Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Lilje82

Det var dog den dummeste kommentar en svigermor kunne komme med. hun burde skamme sig og stedet sætte pris på, at du hjælper hendes datter med forståelsen af at få et barn.

At hun overhovedet kan finde på at sige sådan, tyder da lidt på hun ikke er rigtig klog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Muffinmus

sikke da nogét hysteri....

Nej, man bliver sgu ikke pædofil af at andre går i bad uden bruseforhæng.....Og er kvindebarnet gammel nok til at bolle og være gravid er hun sgu også gammel nok til at trække forhænget for hvis det er pinligt med nøgenhed.

Anmeld

16. november 2011

Henriette Aaby

Det var da den groveste og mest uberettigede beskyldning din svigermor er kommet med.

Utaknemmelig kvinde, her tager du dig af hendes datter, så hun står bedre når hun en gang bliver ung mor. Og så får du L... igen. Flabet!

Jeg tænker at svigermor er misundelig og føler sig tilsidesat af hendes egen datter. Og så har du oven i købet fået børn med hendes søn...

Der skal en rigtig god undskyldning til.

Jeg er mega harm!

Anmeld

16. november 2011

B&J

HOLD DA OP....

hvordan kan man være sådan??

det har da ikke noget med at være pædofil af gøre i er to der snakker og du giver dit barn tøj på og hun er i bad

håber du skubber det væk

Anmeld

16. november 2011

Jonatansmor

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

Nej, du er ikke pædofil - desværre er du en mand der åbenbart har en sløv svigermor der ikke helt har fattet konceptet at være pædofil.

Få sat hende ned og forklaret i hvilket omfang den kommentar sårede dig, hvor omfattende konsekvenser det kan have for en mand at blive beskyldt for sådan noget.

Tag det fra et offer - det er en smuk familie I har jer, tænk at kunne være så åbne at kunne tage bad foran hinanden. Det skal hun ikke ødelægge.

Anmeld

16. november 2011

lio

Det lyder jo slet ikke at til der var noget sexuelt i situationen, så situationen var ikke mere anderledes end at din svigerinde lige havde badet din søn. Ingen pædofili der. Det er svigermors tanker et er noget galt med.

Anmeld

16. november 2011

delimus

Anonym skriver:

Tak for rådet, det vil jeg sige til hende!

Det var så lidt  
Så er bolden jo ligesom i hendes hænder og så skal du ikke gå og bruge krudt på det. Lyder som om du har nok om ørerne i forvejen :-) 

Og tillykke med den lille ny og jeg tager hatten af, for at du har overskud til at hjælpe svigerinden godt på vej 

Anmeld

16. november 2011

FogL

Ej undskyld, men jeg må altså le, over din svigermor! 

For det første er din svigerinde over 15. For det andet har du jo ikke haft sex med hende, eller det, der ligner.

Er ens bedsteforældre så også pædofile fordi de har været med i bad da man var helt bebs? Ej nu må hun altså holde. 

Anmeld

16. november 2011

Holbæktrunten

Mumto3 skriver:

Det er da VILDT LANGT UDE!!!!

Altså en gravid på 16 år, som du lige så godt kunne have set inde i svømmehallen i pigeomklædningen, som selv vælger ikke at trække forhænget for (det forstår jeg så ikke, man kan jo godt snakke gennem et forhæng, og der bliver vådt på guvlet, hvis man ikke trækker det for). Det har da intet med SEX-misbrug at gøre. -med mindre du er en mand....men går ud fra at du er mor til sønnen.

Men hvorfor kommer din svigermor ind af døren uden at banke på? og bare går ud på badeværelse, når hun kan høre der er nogen i bad?

Undskyld men jeg forstår ingenting af den historie

Anmeld

16. november 2011

Sildefisk

SussieThyssen skriver:

Jamen for hulan da...hvad er lige problemet hvis du er en kvinde....nej helt ærligt..det er sq da ikke anderledes end af være i en svømmehal med omklædning og brusebad.

OH MY GOD!!!

Helt ærligt hvis jeg var dig, så ville jeg blæse svigerhystaden lige i øret, og ikke spekulere et eneste sekund mere på den historie..sådan noget pjat!!!!

Her i huset bader kvinder da også sammen, hvis de har lyst til det, og render splitternøgne rundt sammen, hvis vi skal noget, bade, klæde om eller lignende 

3 ekstra store knus til dig.

til ts 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.