Honey<3 skriver:
Du lyder sku som en dejlig mor og svigerinde!!
Din svigermor har bare nogle problemer i hjernen som hun skal have tilset af en læge, Hehe.. Jeg forstår ikke hvodan hun ( på trods af sin brandert ) kan synes så godt om hende helt nye svigersøn som har gjort hendes datter gravid som 16 årig:/ Der er virkelig noget som ikke hænger sammen!! Det er heeelt ok at tilgive folk for deres fejl - men glem det aldrig
Det lyder også som om du har en god støtte i din mand, du skal nok overleve hendes pjatfis
Tusind tak, det var virkelig sødt sagt(eller skrevet er det vel egentlig
) - Jaaa tror sgu oss hun har fået en hjerneblødning af en eller anden art
Ja, jeg kan heller ikke få det til at hænge sammen, men det er måske heller ikke meningen.
Ja selvfølgelig er det okay at tilgive - dette er bare noget jeg finder svært at tilgive da det nok kommer til at sidde i mig ganske længe, hvem ved, det kan også ske det går som smurt.... Og tro mig, glemmme det, det sker aldrig, men kan nok på et tidspunkt ligge det så meget bag mig, hvis hun er villig til at ændre sig lidt, at vi kan få en ganske fornuftigt forhold til hinanden. Man har vel lov at håbe?
Han er en kanon støtte, men må ærligt indrømme at jeg var lidt bange for hvordan han ville reagerer (ikke at han ikke ville tro mig) da han virkelig forguder sin mor, og hun er også en enormt god mor, ingen tvivl der, så frygtede at han måske bare ville sige at det måtte vi selv ligge og rode med, men han tog min virkelig i forsvar at gav hende så hatten den passede 
Sidder jo og bliver helt nyforelsket i ham igen

Anmeld