Gaia skriver:
Hov sorry
altså så er der absolut intet galt i at du ser din svigerinde nøgen..din svigermor må sku styre sine overgangs hormoner!!! Dumme k...
Troede du var mand siden, din. Svigermor kaldte dig pædofil. Hm hvad så hvis du havde været i svømmeren med din svigerinde..var du så også pædofil?? Shit er i chok over at din svigermor siger sådan noget. Undrede mig godt nokover at en 16 årig ik ville trække badeforhænget for når svoger var derude, men hun kunne jo have været mega frisindet og han mega uheldig. Men at hun bader foran sin svigerinde er absolut helt og aldeles ikke pædofili...synes jeg ville sætte svigermor stolen for døren! Og så må din mand simpelthen sætte hende verbalt på plads.. 
Altså kan da også godt se det mærkelige i det hvis jeg var en mand, men ville nu stadig ikke kalde en for pædofil bare for det..
Tror jeg er ved at komme der til hvor jeg slet ikke tør gå i svømmehallen med min svigerinde, hvis svigermor ved det....... 
Gud ved hvad damen siger når nu min svigernide fortæller hende at hun gerne vil have mig med til fødslen, så går det sgu da helt galt 

Anmeld