Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Det kan jeg da virkelig godt forstå at du gør

Jamen når min den store trænger til at sove inde ved os ligger vi da også bare i undertøj og sover med hende, hun er 4½ det er vel også pædofili så

Hun har virkelig også her til aften fået at vide at med mindre hun kan komme med en seriøs god undskyldning skal hun bare holde sig væk! Da chokket over det lagde sig blev jeg virkelig arrig på hende Men det gav noget ro at sige min mening til hende

Ja det er da pædofili i allerhøjeste grad, fyyyh altså haha... Er sikker på at du har en dejlig familie, men kæft hvor er jeg glad for at hun ikke er mit svigermonster!! Hehe.. Hun burde altså være lukket ude i kulden for lidt tid, så hun rigtigt kan mærke hvor meget du har såret dig - og så skal du lade hende vide at du aldrig vil finde dig i noget ligende igen!!! Godt at det har givet dig mere ro på, men du skal nok stadig arbejde lidt med hendes skod beskyldning:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Ja det er da pædofili i allerhøjeste grad, fyyyh altså haha... Er sikker på at du har en dejlig familie, men kæft hvor er jeg glad for at hun ikke er mit svigermonster!! Hehe.. Hun burde altså være lukket ude i kulden for lidt tid, så hun rigtigt kan mærke hvor meget du har såret dig - og så skal du lade hende vide at du aldrig vil finde dig i noget ligende igen!!! Godt at det har givet dig mere ro på, men du skal nok stadig arbejde lidt med hendes skod beskyldning:/

Jaaaa, jeg er sgu en skidt mor

Ja jeg har generalt en vidunderlig familie, med undtagelse........... Det kan jeg virkelig godt forstå at du er.. Hun er sgu en rædsel! Men drengen der gjorde hendes 16årige datter gravid efter deres første knald (undskylder min direkte tone) i en kæmpe brandert efter at have "kendt" hende i max 5 timer er SÅÅÅÅÅ vidunderlig Der er bare et eller andet der ikke hænger sammen!

Det har hun virkelig også fået at vide, jeg magter virkelig ikke sådan noget, det gør bare SÅ ondt at folk kan tro sådan om en.

Ingen tvivl om at det er noget der skal arbejdes en del med,  og selvom hun undskylder fra nu af og til jul(næste år) går der lang tid før jeg tilgiver hende 100%

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jaaaa, jeg er sgu en skidt mor

Ja jeg har generalt en vidunderlig familie, med undtagelse........... Det kan jeg virkelig godt forstå at du er.. Hun er sgu en rædsel! Men drengen der gjorde hendes 16årige datter gravid efter deres første knald (undskylder min direkte tone) i en kæmpe brandert efter at have "kendt" hende i max 5 timer er SÅÅÅÅÅ vidunderlig Der er bare et eller andet der ikke hænger sammen!

Det har hun virkelig også fået at vide, jeg magter virkelig ikke sådan noget, det gør bare SÅ ondt at folk kan tro sådan om en.

Ingen tvivl om at det er noget der skal arbejdes en del med,  og selvom hun undskylder fra nu af og til jul(næste år) går der lang tid før jeg tilgiver hende 100%

Du lyder sku som en dejlig mor og svigerinde!! Din svigermor har bare nogle problemer i hjernen som hun skal have tilset af en læge, Hehe.. Jeg forstår ikke hvodan hun ( på trods af sin brandert ) kan synes så godt om hende helt nye svigersøn som har gjort hendes datter gravid som 16 årig:/ Der er virkelig noget som ikke hænger sammen!! Det er heeelt ok at tilgive folk for deres fejl - men glem det aldrig Det lyder også som om du har en god støtte i din mand, du skal nok overleve hendes pjatfis

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Du lyder sku som en dejlig mor og svigerinde!! Din svigermor har bare nogle problemer i hjernen som hun skal have tilset af en læge, Hehe.. Jeg forstår ikke hvodan hun ( på trods af sin brandert ) kan synes så godt om hende helt nye svigersøn som har gjort hendes datter gravid som 16 årig:/ Der er virkelig noget som ikke hænger sammen!! Det er heeelt ok at tilgive folk for deres fejl - men glem det aldrig Det lyder også som om du har en god støtte i din mand, du skal nok overleve hendes pjatfis

Tusind tak, det var virkelig sødt sagt(eller skrevet er det vel egentlig) - Jaaa tror sgu oss hun har fået en hjerneblødning af en eller anden art

Ja, jeg kan heller ikke få det til at hænge sammen, men det er måske heller ikke meningen.

