Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Wimmie

Honey<3 skriver:

Tør ikke at skrive dem herinde, bliver nok smidt af siden for at have så grimt et sprog

Men noget med L*der, møgk*lling, fede skank, ubruglige s*k, Vamle narko s* - lidt blandet ord Så skal det bare rystes i sætninger så det bliver rigtig grimt , hehe...

Helt ærligt... Hvis den anden pige slet intet aner om at han er i et forhold, hvorfor har hun så fortjent at blive svinet til på den måde?

Så er hun jo lige så uskyldig som TS... Synes godt nok du er grov lige nu 

Giv hende da en chance for at forklare sig - indtil videre er det jo TS' kæreste der er skurken her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

kan jeg nøjes med:

Hej

Jeg ved ikke om du ved hvem jeg er, men jeg er – eller var Christians kæreste indtil for et par timer siden, Jeg ved ikke om han har fortalt dig at jeg eksistere og at vi har en søn sammen som fylder et år i morgen og at der er endnu en på vej, som burde være her i slutningen af marts. Har han fortalt dig om mig – så er du nok ligeglad med mig, men jeg synes bare ikke han skal have lov til at holde endnu en for nar. 

for kan ikke finde mere at skrive 

Jeg synes det lyder rigtig godt - og rigtig fornuftigt 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Hvis nogen nogensinde skulle være så uheldige at opleve sådan noget - så lad for gudsskyld være med at høre Sys Bjerre's Marlene - jeg har lige gjort det... og hold kæft man får mange gode idéer ... 

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Synes det lyder som det rigtige at skrive - mange tak 

Det var i hvert fald en start ide Men håber du klare dig, lige nu køre du nok på vrede og adrelin. Skriv endelig hvis du har behov for at komme med en knap så offenlig sviner af ham eller hvis føleserne bliver for meget/forvirrede.

Synes du indtil nu har gjort det rigtige og på den rigtige måde. Hvis han ville, kunne han jo bare kæmpe for din tilgivelse, men at han bare siger undskyld, så tyder det på, at han har givet lidt op, hvad angår jeres forhold.

Du er skide sej. Du fortjener en der vil dig og ikke lyver overfor dig. Du skal nok klare dig fremover. Du har en lækker søn, der har brug for dig. Alting plejer at løse sig på en eller anden måde, bare forbliv optimistisk

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Hold op hvor er han bare en idiot!  

Og hold op hvor er du bare sej! Det er da helt vildt! 
Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart ringe til hans forældre og fortælle hvordan det ligger. Så skal du ikke stå og forklare det overfor dem i morgen, når de skal til deres barnebarns og dit barns fødselsdag.

Kæmpe krammer herfra 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Kofoed. skriver:

Det var i hvert fald en start ide Men håber du klare dig, lige nu køre du nok på vrede og adrelin. Skriv endelig hvis du har behov for at komme med en knap så offenlig sviner af ham eller hvis føleserne bliver for meget/forvirrede.

Synes du indtil nu har gjort det rigtige og på den rigtige måde. Hvis han ville, kunne han jo bare kæmpe for din tilgivelse, men at han bare siger undskyld, så tyder det på, at han har givet lidt op, hvad angår jeres forhold.

Du er skide sej. Du fortjener en der vil dig og ikke lyver overfor dig. Du skal nok klare dig fremover. Du har en lækker søn, der har brug for dig. Alting plejer at løse sig på en eller anden måde, bare forbliv optimistisk

Mange tak 

- Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for den her side nogle gange... den er som min bedste veninde, men med utrolig mange personligheder - men jeg kan ikke undvære den 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Miss Church skriver:

Hold op hvor er han bare en idiot!  

Og hold op hvor er du bare sej! Det er da helt vildt! 
Hvis jeg var dig, ville jeg helt klart ringe til hans forældre og fortælle hvordan det ligger. Så skal du ikke stå og forklare det overfor dem i morgen, når de skal til deres barnebarns og dit barns fødselsdag.

Kæmpe krammer herfra 

Det har jeg skam gjort  Og de kommer i morgen og så har vi aftalt ikke at snakke mere om det før fødselsdagen er overstået og jeg selv har lyst til det 

Anmeld

18. november 2011

Miss Church

Sucker for love skriver:

Det har jeg skam gjort  Og de kommer i morgen og så har vi aftalt ikke at snakke mere om det før fødselsdagen er overstået og jeg selv har lyst til det 

Håber i får en hyggelig fødselsdag alligevel 

Anmeld

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Mange tak 

- Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for den her side nogle gange... den er som min bedste veninde, men med utrolig mange personligheder - men jeg kan ikke undvære den 

Tror jeg have gået ned vis der ikke var nogen man kunne snakke med efter sådan noget Og nogle gange er det nemmere at skrive tingene, end at sige det, derfor elsker jeg den her sige, der er altid en at snakke med når tingene ser sort og uoverskuelige ud.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

MÅ JEG GODT SVINE HENDE TIL NU?! 

Hej Kathrine,

Jeg ved godt at i findes, han fortalte mig det for to uger siden. Jeg er ked af at det skulle gå ud over andre at jeg er sammen med ham, men jeg elsker ham. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive til dig andet end jeg håber at du får en dejlig dag i morgen sammen med Phillip.

P.s jeg skal hilse fra ham og sige at han skal have den xbox i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.