Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Læste lige du er kvinde!! FUCK hun må da LIGE tage og tage sig sammen!!! Må andre tøser heller ikke se hendes datter nøgen i svømmehallen eller hvad!?

Ej for hulan, hun har da fået et eller andet galt i halsen den gamle krage....

LOL... Godt skrevet søde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SussieThyssen

Ilya skriver:

Baby.dk mangler en Thumbs up-funktion ligesom på Facebook. Mangler at kunne lave denne her  til stort set samtlige kommentarer i denne tråd.

Skriv den som forslag i kategorien "Baby.dk"

Anmeld

16. november 2011

Gaia

Anonym skriver:

Jeg er kvinde Og ja min svigerinde fortalte hende hvordan det hele hang sammen, men hu ville slet ikke høre efter

Og ja, har snakket med min mand om det, han vil lige tage en snak med sin mor når han kommer hjem

Hov sorry altså så er der absolut intet galt i at du ser din svigerinde nøgen..din svigermor må sku styre sine overgangs hormoner!!! Dumme k...

Troede du var mand siden, din. Svigermor kaldte dig pædofil. Hm hvad så hvis du havde været i svømmeren med din svigerinde..var du så også pædofil?? Shit er i chok over at din svigermor siger sådan noget. Undrede mig godt nokover at en 16 årig ik ville trække badeforhænget for når svoger var derude, men hun kunne jo have været mega frisindet og han mega uheldig. Men at hun bader foran sin svigerinde er absolut helt og aldeles ikke pædofili...synes jeg ville sætte svigermor stolen for døren! Og så må din mand simpelthen sætte hende verbalt på plads..

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Starter lige med at sige at jeg er kvinde Det har vidst skabt en del forvirring, jamen det er jo hendes kære og dejlige og søde og fantastiske osv osv osv osv svigersøn, så det er der intet forkert i

er helt med på du er kvinde - det var bare for at stille de 2 ting op mod hinanden

Anmeld

16. november 2011

Ilya

SussieThyssen skriver:

Skriv den som forslag i kategorien "Baby.dk"

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hun må da LIGE tage og tage sig sammen!!! Må andre tøser heller ikke se hendes datter nøgen i svømmehallen eller hvad!?

Ej for hulan, hun har da fået et eller andet galt i halsen den gamle krage....

Den tanke har også slået mig, men man bliver sgu lidt paf når man får sådan en smidt i hovedet, så blev virkelig i tvivl om jeg havde gjort noget forkert

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Hov sorry altså så er der absolut intet galt i at du ser din svigerinde nøgen..din svigermor må sku styre sine overgangs hormoner!!! Dumme k...

Troede du var mand siden, din. Svigermor kaldte dig pædofil. Hm hvad så hvis du havde været i svømmeren med din svigerinde..var du så også pædofil?? Shit er i chok over at din svigermor siger sådan noget. Undrede mig godt nokover at en 16 årig ik ville trække badeforhænget for når svoger var derude, men hun kunne jo have været mega frisindet og han mega uheldig. Men at hun bader foran sin svigerinde er absolut helt og aldeles ikke pædofili...synes jeg ville sætte svigermor stolen for døren! Og så må din mand simpelthen sætte hende verbalt på plads..

Altså kan da også godt se det mærkelige i det hvis jeg var en mand, men ville nu stadig ikke kalde en for pædofil bare for det..

Tror jeg er ved at komme der til hvor jeg slet ikke tør gå i svømmehallen med min svigerinde, hvis svigermor ved det.......

Gud ved hvad damen siger når nu min svigernide fortæller hende at hun gerne vil have mig med til fødslen, så går det sgu da helt galt

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

er helt med på du er kvinde - det var bare for at stille de 2 ting op mod hinanden

Okay, men tænkte jeg hellere måtte skrive det med det samme

Men ja, ved ærlig talt ikke hvad der foregår i hovedet på damen

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Altså kan da også godt se det mærkelige i det hvis jeg var en mand, men ville nu stadig ikke kalde en for pædofil bare for det..

Tror jeg er ved at komme der til hvor jeg slet ikke tør gå i svømmehallen med min svigerinde, hvis svigermor ved det.......

Gud ved hvad damen siger når nu min svigernide fortæller hende at hun gerne vil have mig med til fødslen, så går det sgu da helt galt

*GGGGGGGGG* ja så går hun da i baglås - i kunne registere jer som par inden *GG* så "må" du nok gerne hehe

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Okay, men tænkte jeg hellere måtte skrive det med det samme

Men ja, ved ærlig talt ikke hvad der foregår i hovedet på damen

ej det er da helt til grin... gad vide om min mor så er pædofil - hun har da været med til begge mine fødsler *GGGGGG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.