold inden man indleder et nyt...

Ih hvor er jeg gal på dine vejne.. hvordan kan de få sig selv til det... Og mder står du med 2 drenge... Og så kan han kun tænke på sin xboks... Ej aner ikke hvad jeg ville have gjort.. har været ude for noget ligende dog knap så slemt.
Jeg synes ikke du skulle være alene i aften.. har du nogen der kan være hos dig...

Ih sådan en idiot

Anmeld

18. november 2011

Clarasmor2010

Føj hvor er han bare en kæmpe nar! Og hvor er hun bare en kost! Hvis hun har vidst det i to uger! Tænker hun slet ikke på at hun er med til at to små drenges forældre nu går fra hinanden?! De er begge nogle røvhuller! Og hvis jeg var dig ville jeg smide den latterlige Xbox a ht!! Sikkemen nar og kæft en so! Har ondt af dig men du skal nok komme videre! Du er for sej <3

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Ja det er skønne 

Tror virkelig de skal vide ALT hvad han har gjort og at de selvfølgelig altid er velkommen hos dig.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Kofoed. skriver:

JA!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ikke true på livet.

Eller bare skriv: Hvordan fanden kan du for det første være dig selv bekendt, men for det andet tro, at han ikke vil gøre det samme ved dig? Du virker ikke særlig smart, men fred være ved det. Du må gerne få den nar, så længe jeg bare får mine penge. Forresten kan du jo hilse og sige, at han bare kan komme og hente den, han skal bare kigge i baljen med vand ude i indkørelsen.

MANGE TAK!! 

Nej hvor er jeg rasende - igen! jeg var lige faldet lidt ned... men nu er jeg da først helt oppe og ringe!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.