Er blevet kaldt pædofil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

jydeinden

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeps. Læste det lige selv. Men blev da helt i tvivl. fra start troede jeg det var en kvinde. Men så troede mange andre det var en mand. hehe.

og tak..

hehe var også selv i tvivl før jeg så det indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Bliver lige nødt til at høre.. Gik ud fra at du var kvinde og mor til drengen.. Men nu skabes der lidt tvivl fra andre der kommentere tråden...

Er du en mand???

For ja så er det sku nok lidt upassende.. Og ville nok heller ikke lige have haft min mand var på badeværelset og snakkede med min søster som stod nøgen i badet

Men ser ikke lige det pædofile i det.

Jeg er kvinde ja, ellers kunne jeg LIDT bedre forstå hendes beskyldninger

Anmeld

15. november 2011

jydeinden

Ilya skriver:

Ja det er jeg også kommet frem til.... Altså så forstår jeg ingenting... Så antager svigermoderen simpelthen at TS er både pædofil OG lesbisk? 

Nå under alle omstændigheder skal hun bare lukke m*sen, ellers kan hun da lige så godt blive anklaget for incest, eftersom hun bare stormer ud på badeværelset, mens datteren er nøgen.... Mage til tåbeligheder og en sippet gås.

hehe hun tror åbenbart mange ting den "kære" svigermor, hun må i hvertfald have slået hovedet grundigt på et eller andet MEGET hårdt.

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

For det første er det hende der vælger ikke at have forhænget for og gå i bad imens du er der.

Og for det andet er hun 16år gammel og over den seksuelle lavalder. Så tag det helt roligt, det at kigge på et nøgent menneske og bliver forlegen el. opstemt er da normalt. Havde det været børn var det noget andet. Er ked af du har oplevet sådan en grim omgang, det gør ondt og er bare ikke ok.

Knus og ro på, pus din bedre halvdel på koen

Du har så ganske ret... Jeg har også pudset manden min på hende

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øhh jeg går ud fra, at du er af hankøn???

Men uanset hvad, så var det jo tøsen selv, der valgte at gå i bad lige foran dig, selvom du jo nok burde have insisteret på at hun måtte vente til du var færdig med at pusle.

Det er ikke sikkert hun har tænkt over det, men for din egen skyld så burde du have tænkt for hende.

Det minder mig om min far.
Han var lærer og havde gerne sine klasser fra 1. til 10 klasse, så for hans klasser var han jo bare den rare gamle Palle, som de kunne stole 100% på.

En dag kommer en af hans 8 klasse piger hen og nærmest smider sig på bordet foran ham og beder ham hjælpe sig med at trække op i hendes lynlås i bukserne, fordi den havde sat sig fast. Umiddelbart var der jo intet galt i det, men som min far forklarede hende, så var det nok ikke nogen god ide, for hvad nu hvis en af kollegerne kom ind af døren..hvad ville h*n så ikke få ud af at min far stod der og hev i en ung piges lynlås??

Tøserne brød grinende sammen og sagde nærmest forbløffede: Jamen du er jo bare Palle!
De havde slet ikke tænkt at det kunne misforstås..så en anden gang, så tænk altid for børn og unge også.
Og du kan ikke blive anklaget for pædofofili..hvis tøsen er 16 år og gravid, så er hun over den kriminelle lavalder og som gravid, er der intet barnligt ved hende.

Men for dælen da en hysset svigermor.

Kærligst
Sussie

Jeg er kvinde, beklager det korte svar, men sidder lige og ammer

Anmeld

16. november 2011

Muhmi

Hun må da LIGE tage og tage sig sammen!!! Må andre tøser heller ikke se hendes datter nøgen i svømmehallen eller hvad!?

Ej for hulan, hun har da fået et eller andet galt i halsen den gamle krage....

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen for hulan da...hvad er lige problemet hvis du er en kvinde....nej helt ærligt..det er sq da ikke anderledes end af være i en svømmehal med omklædning og brusebad.

OH MY GOD!!!

Helt ærligt hvis jeg var dig, så ville jeg blæse svigerhystaden lige i øret, og ikke spekulere et eneste sekund mere på den historie..sådan noget pjat!!!!

Her i huset bader kvinder da også sammen, hvis de har lyst til det, og render splitternøgne rundt sammen, hvis vi skal noget, bade, klæde om eller lignende 

3 ekstra store knus til dig.

Kunne heller ikke selv se problemet, men blev virkelig bange for at det var mig der var noget galt med

Tak for krammene, de er tiltrængt

Anmeld

16. november 2011

Ilya

Baby.dk mangler en Thumbs up-funktion ligesom på Facebook. Mangler at kunne lave denne her  til stort set samtlige kommentarer i denne tråd.

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

hvis du er pædofil - hva dælen er så ham der har gjort hende gravid (set med hendes øjne)

Starter lige med at sige at jeg er kvinde Det har vidst skabt en del forvirring, jamen det er jo hendes kære og dejlige og søde og fantastiske osv osv osv osv svigersøn, så det er der intet forkert i

Anmeld

16. november 2011

Ilya

Toshiba skriver:

hvis du er pædofil - hva dælen er så ham der har gjort hende gravid (set med hendes øjne)

Haha! Skarpt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.