Ja, det er jeg blevet kaldt i dag. Har en søn på knap et halvt år, men det er nu ikke ham det drejer sig om.
Har en svigerinde på 16 der er blevet gravid, hun er hjemme ved os næsten hver dag så hun kan se/lære lidt om livet med en baby.
Hun spørger i dag om hun må give min søn et bad, og det må hun selvfølgelig gerne, samtidig spørger hun om jeg ikke vil være sød og være ude ved dem så der ikke sker noget, og igen SELVFØLGELIG.
Nå, hun får ham badet og lige i det hun tager ham op skider han ud over hende, så jeg får overrakt drengen så jeg kan gøre resten i mens hun går i bad. Vi har puslebord og tøj og alt det på badeværelset, så siger at jeg lige for vasket ham og så går vi ud i stuen så hun kan bade i fred. Hun siger dog at hun er ligeglad, vi kan bare få gjort det hele derude. Hun går i bad, men lader være med at trække badeforhænget for så vi kan snakke i mens. Ind af døren kommer min svigermor og ser sin datter gå i bad foran foran mig, og straks udbryder hun at jeg fandme er for meget og at jeg burde meldes for pædofili når jeg nu står og glor på et nøgent barn! (har hele tiden kigget på min søn for at hun ikke skulle føle at jeg kiggede på hende, har meget svært ved at se andre nøgen, så der er altså hold i det) prøvede at forklare svigermor situationen, men hun er hverken til at hugge eller stikke i.
Sidder nu og er vildt ked af det - ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
Har jeg gjort noget forkert? - Synes i også det er pædofili?

Anmeld