Anonym skriver:
Jamen tænkte faktisk da jeg hørte det, at det da ville have været dejligt hvis jeg havde den mulighed da jeg ventede mig første gang. Skal ærligt indrømme at jeg virkelig ikke anede hvordan man badede en baby
Og hun er selv SÅ glad for det, og synes hun får meget ud af det, og jeg kan jo se hvordan hun modner sig som menneske
Og så er hun en super hjælp når manden er på rejse og begge under er trætte og "umulige" og man liiiiiige skal have lavet mad og have dem vasket 

Så alt i alt en dejlig oplevelse for os alle.. Og min mand elsker at bruge tid med din søster, da han ikke var meget sammen med hende da han var yngre 
Ja der er da en fantastisk gestus!

Nu har jeg ikke selv børn men kunne forestille mig tvivlene ved alt det nye, og så var det nok meget rart at have været meget igennem. Som læring.. Har være barnepige for en bette en på 5 måneder - han var 1 år (på ALLE tider af døgnet, hans mor røg ind og ud af hositalet

) så kender jo en del derfra..

Og så fra at have været omkring min kærestes fætre, den ene helt fra spæd.

Så ja, det er jo læring alt sammen..
Og fedt at det kører så godt for jer, at hun hjælper til her og der mens i hjælper hende. og ja det må være super at se hendes udvikling igennem tiden.
Og dejligt med søskendekvalitetstid dem imellem.

Det lyder til at være den helt perfekte beslutning for jer...
Og det får mig til at vænne næsen mod svigermor igen.. Tænk sig at hun vil sige sådan om en person der hjælper hendes datter til at blive en ansvarlig ung kvinde og til at give ung mor og barn en god start på livet. Uden alt den usikkerhed

GAMLE KRAGE:

*sorry*
Anmeld