Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Kofoed.

Sucker for love skriver:

Jeg er heller ikke meget for at svine hende til - hader faktisk at svine folk til 

Sidder lige nu og bøvler med hvordan jeg lige skriver det 

Noget ala:

Jeg synes du bør vide, at *hans navn* er min kæreste, eller rettere VAR. Ved ikke om han har fortalt jeg eksistere og at vi har en skøn dreng sammen, som fylder et år imorgen og når ja, vi venter endnu en søn til marts. Hvis du allerede viste alt dette, så kan du jo være ligeglad, men synes ikke han også skal have lov til, at holde dig ude i mørket.

Skriv endelig vis du mangler en at snakke med/afreagere overfor - bearbejder dig ikke, da det virker til du også er blevet naret af ham.

(eller vil det lyde for ondsvagt?...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Kan du ikke skrive hans nummer, bede om en ny kode og få den sendt til dig??

Ellers er der ikke meget at gøre, desværre

Nej desværre - det er sådan noget med at man skriver nummeret og  et minut efter dukker koden op på skærmen på den telefon med simkortet i 

Anmeld

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

louise4060 skriver:

Jeg har selv stået i lign. Situation..

Sys du skal finde ud af om hun har kendskab til dig og drengene først..
For har hun ikke det, og du sviner hende til.. Ja så kan det give bagslag for dig selv.. For et eller andet sted har du brug for at vide hvorfor din mand har gjort det her. Og de svar kan du måske få fra hende.. Så vil råde dig til at starte langsomt ud..

Men udfra hvad de har skrevet på facebook - om hun sku besøge ham, hvor han foreslår hotel. Virker det altså meget som at hun intet aner. Og ved man intet.. Ja så ved man jo heller ikke at man faktisk gør noget forkert..

Så tag rolig kontakt til hende, og måske kan i sammen finde på en hævn over din nu x.. Havde/har jeg gjort

Anmeld

18. november 2011

Steph_Laurits

Sucker for love skriver:

Nej kun:

"Jeg skal have min xbox"

Det er hvad der betyder noget for ham............... En XBOX!!!??!??!!?!?

Havde bare taget den og KASTET den ud i haven og håbet på den gik i stykker og råbe "VÆRSGO"!!!!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Kofoed. skriver:

Noget ala:

Jeg synes du bør vide, at *hans navn* er min kæreste, eller rettere VAR. Ved ikke om han har fortalt jeg eksistere og at vi har en skøn dreng sammen, som fylder et år imorgen og når ja, vi venter endnu en søn til marts. Hvis du allerede viste alt dette, så kan du jo være ligeglad, men synes ikke han også skal have lov til, at holde dig ude i mørket.

Skriv endelig vis du mangler en at snakke med/afreagere overfor - bearbejder dig ikke, da det virker til du også er blevet naret af ham.

(eller vil det lyde for ondsvagt?...)

Synes det lyder som det rigtige at skrive - mange tak 

Anmeld

18. november 2011

louise8723

Honey<3 skriver:

Tak, så var det jo ikke helt dumt alligevel, det jeg skrev

Man er bare altid 2 om at ødelægge et forhold med utroskab - og det er uanset hvor mange der ved det!

Hvad ville du gøre at din kæreste egentlig havde en anden familie ved siden af.. En familie han havde startet før dig.. Og du først finder ud af det den dag du fuldstændig uforstående blir svinet til af en kvinde du ikke aner hvem er?!

Anmeld

18. november 2011

Krussedulle

Sucker for love skriver:

De har nok desværre lukket nu 

Nå ja, det er weekend i morgen øv..

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Nej kun:

"Jeg skal have min xbox"

Naturligvis skal han da så have sin Xbox tilbage... Der er vel ingen der siger at det skal være i hel stand? 

Men jeg har stor respekt for din tilgang til tingene; at du ikke bare farer ud og sviner ham foran hans forældre og hans børn - og at du ikke bare sviner hans elskerinde - i tilfælde af at hun intet vidste.   til din måde at håndtere tingene på 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

kan jeg nøjes med:

Hej

Jeg ved ikke om du ved hvem jeg er, men jeg er – eller var Christians kæreste indtil for et par timer siden, Jeg ved ikke om han har fortalt dig at jeg eksistere og at vi har en søn sammen som fylder et år i morgen og at der er endnu en på vej, som burde være her i slutningen af marts. Har han fortalt dig om mig – så er du nok ligeglad med mig, men jeg synes bare ikke han skal have lov til at holde endnu en for nar. 

for kan ikke finde mere at skrive 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

Naturligvis skal han da så have sin Xbox tilbage... Der er vel ingen der siger at det skal være i hel stand? 

Men jeg har stor respekt for din tilgang til tingene; at du ikke bare farer ud og sviner ham foran hans forældre og hans børn - og at du ikke bare sviner hans elskerinde - i tilfælde af at hun intet vidste.   til din måde at håndtere tingene på 

NEMLIG! 

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.