Ja selvfølgelig er det okay at tilgive - dette er bare noget jeg finder svært at tilgive da det nok kommer til at sidde i mig ganske længe, hvem ved, det kan også ske det går som smurt.... Og tro mig, glemmme det, det sker aldrig, men kan nok på et tidspunkt ligge det så meget bag mig, hvis hun er villig til at ændre sig lidt, at vi kan få en ganske fornuftigt forhold til hinanden. Man har vel lov at håbe?

Han er en kanon støtte, men må ærligt indrømme at jeg var lidt bange for hvordan han ville reagerer (ikke at han ikke ville tro mig) da han virkelig forguder sin mor, og hun er også en enormt god mor, ingen tvivl der, så frygtede at han måske bare ville sige at det måtte vi selv ligge og rode med, men han tog min virkelig i forsvar at gav hende så hatten den passede

Sidder jo og bliver helt nyforelsket i ham igen

Anmeld

16. november 2011

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Iih... Hvor dejligt at se lidt til dig igen sødesen!!

Ja, ej jeg synes sku hun er for langt ude, helt ærligt... Ja okay, jeg har ikke set min svigerinde nøgen, men hvis det var den samme situation vi stod i så ville hun nok have gjort det samme og jeg havde også bare badet min søn uden nogle skumle bagtanker... For hulan altså... Det er så åndsvagt at man kan reagere sådan i mit hovede... Ikke bare anklager TS for at være pædofil, men at være lesbisk også når nu hun har en søn og en mand?? B'Duuuuh altså!

Er helt enig med dig.. Og selvom hun havde fundet dem sammen du ved.... Havde hun jo stadig ikke været pædofil.. Sådan en møgko til svigermor at have...

Anmeld

16. november 2011

Zafir

Ej det er godtnok langt ude. Bliver godtnok vred på svigermor, når jeg læser sådan noget.

Så en anden ting, HVIS der havde været noget seksuelt mellem dih og hende, kunne det jo aldrig være pædofili, da hun er over den seksuellelavalder.

Hvad siger din mand? Kan han ikke banke fornuft ind i hovedet på svigermor?

Anmeld

16. november 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg er kvinde

Okay, tænkte det nok. (Ikke nogen fornærmelse) Bare lige fordi andre skrev du var en mand, så blev jeg lidt i tvivl.

Men bare rolig, jeg tror simpelthen bare din svigermor fik sig noget af en overraskelse.. Men derfor retfærdiggøre det jo ikke. Hun skylder dig ihvertfald en undskyldning, og så en forklaring på hvorfor hun sagde som hun gjorde.

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Frk-Lotusblomst skriver:

ØV ØV ØV ØV ØV.. Det er jeg ked af at høre.
håber du får tilfredsstillet tøsehyggefnidder genet på andre måde. eksempelvis med vores allesammens dejlige baby.dk kvinder.

Ja..det kan du tro..og så går det jo lige lidt ud over mine egene tøser engang imellem.

Anmeld

16. november 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

For det første, er det det helt forkerte ord at blande ind i det, da du ikke kan være pædofil med en person over 15 år.

For det andet, betyder ordet pædofil at man er tiltrækket til ikke kønsmoden person, altså en under 15 år, hvilket du jo heller ikke er, så nej du er ikke pædofil

Enig med hvad en anden skriver, for så skulle moren jo også have begået incest ved at træde ud og se sin datter i bad, så den er hel gal, desuden sagde den 16 årig jo selv at det var ok, så tag det roligt du har intet gjort forkert

Anmeld

16. november 2011

Camillee

Anonym skriver:

Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.

Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.

Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.

Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.

Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

bliver lige først nød til at fortælle hvor stort jeg synes det er at tage din svigerinde sådan under vingen (eller hvad det hedder) og vise hende livet med en lille baby

og som de andre:så Nej du er ikke pædofil!
men kam godt forstå dig, ville også få en klump i halsen. men det er da helt hend i vejret altså.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.