Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: LOL... Godt skrevet søde!!!
LOL... Godt skrevet søde!!!
Iih... Hvor dejligt at se lidt til dig igen sødesen!!
Ja, ej jeg synes sku hun er for langt ude, helt ærligt... Ja okay, jeg har ikke set min svigerinde nøgen, men hvis det var den samme situation vi stod i så ville hun nok have gjort det samme og jeg havde også bare badet min søn uden nogle skumle bagtanker... For hulan altså... Det er så åndsvagt at man kan reagere sådan i mit hovede... Ikke bare anklager TS for at være pædofil, men at være lesbisk også når nu hun har en søn og en mand?? B'Duuuuh altså!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: *GGGGGGGGG* ja så går hun da i baglås - i kunne registere jer som par inden *GG* så "må" du nok gerne hehe
*GGGGGGGGG* ja så går hun da i baglås - i kunne registere jer som par inden *GG* så "må" du nok gerne hehe
Haha, kunne ske man skulle foreslå hende det, men tror sgu hun slår mig ihjel så
Den tanke har også slået mig, men man bliver sgu lidt paf når man får sådan en smidt i hovedet, så blev virkelig i tvivl om jeg havde gjort noget forkert
DET har du ikke.... Se mit svar til ønskebarn74... Det er HENDE den er helt og aldeles galt med... Magen til hystade altså...
Hendes 16 årige datter er gravid... Prøv at vågne op, hun er ikke uskyldig mere gamling
Anonym skriver: Haha, kunne ske man skulle foreslå hende det, men tror sgu hun slår mig ihjel så
hahaha naarh lad hellere være.. hun må ikke slå dig ihjel - du er sjaaaaaav
Toshiba skriver: ej det er da helt til grin... gad vide om min mor så er pædofil - hun har da været med til begge mine fødsler *GGGGGG*
ej det er da helt til grin... gad vide om min mor så er pædofil - hun har da været med til begge mine fødsler *GGGGGG*
Jamen det må jo være incest!!! Haha, ej kan jo virkelig godt selv se hvor langt det er ude nu, er vidst kommet pænt meget over chokket nu
Anonym skriver: Jamen det må jo være incest!!! Haha, ej kan jo virkelig godt selv se hvor langt det er ude nu, er vidst kommet pænt meget over chokket nu
totalt langt ude.. dét skal du ikke tænke mere over.. andet end hvor tosset og sippet hun er....
men forstår da godt man lige får et chok ved sådan en udtalelse
Muhmi skriver: DET har du ikke.... Se mit svar til ønskebarn74... Det er HENDE den er helt og aldeles galt med... Magen til hystade altså... Hendes 16 datter er gravid... Prøv at vågne op, hun er ikke uskyldig mere gamling
Hendes 16 datter er gravid... Prøv at vågne op, hun er ikke uskyldig mere gamling
Nej hun er langt fra uskyldig, de har dyrket sex én gang, den dag de fandt sammen i en brandert, men han er ihhh og åhhh SÅ sød, så intet galt i det
Tror sgu hun har haft en hjerneblødning
Men tak
Toshiba skriver: hahaha naarh lad hellere være.. hun må ikke slå dig ihjel - du er sjaaaaaav
Haha, tak! Kan kun sige i lige måde
Toshiba skriver: totalt langt ude.. dét skal du ikke tænke mere over.. andet end hvor tosset og sippet hun er.... men forstår da godt man lige får et chok ved sådan en udtalelse
Ja det er virkelig langt ude...
Det fylder heldigvis heller ikke så meget mere, men skal da nok blive sjovt når jeg skal stå og forklare det hele fra mit synspunkt til resten af familien
Anonym skriver: Det blev mig og manden ganske hurtigt enige om at vi skulle da hun fortalte at hun venter sig Nej der er ikke den mindste smule seksuelt inde over det what so ever
Det blev mig og manden ganske hurtigt enige om at vi skulle da hun fortalte at hun venter sig
Nej der er ikke den mindste smule seksuelt inde over det what so ever
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128