Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Ansemusen

HOLD NU OP!!!!! Jeg er målløs

Jeg ville aldrig snakke med min svigermor igen efter sådan en kommentar, tror jeg. Med mindre hun virkelig gav en ordentlig undskyldning og indså sin kææææmpe fejl! At beskylde nogen for at være pædofil er ikke bare noget man gør uden at det har konsekvenser i min verden - Fy føj for en svigermor - stakkels dig!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Så har du da alligevel også en del erfaring

Men ja det er super perfekt for os, og er bare så glad for at jeg kan hjælpe hende.

Ja man burde mene at svigermor ville sætte pris på det jeg gør, men næh nej ikke på vilkår. Glæder mig sgu til at se hvad hun har at sige næste gang i skal være sammen med hende..

Mon hun mener jeg misbruger hende søn fordi vi deler seng?!?!?

Du skal slet slet ikke undskylde, kunne selv finde på meget værre ting at kalde hende

Ja lige lidt. hehe.

Ja jeg glæder mig da til en update hvor svigermor forhåbentlig har noget pænere at sige!!!!!!

haha, ja det gør du da. Skam dig at dele seng med din mand og far til jeres børn....

Anmeld

16. november 2011

Frk-Lotusblomst

SussieThyssen skriver:

Ja..det kan du tro..og så går det jo lige lidt ud over mine egene tøser engang imellem.

ehehe. SKØØØNT.

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Ej det er godtnok langt ude. Bliver godtnok vred på svigermor, når jeg læser sådan noget.

Så en anden ting, HVIS der havde været noget seksuelt mellem dih og hende, kunne det jo aldrig være pædofili, da hun er over den seksuellelavalder.

Hvad siger din mand? Kan han ikke banke fornuft ind i hovedet på svigermor?

Ja det er langt ude, glæder mig også til at hører en forklaring..

Min mand prøver, men har endnu ikke haft held til det, meeen han giver heldigvis ikke så let op

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Camillee skriver:

bliver lige først nød til at fortælle hvor stort jeg synes det er at tage din svigerinde sådan under vingen (eller hvad det hedder) og vise hende livet med en lille baby

og som de andre:så Nej du er ikke pædofil!
men kam godt forstå dig, ville også få en klump i halsen. men det er da helt hend i vejret altså.

Tja, vi har overskuddet til det, og så kan hun også være en hjælp en gang i mellem Så vi vinder alle på det

Det er nemlig super ubehageligt, men glæder mig bare til en undskyldning nu

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Det var dog den dummeste kommentar en svigermor kunne komme med. hun burde skamme sig og stedet sætte pris på, at du hjælper hendes datter med forståelsen af at få et barn.

At hun overhovedet kan finde på at sige sådan, tyder da lidt på hun ikke er rigtig klog.

Tror jerg virkelig heller ikke hun er, altså rigtig klog...

Det har egentlig også virket som om hun satte pris på det, de første to dage

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Henriette Aaby skriver:

Det var da den groveste og mest uberettigede beskyldning din svigermor er kommet med.

Utaknemmelig kvinde, her tager du dig af hendes datter, så hun står bedre når hun en gang bliver ung mor. Og så får du L... igen. Flabet!

Jeg tænker at svigermor er misundelig og føler sig tilsidesat af hendes egen datter. Og så har du oven i købet fået børn med hendes søn...

Der skal en rigtig god undskyldning til.

Jeg er mega harm!

Det kunne faktisk godt tænkes at hun er lidt jaloux, hmmm. Nyt synspunkt der, tak

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Nej, du er ikke pædofil - desværre er du en mand der åbenbart har en sløv svigermor der ikke helt har fattet konceptet at være pædofil.

Få sat hende ned og forklaret i hvilket omfang den kommentar sårede dig, hvor omfattende konsekvenser det kan have for en mand at blive beskyldt for sådan noget.

Tag det fra et offer - det er en smuk familie I har jer, tænk at kunne være så åbne at kunne tage bad foran hinanden. Det skal hun ikke ødelægge.

Øhm, jeg er en kvinde

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Det lyder jo slet ikke at til der var noget sexuelt i situationen, så situationen var ikke mere anderledes end at din svigerinde lige havde badet din søn. Ingen pædofili der. Det er svigermors tanker et er noget galt med.

Nej der har virkelig intet seksuelt været i det...

Tak

Anmeld

16. november 2011

Henriette Aaby

Anonym skriver:

Det kunne faktisk godt tænkes at hun er lidt jaloux, hmmm. Nyt synspunkt der, tak

Velbekomme Godt at kunne komme med nyt indput i en trist situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.